  • 31. Data: 2012-03-22 19:57:53
    Temat: Re: Ku przestrodze
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    >NTG!

    Aleś Ty nudny z tym Twoim NTG. Wyluzuj. Daj ludziom podyskutować

  • 32. Data: 2012-03-22 20:00:49
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    Użytkownik "SJS" napisał w wiadomości grup

    > i nagrany jest głos
    Udowodnij. Bo wydaje mi się że jakiś teorii spiskowych sie naczytałeś.

  • 33. Data: 2012-03-22 21:27:19
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "kiki" <...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Ja ci mówiłem, że jesteś łatwowierny :-) To nic nie ma wspólnego z
    > cywilizowanym zachowaniem. Akwizytorów się wypędza. czym brutalniej tym
    > szybciej wyjdą. Po dobroci nic nie załatwisz :-)

    Chyba masz racje. Czlowiek nauczony kultury wymaga na wyrost jak widac tego
    samego. Niestety oni przychodza nas orznac, zamieniajac nasza wrazliwosc na
    naiwnosc. Teraz bede wiedzial co zrobic.

    Pozdro.. TK

  • 34. Data: 2012-03-22 21:34:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.03.2012 19:57, Kris pisze:

    > Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    > Aleś Ty nudny z tym Twoim NTG. Wyluzuj. Daj ludziom podyskutować

    Ale na właściwej tematycznie grupie.

    Jak lubisz robić burdel, to rób go sobie we własnym domu.

  • 35. Data: 2012-03-22 21:49:47
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-03-22 15:24, Ergie pisze:
    > likwidacja rękojmi, likwidacja obowiązku dostarczania części zamiennych
    > po zaprzestaniu produkcji danego modelu.
    > Masz przykłady anty wolnorynkowych regulacji prawnych w obronie
    > konsumentów.

    To niestety nic z obroną konsumentów nie ma wspólnego.
    Cierpią na tym najbiedniejsi bo przez wszelkie tego rodzaju obowiązki
    towary są droższe.
    Ale Tobie nie przeszkadza, że do tego typu obowiązków nakładanych na
    producentów dokłada się jakiś inwalida spod Grudziądza.

    Państwo w ogóle nie powinno ingerować w umowy między handlującymi stronami.

    www.elipsa.info

  • 36. Data: 2012-03-22 22:36:21
    Od: "SJS" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Kris" <k...@W...PL> napisał w wiadomości grup

    > Użytkownik "SJS" napisał w wiadomości grup

    > Udowodnij. Bo wydaje mi się że jakiś teorii spiskowych sie naczytałeś.

    Zasada pierwsza - nie masz wiedzy - nie zabieraj głosu
    SJS

  • 37. Data: 2012-03-22 23:30:12
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup

> [...]

    > To niestety nic z obroną konsumentów nie ma wspólnego.
    > Cierpią na tym najbiedniejsi bo przez wszelkie tego rodzaju obowiązki

    Zgadza się, są droższe. Sam wolałbym płacić mniej a nie dostać np. polskiej
    instrukcji, ale mam świadomość tego, że nie jestem jedynym obywatelem tego
    kraju i inni takiej instrukcji mogą potrzebować.

    > Ale Tobie nie przeszkadza, że do tego typu obowiązków nakładanych na
    > producentów dokłada się jakiś inwalida spod Grudziądza.

    Obowiązek dostarczania instrukcji w j. polskim jest po to by ktoś nie został
    następnym inwalidą spod Grudziądza.

    > Państwo w ogóle nie powinno ingerować w umowy między handlującymi
    > stronami.

    To jest nierealne. Nie każdy jest świadomym konsumentem nie każdy ma czas i
    ochotę szukać w internecie opinii o każdym produkcie. Jakiej firmy kupić
    żelazko by nie padło po dwóch miesiącach, jakiej czajnik, a jakiej
    telewizor. Dlatego powstał obowiązek rękojmi by zapewnić konsumentom minimum
    bezpieczeństwa. Utopista powie zlikwidować rękojmię a rynek sam się
    wyreguluje. Historia pokazuje, że wcale tak nie jest korporacjom bardziej
    opłaca się wypromować nową markę sprzedać ile się da i zwinąć interes niż
    konkurować długowiecznością swoich produktów.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 38. Data: 2012-03-23 06:51:06
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maniek4 wrote:
> [...]
    > telefon i damy znac. Godzina robi sie pozna, dzieciak na rekach
    > placze, ja mam goscia dosc, ale grzecznie nie wypraszam. Ten
    > opowiada, ze ma takie same dzieci i perfidnie wykorzystuje sytuacje.
    > Daje papier do podpisu, zona podpisuje niby przyjecie oferty, ja
    > zaczynam tupac, niech sobie idzie i poszedl. Czytam co moja polowica
    > przeczytala, a to byla umowa zobowiazujaca
    > mnie do wplacenia i takie tam.
    > Prawo daje mozliwosc rozwiazania takiej umowy z ktorej rzecz jasna
    > skorzystalem, ale trudno nazwac to jak Kris pisze swiadomym zawarciem

    No zgadza sie należało wywalić z domu

  • 39. Data: 2012-03-23 08:38:30
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > inni takiej instrukcji mogą potrzebować.

    Dlatego chcesz aby dokładał się do tego ten kto ledwo przędzie... typowe.

    > Obowiązek dostarczania instrukcji w j. polskim jest po to by ktoś nie
    > został następnym inwalidą spod Grudziądza.

    W imię zasady "dopóki płacisz za moje leczenie, dopóty nie pozwolę abyś sam
    decydował o sobie".

    > nie każdy ma czas i ochotę szukać w internecie opinii o każdym produkcie.

    I to ma być argument do ograniczania wolności innym?
    Kompletna załamka... w jakich czasach my żyjemy :-(

  • 40. Data: 2012-03-23 10:05:55
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Dlatego chcesz aby dokładał się do tego ten kto ledwo przędzie... typowe.

    ROTFL

    To właśnie ten kto ledwo przedzie najczęściej będzie jej potrzebował bo nie
    zna języków. Ja znam języki, potrafię się posługiwać wyszukiwarką i mam dwie
    prawe ręce. Ja sobie poradzę, ale wielu innych sobie nie radzi i ja godzę
    się płacić trochę więcej by oni mieli łatwiej - co w tym dziwnego?

    [ciach]

    > I to ma być argument do ograniczania wolności innym?
    > Kompletna załamka... w jakich czasach my żyjemy :-(

    Cywilizowanych a nie barbarzyńskich.
    My świadomi płacimy trochę więcej by inni nieświadomi nie stracili bardzo
    dużo. Naturalny ludzki odruch - troska o słabszych. Za to by niepełnosprawni
    mieli podjazdy też wszyscy płacimy, a chyba nikt nie postuluje by to oni
    powinni się na nie składać.

    Pozdrawiam
    Ergie