  • 1. Data: 2012-03-20 11:08:33
    Temat: grzejniki aluminiowe KFA - gdzie najtaniej ?
    Od: "rt" <x...@N...gazeta.pl>

    Witam

    natkneliscie sie na jakies dobre ceny grzejników KFA bo mam do wymiany 10
    sztuk zeliwniaków i panelowców w domu

    a moze kupic cos tanszego ?

    Pozdr
    rt

  • 2. Data: 2012-03-20 11:24:21
    Temat: Re: grzejniki aluminiowe KFA - gdzie najtaniej ?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 20 marca 2012, 12:08:33 UTC+1 użytkownik rt napisał:

    > a moze kupic cos tanszego ?
    Grzejniki jak grzejniki wyglądają podobnie czy to Purmo czy Diamond
    Ja akurat mam u siebie diamond- po trezch sezonach wszystko ok.
    Nied wiem jak teraz ale jak ja kupowałem to bez łaski można było uzyskac 40-50%
    rabatu od cen tzw katalogowych.
    Wiec ostro negocjuj

  • 3. Data: 2012-03-20 11:50:58
    Od: "tomekx" <t...@s...pl>

    Uważajcie tylko na Allegro na sprzedawcę
    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=7212998 który oferuje tanio
    grzejniki "KFA G500 Kraków". Znajomy kupił jeden i okazało się że to
    Diamond! Ta osoba wykorzystuje markę KFA do sprzedaży tańszych i podobnych z
    wyglądu Diamondów. Sprawą zajmuje się już Grupa Armatura S.A.