  • 1. Data: 2009-02-15 16:28:36
    Temat: Maszynka do Strzyzenia
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    chcę kupić maszynką do strzyżenia włosów, wpadła mi w oko ta [
    http://www.awa24.pl/product-pol-4448-Maszynka-do-str
    zyzenia-Adler-AD-2804.html#projector_components_dict
    ionary
    ] ale nie wiem czy ona jest dobra, a może coś innego [ tak do 70 zł ], ??

  • 2. Data: 2009-02-17 08:30:26
    Temat: Re: Maszynka do Strzyzenia
    Od: "Justyna" <j...@o...pl>

> [...]
    2804.html#projector_components_dictionary
    > ] ale nie wiem czy ona jest dobra, a może coś innego [ tak do 70 zł ], ??

    Nawet jeśli po roku sie zepsuje, to i tak ci sie opłaci. Ja kupiłam taką za 20
    zł i działa juz ponad rok. Poprzednia za ok. 200 zł zepsuła się po 2 latach.
    Myślę, że nie ma co inwestowac wielkich pieniędzy. Te maszynki i tak się psują.
    Justyna

  • 3. Data: 2009-02-17 11:12:17
    Od: "m@rkop" <m...@g...com>

    On 17 Lut, 08:30, "Justyna" <j...@o...pl> wrote:

    > Nawet jeśli po roku sie zepsuje, to i tak ci sie opłaci. Ja kupiłam taką za 20
    > zł i działa juz ponad rok. Poprzednia za ok. 200 zł zepsuła się po 2 latach.

    Miałem taką za ok. 20 zł i strzygła dobrze tak może ze 3 razy. Potem
    się stępiła i warczała jak ciągnik.
    Kupiłem philipsa za 120 zł i działa mi już chyba ze 4 lata jak nowa.

  • 4. Data: 2009-02-17 11:30:09
    Od: "Iborkim" <i...@g...pl>

> [...]
    ionary ]
    > ale nie wiem czy ona jest dobra, a może coś innego [ tak do 70 zł ], ??

    Polecam phipsa są już od 60 zł . Wystarcza mi ona na około 5 lat , a strzyże
    8 głów .
    Iborkim

  • 5. Data: 2009-02-17 13:14:06
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 17.02.2009, o godzinie 09.30.26, na pl.rec.dom, Justyna napisał(a):

> [...]
    > Myślę, że nie ma co inwestowac wielkich pieniędzy. Te maszynki i tak się psują.

    Przesadzasz. Za rozsądne pieniądze (do 100zł) można jakiegoś Philipsa,
    który podziała lata (swojego mam od 5 i strzyże moją oraz synową głowę
    oraz moją brodę).

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 6. Data: 2009-02-17 13:34:16
    Od: "Tomasz O." <t...@o...eu>

    Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:xtftvvas23xf$.dlg@habeck.pl...
    > Przesadzasz. Za rozsądne pieniądze (do 100zł) można jakiegoś Philipsa,
    > który podziała lata (swojego mam od 5 i strzyże moją oraz synową głowę
    > oraz moją brodę).

    Potwierdzam, też się swoim Philipsem czesto golę jak mi się nie chce
    jednorazówką drapać z tą różnicą, że moja ma chyba z 8 lat.

    Tomasz