  • 11. Data: 2016-08-09 07:14:40
    Temat: Re: Membrana dachowa vs pełne deskowanie ...
    Od: "// Kaszpir ///" <z...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 8 sierpnia 2016 20:48:27 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > No ok ale promieniowanie odbite i to jeszcze wewnatrz domu to jakis pewnie
    > niewielki promil promieniowania, na jakie jest wystawiona membrana
    > bezposrednio na dachu. U mnie przez okna promienie nie wpadaly w chyba
    > zadnym momencie tak, zeby padac na membrane. Wiec to nie jest takie
    > znowu tragiczne i zle. Pozatym jak pamietam mi dekarz odrazu mowil o tym,
    > zeby odrazu robic ocieplenie albo zakryc folia okna :)

    OK.

    Ale szczerze mówiąc ile razy widziałeś aby ktoś od wewnątrz zaraz po montażu dachu
    montował od wewnątrz domu folię czarną ?
    Ja nigdy się nie spotkałem ...
    Już sukcesem jest jak w ciagu miesiąca/dwóch pojawi się na dachu dachówka/blacha , bo
    jak ktoś sam buduje to zsynchronizować brygady nie tak łatwo i często są przestoje.

    Myślę że większość myśli że jak położy już dachówkę/blachę na dachu to membrana jest
    już bezpieczna i wytrzyma lata ...