  • 1. Data: 2009-11-04 16:18:06
    Temat: Co zrobić z deszczówką sprzed garażu w piwnicy?
    Od: " " <m...@g...pl>

    Witam,

    Mam garaż w piwnicy. Do garażu prowadzi podjazd (docelowo z kostki brukowej).
    Metr przed wjazdem i na głębokości około 1m pod powierzchnią ziemi będzie
    wsadzone odwodnienie liniowe. Pytanie tylko co zrobić z zbierającą się tam
    wodą? Niestety warunki na studnie chłonną są dość kiepskie bo glina,
    kanalizacji nie ma, a oczyszczalnia jest wyżej położona (działka ze spadkiem).
    Tymczasowo mogę tą wodę wypuszczać na działkę sąsiada bo to zwykłe ugory i się
    zgodził ale poszukuje rozwiązania docelowego. Możecie podrzucić jakieś pomysły?

    Pozdr,
    Mariusz

  • 2. Data: 2009-11-04 17:13:13
    Temat: Re: Co zrobić z deszczówką sprzed garażu w piwnicy?
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

> [...]
    > się
    > zgodził ale poszukuje rozwiązania docelowego. Możecie podrzucić jakieś

    Zrobic dziurę w ziemi i wsadzić tam pompę z pływakiem i wypompowywać tę
    wodę.

    Pozdrawiam Michał

  • 3. Data: 2009-11-06 18:03:46
    Od: "Adam" <k...@o...pl>

    Myślę że najlepsze są skrzynki rozsączajace owinięte geowłókniną i zakopane
    w pewnym oddalenio od budynku
    zapoznaj się z tymi rozwiązaniami + ewentualny kontakt z przedstawicielem
    http://www.bibliotekawavin.pl/katalog_16.html