  • 31. Data: 2018-08-10 21:20:18
    Temat: Re: Miejsce do życia dla emeryta
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu piątek, 10 sierpnia 2018 19:14:42 UTC+2 użytkownik abomito napisał:
    > Witam.
    >żeby po zapachu znależli... W Polsce dziefek jest potrzebny do opieki nad
    > wnukami. Jakoś ta różnicą pokolenia powoduje że łatwiej je wychować niż
    > rodzicom. O ile ci pozwolą ...

    Kurde to się nam smętny wątek zrobił :/ Ale w sumie życiowy...

    L.

  • 32. Data: 2018-08-10 22:24:02
    Od: abomito <a...@w...pl>

    Bo nikt nie myśli o takich sprawach. To samo przychodzi. I zawsze za wcześnie.

  • 33. Data: 2018-08-10 22:24:55
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 10.08.2018 o 16:57, Bolko pisze:

    > To jest myśl
    jeśli nasze rady mają jakiś wpływ na Twoje decyzje, to ta jest chyba
    najlepsza..... z punktu widzenia ekonomicznego. W Katowicach są dość
    drogie mieszkania. ale w promieniu 15 km od centrum KAtowic, są miasta w
    których kupisz mieszkanie za 1000zł za m?. Z niską wartością mieszkania
    idą w parze niskie opłaty. Jak masz uraz do śląska - sądzę że taki
    schemat rozrzutu cen i kosztów utrzymania można znaleźć w wielu rejonach
    polski.

    ToMasz

  • 34. Data: 2018-08-10 22:52:40
    Od: Piotrek Paradysz <p...@g...com>

    To nie życie, to wegetacja

  • 35. Data: 2018-08-10 23:56:49
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Przesadzasz. Co innego kupowac trumne przy piecdziesiatce a co innego rezygnacja z
    pracy w stylu wczesne wstawanie, denerwowanie sie, jedzenie byle czego bo nie ma na
    nic czasu. Popatrz na Grecje. Wiek emerytalny dla mezczyzn 62 lata i srednia dlugosc
    zycia o kilka lat wieksza niz w Polsce. Widziales kiedys ciezko pracujacego Greka, bo
    ja jakos nie przypominam sobie a bylem tam kilka razy. Tam nie ma Pstrowskich co
    wyrabiaja 300% normy i kituja w wieku czterdziestu czterech lat. Nie twierdze ze
    Grecy wcale nie pracuja. Oczywiscie pracuja ale bez charakterystycznej dla glupich
    Polakow napinki.

  • 36. Data: 2018-08-10 23:59:37
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wiesz co jest najwazniejsze w zyciu? Ze sie zyje.

  • 37. Data: 2018-08-11 08:13:57
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Fri, 10 Aug 2018 14:56:49 -0700, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
    > twierdze ze Grecy wcale nie pracuja. Oczywiscie pracuja ale bez
    > charakterystycznej dla glupich Polakow napinki.

    i sytuacja ekonomiczna jest u nich... jaka jest.

    Mateusz

  • 38. Data: 2018-08-11 08:16:00
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Fri, 10 Aug 2018 14:59:37 -0700, Zenek Kapelinder wrote:
    > Wiesz co jest najwazniejsze w zyciu? Ze sie zyje.

    Śmiem twierdzić, że jednak coś innego. Rozmnażanie. Przedłużanie gatunku.

    No i owce.

    Mateusz

  • 39. Data: 2018-08-11 08:41:56
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu sobota, 11 sierpnia 2018 08:16:01 UTC+2 użytkownik Mateusz Viste napisał:
    > No i owce.

    Kto ma owce ten ma co chce :>

    L.

  • 40. Data: 2018-08-11 09:42:22
    Od: l...@g...com

    Za studenta pracowałem w Grecji, przy zbiorach orzeszków laskowych, pomidorów,
    pomarańczy i mandarynek. To mit, że Grecy to lenie. Pracują ciężko, by związać koniec
    z końcem.