  • 61. Data: 2011-12-16 05:02:35
    Temat: Re: Magazynowanie energii latem...
    Od: Jacek <n...@g...com>

    W dniu 2011-12-07 20:32, yarecky pisze:
    ..... duża powierzchnia
    Obsiewasz kilka hektarów zbożem...

    .....Tlen wtedy wpuszczalibyśmy do atmosfery
    Rośliny wypuszczają tlen do atmosfery...

    .... Zimą było by czym dogrzewać...
    Ziarno przerabiasz na alkohol...

    Jak już Koledzy zauważyli stosuje się to od lat, tylko nie wiadomo
    dlaczego pozyskanie energii słonecznej zgromadzonej w kawałku drewna
    przez jego ścięcie i spalenie uważa się za zbrodnię ekologiczną a budowę
    koszmarnie wyglądających "farm" wiatrowych, czy inne panele słoneczne
    już są ekologiczne.

    Dla nadużywających słowa "ekologia" do poczytania:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Ekologia
    Jacek

  • 62. Data: 2011-12-16 08:38:57
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    Użytkownik "Michał sirapacz Gut" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
    > ja cie bardzo przepraszam ale czemu wchodzisz w dyskusje z trolem....

    już nie będę - nie zauważyłem

  • 63. Data: 2011-12-16 09:05:18
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik Jacek napisał:
> [...]
    > Obsiewasz kilka hektarów zbożem...
    >
    > .....Tlen wtedy wpuszczalibyśmy do atmosfery
    > Rośliny wypuszczają tlen do atmosfery...

    I alkohol do pieca ? przecież to zbrodnia. Takie coś powinni opodatkować! :)

    pozdrawiam
    rafał

  • 64. Data: 2011-12-16 09:40:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.12.2011 06:02, Jacek pisze:

> [...]
    > przez jego ścięcie i spalenie uważa się za zbrodnię ekologiczną a budowę
    > koszmarnie wyglądających "farm" wiatrowych, czy inne panele słoneczne

    Tak abstrahując od ideologii, to rośliny niestety mają dość mizerną
    sprawność jeśli chodzi o wykorzystanie energii słonecznej...

    Dla roślin jest to od 0,1% do 8%, a dla "popularnych" paneli słonecznych
    od 6% do 20%.

    Dla zestawu zwierciadła->kociołek->turbina->generator ta sprawność
    będzie jeszcze wyższa.

  • 65. Data: 2011-12-16 20:21:35
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik <news> napisał w wiadomości

    > hói cię obchodzi ile miałem lat za komuny, jak nie masz pojęcia to się
    > dowiedz od dziadka lub babki, chyba że są tak samo niekumate jak ty, widzę
    > ze jesteś starym komuchem którego w oczy kole to co było i co wtedy robił,
    [...]
    > jak nie wiesz to weź się kurwa dowiedz!!!

    Ale z ciebie wał.

    TK

  • 66. Data: 2011-12-16 20:25:34
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > ja wcale tutaj przesiadywać tak jak ty nie zamierzam, mam wiele
    > ciekawszych zajęć niż gadanie z kimś kto nie ma nic do powiedzenia a na
    > dodatek z kimś kto jak widać żadko na budowach bywa bo budowlana gwara go
    > razi, nara.

    Razi i mnie.
    Jak zes taki stary co komune pamieta, to powinienes wiedziec, ze w sieci
    podobnych zwrotow sie nie uzywa od poczatku internetu i gwara budowlana nic
    do tego nie ma. Jak przesiadujesz w bramie okolicznego slamsu przez
    wiekszosc zycia to twoja sprawa, ale ja nie mam zamiaru tlumaczyc swoim
    dzieciom czytajacym rozne rzeczy w sieci czemu jest tylu idiotow na swiecie
    co bez chu i ku zdan poprawnie budowac nie potrafia.

    TK

  • 67. Data: 2011-12-19 06:03:17
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    > aleś mnie nastraszył Krysiu, ojojoj!
    > poza tym jak zwykle nic w temacie?

    podobnie jak u ciebie... nic konkretnego w temacie, same bluzgi i wymysły.