  • 11. Data: 2009-03-20 16:25:08
    Temat: Re: Łakomstwo :-)
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 20 Mar 2009 15:09:02 +0100, tama napisał(a):

    > Twoje łakomstwo to nic w porównaniu z moim... Kupiłam na Allegro dwie
    > sadzonki piwoni drzewiastej po 69 zł sztuka. Nie mogłam sie oprzeć, od kilku
    > lat mnie fascynują.... Po prostu mam fioła ogrodniczego. Sprzedawca ma
    > tylko jeden komentarz. Ale chyba przyjdzie przesyłka.

    No tak, pewnie przyjdzie, ale co z tego wyrośnie, to już kwestia dalszej
    przyszłosci. Trochę ryzykujesz.

    > I chyba musze wybrać sie do psychiatry. Bo właśnie zastanawiam się jak je
    > gdzieś posadzić (a wymagają przygotowania miejsca do sadzenia) żeby mnie
    > policja czy straż miejska nie złapała jak w nocy będę wykpywać dzirę w
    > ziemi.

    To gdzie Ty chcesz je sadzić??? Nie u siebie? To już lepiej posadź sobie na
    balkonie w duzych pojemnikach... Przynajmniej nikt nie ukradnie.

  • 12. Data: 2009-03-20 17:06:21
    Od: "tama" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > na
    > balkonie w duzych pojemnikach... Przynajmniej nikt nie ukradnie.

    No tak, gdybym miała taki balkon to pewnie kupiłabym je kilka lat
    wcześniej. Teraz zastanawiam się który park w Krakowie
    ma dobrą ziemię... Chyba ze znajdę kogoś znajomego z ogródkiem

    Tak na serio to wiem ze przesadziłam, ale może za kilka lat bedę mogła kupić
    działkę to wtedy bedę mieć doswiadczenie w kupowaniu, a moze nawet roslinkę
    do szczepienia- rozsadzenia- nasion-
    jesli tylko uda mi się znaleźć miejsce gdzie będę mogła to zasadzić i
    jeszcze za dwa razy do roku rzucić okiem czy żyje...i co wyrosło

  • 13. Data: 2009-03-20 17:52:01
    Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl>

    Użytkownik mirzan napisał:

    > Ja się ograniczyłem,wysiałem tylko po 4 ziarenka z 42 odmian.

    Ja znacznie skromniej- tylko 7 odmian po 3 nasiona
    i 2 po 5 nasion. I Physalis z owoców z marketu- wzeszły gęsto,
    za przerywkę się zabiorę.
    Jeszcze czekam na nasiona dyni. Może trafi się taka, co mi będzie
    smakowała jak ubiegłoroczna włoska.
    Ale degustacja będzie !

    Pozdrawiam, Barbara

  • 14. Data: 2009-03-20 21:21:57
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 20 Mar 2009 18:06:21 +0100, tama napisał(a):

    > jesli tylko uda mi się znaleźć miejsce gdzie będę mogła to zasadzić i
    > jeszcze za dwa razy do roku rzucić okiem czy żyje...i co wyrosło

    Nie wiem, w jakim rejonie Polski mieszkasz, ale piwonie drzewiaste są dosyć
    delikatne.
    A posadzenie ich gdziekolwiek wcześniej czy później skończy się
    zniszczeniem lub kradzieżą. Tak więc radziłabym obdarowanie kogoś znajomego
    i wspolną uprawę w ogrodzie lub w pojemnikach :-)

  • 15. Data: 2009-03-22 01:08:46
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    tama wrote:

    > Twoje łakomstwo to nic w porównaniu z moim... Kupiłam na Allegro dwie
    > sadzonki piwoni drzewiastej po 69 zł sztuka. Nie mogłam sie oprzeć,

    będziesz jeść piwonię?
    ja też widząc "69" dostaję apetytu...

    moon

  • 16. Data: 2009-03-22 20:00:27