  • 11. Data: 2016-06-05 18:04:42
    Temat: Re: Mebel do spania - jaki?
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 5 Jun 2016 17:13:53 +0200, wolim napisał(a):

    > Ja z łatwo otwierających się mebli do spania na starość to tylko znam
    > jeden. Najlepszy z jesionu.

    O nim właśnie myślałam - jako tym "czymś lepszym".

  • 12. Data: 2016-06-05 18:05:03
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 5 Jun 2016 08:19:30 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

    > Na stare lata wszyscy cierpia na bezzsenosc. To po co na stare lata mebel do
    spania?

    Ale każdy w końcu jednak zaśnie...
    3333-]

  • 13. Data: 2016-06-05 18:05:56
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 05 Jun 2016 17:55:24 +0200, Qrczak napisał(a):

    > Dnia 2016-06-05 16:57, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

    > Tylko umiejącym czytać.

    Sympatyczny masz stosunek do Wątkodawczyni 33333-]

  • 14. Data: 2016-06-05 18:13:17
    Od: "Zocha" <...@...com.pl>

    > Zatem dlaczego ich nie stosujesz? - wiedziałabym przynajmniej, że sobie
    > jaja robisz z tym łatwo otwierającym się meblem do spania na starość i
    > podpowiedziałabym Ci coś jeszcze lepszego.

    Okulista by się przydał ???

    Zocha

  • 15. Data: 2016-06-05 18:14:46
    Od: "Zocha" <...@...com.pl>

    Użytkownik "wolim" <n...@p...tu> napisał w wiadomości

    > Ja z łatwo otwierających się mebli do spania na starość to tylko znam
    > jeden. Najlepszy z jesionu.

    Ja bym z tego nie żartowała. Ty dojdziesz do takiego wniosku gdy Cię coś
    takiego spotka u najbliższych.

    Zocha

  • 16. Data: 2016-06-05 18:19:36
    Od: "Zocha" <...@...com.pl>

    > Sympatyczny masz stosunek do Wątkodawczyni 33333-]

    Ze zrozumieniem też kłopoty.

    Z idiotami na temat trumien rozmawiać nie będę.
    Ale czemu się tu dziwić, normalna, durna POLSKA grupa.

    EOT

    Zocha

  • 17. Data: 2016-06-05 18:55:18
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2016-06-05 18:13, obywatel Zocha uprzejmie donosi:

    > Okulista by się przydał ???

    Dokładnie.

    --
    nie ma za co

  • 18. Data: 2016-06-05 19:21:11
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2016-06-05 o 18:14, Zocha pisze:

    > Użytkownik "wolim" <n...@p...tu> napisał w wiadomości

    > Ja bym z tego nie żartowała. Ty dojdziesz do takiego wniosku gdy Cię coś
    > takiego spotka u najbliższych.

    Jak to mówią? Lepiej żartować niż chorować?

    Pozdrawiam,
    MW

  • 19. Data: 2016-06-05 22:45:30
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 5 Jun 2016 18:13:17 +0200, Zocha napisał(a):

    > Okulista by się przydał ???

    Żartujesz ;-)

  • 20. Data: 2016-06-05 22:46:39
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 5 Jun 2016 18:14:46 +0200, Zocha napisał(a):

    > Użytkownik "wolim" <n...@p...tu> napisał w wiadomości

    > Ja bym z tego nie żartowała. Ty dojdziesz do takiego wniosku gdy Cię coś
    > takiego spotka u najbliższych.

    Wiesz, co to jest oswajanie rzeczywistości?