  • 1. Data: 2009-11-04 13:45:36
    Temat: Dotacje na solary pompy ciepła itp
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Od kilku dni mecze urzedników w mojej gminie pytaniami o dotacje.
    W końcu wymusiłem aby zajeli sie tematem.
    Dzisiaj zadzwoniła do mnie miła Pani i wytłumaczyła jak to wyglada:
    Pieniadze oczywiście na dofinansowania SĄ.
    Jest tylko jedn problem- minimalna kwota programu to 1mln zł(jedn milion zł)
    I aby gmina mogła dofinansowac Kowalskiego musi złożyć wniosek o takie
    dofinansowanie ze środków unijnych więc musi zebrac chętnych na te
    pieniądze.
    Czyli np na dofinansowanie do solarów przyjmijmy 5000zł musi być 200
    chetnych z terenu gminy.
    Czyli działa to tak tak: "programu dofinansowania przez gminę nie ma bo "nie
    mamy odowiedniej liczby chętnych" aby uruchomić program, a chętnych nie mamy
    bo nie mamy programu;)))"
    Ale można myślę ruszyć tą machine.

    Krzysiek

  • 2. Data: 2009-11-04 16:28:28
    Temat: Re: Dotacje na solary pompy ciepła itp
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

> [...]
    > Czyli działa to tak tak: "programu dofinansowania przez gminę nie ma bo
    > "nie mamy odowiedniej liczby chętnych" aby uruchomić program, a chętnych

    Przygotuj wniosek z prośbą o uruchomienie dofinansowania indywidualnego,
    uzasadnij jakimiś względami ekonomicznymi i ekologicznymi, ubierz kalosze i
    przejdz się po ludziach po podpisy. Tylko gazowni cicho sza bo bo im to
    naprawdę nie na rękę.
    Wiem że są takie gminy co nawet 70% zwracają.

    Marek

  • 3. Data: 2009-11-05 11:09:07
    Od: zbooY <z...@g...com>

    On 4 Lis, 14:45, "kris" <k...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > mamy odowiedniej liczby chętnych" aby uruchomić program, a chętnych nie mamy

    oprocz dofinansowania sa rozne doplaty do kredytow
    dosc dluga lista tutaj np
    http://termodom.pl/inne/kredyty

    a tak wogole to sa wnioski - przeciez na poczatek mozesz wnioskowac o
    panele za 20k i wtedy masz do zebrania 50takich wnioskow

    tak czy siak musisz byc tym prowodyrem i sie przejsc by osiagnac jakas
    mase krytyczne by sie mowilo o tym w okolicy i zaraz bedziesz mial az
    za duzo chetnych ;-)

    za jednym zamachem w wiele programow łapie sie rekuperator o
    ociepleniu zewnetrznym nie mowiac

    szybko znajdziesz chetnych tylko nikt nie chce byc tym pierwszym

    z.