  • 1. Data: 2009-02-15 15:49:54
    Temat: Wyciszanie mieszkania. Maty ? Kasetony ?
    Od: "Dżejm" <n...@n...spam>

    Witam,

    Czy ktoś z Was próbował może wyciszać mieszkanie aby nie słychać było
    sąsiadów ? Zwłaszcza tych od góry. Na allegro można dostać różne maty
    akustyczne, albo kasetony styropianowe na sufit, ale nie wiem czy to w ogóle
    pomoże. Budynek z cegły. Stropy z płyty.
    Ktoś poradzi :) ?

    pozdro

  • 2. Data: 2009-02-16 11:31:01
    Temat: Re: Wyciszanie mieszkania. Maty ? Kasetony ?
    Od: "Grzegorz Lipnicki" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > sąsiadów ? Zwłaszcza tych od góry. Na allegro można dostać różne maty
    > akustyczne, albo kasetony styropianowe na sufit, ale nie wiem czy to w

    nie pomoże; izolację akustyczną należy zastosować po stronie
    źródła, tj. u sąsiada:)

    g.

  • 3. Data: 2009-02-16 12:46:56
    Od: e-Shrek <e-Shrek@_pomin_to_wp.pl>

    Dżejm pisze:
> [...]
    > akustyczne, albo kasetony styropianowe na sufit, ale nie wiem czy to w ogóle
    > pomoże. Budynek z cegły. Stropy z płyty.

    Wyciszyc sie da, sa specjalne materialy do tego typu "dzialalnosci", ale:

    - musisz sie pogodzic ze znacznym kosztem,
    - musisz pogodzic sie ze strata powierzchni.

    Im lepiej chcesz to zrobic, tym rosnie koszt tych dwóch punktów ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    e-Shrek

  • 4. Data: 2009-02-16 13:21:16
    Od: "Koteczek" <n...@s...org>

    > nie pomoże; izolację akustyczną należy zastosować po stronie
    > źródła, tj. u sąsiada:)

    i tam, odbiornika strona tez dobra. Stopery zastosowac do ucha i po problemie
    ;)

  • 5. Data: 2009-02-20 14:00:26
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    Grzegorz Lipnicki pisze:
    > nie pomoże; izolację akustyczną należy zastosować po stronie
    > źródła, tj. u sąsiada:)

    W zasadzie tak właśnie jest. Można spróbować tylko uszczelnić szczeliny,
    którymi dźwięki docierają drogą powietrzną - jeśli takie są.
    F.