  • 1. Data: 2009-02-15 11:46:00
    Temat: Gładż natryskowa prosze o pomoc
    Od: g...@k...pl

    Witam prosze o porady jak zrobic gładź natryskowa
    mam zamiar kupic coś takiego zastosowanie prywatne zadna działalność
    http://www.allegro.pl/item549567884_okazja_pistolet_
    do_tynkow_z_zaworem_3_dysze.html
    bo kupiłem domek do remontu i jest otynkowany natryskiem a zanimk
    bedzie ocieplenie trzeba go podtynkowac i pomalowac a pedzlem to
    raczej nie za bardzo. Piszą przy tm że moża równierz gładz tym robic
    TYLKO JAK??? Zaznaczm ze nie ma 2 lewych rąk i recznie robiłem ale
    chciałbym sobie ułatwic życie jak bedzie pistolet. Zaznaczam ze w
    google nie bardzo znajduje odpowiedz wiec pomysłalem ze moze tu mi
    ktos podpowie jaka dysza, jakim ciśnieniem, jak nakładać, jaka gęstość
    szpachli oczywiscie wszystko mniej wiecej orientacyjnie bo wole zapyta
    a nie eksperymetowac i potem zdzierać.

    Pozdrawiam
    gibi