  • 41. Data: 2018-08-11 10:51:20
    Temat: Re: Miejsce do życia dla emeryta
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ciezko pracowali zatrudniajac frajerow do najciezszych prac ktorych sami nie chcieli
    wykonywac. Ty tylko zbierales w kucki a grek zyly sobie wypruwal wozac traktorem co
    zebrales.

  • 42. Data: 2018-08-11 10:57:43
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W Polsce pracuja Ukraincy, Czeczeni, Gruzini. Grekow na budowach raczej nie ma.
    Znajomy sadownik co roku ma problem z pracownikami do zbiorow. Nie slyszalem zeby
    jakiemus Grekowi odmowil pracy.

  • 43. Data: 2018-08-11 11:03:14
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Masz racje ze przekazywanie genow jest najwazniejsze, ale tylko z punktu widzenia
    ewolucji. Z punktu widzenia czlowieka, i nie tylko, najwazniejsze jest ze zyje bo
    inaczej genow by nie przekazywal. I lepiej zyc na kleczkach niz umrzec na stojaco.
    Nie bez powodu dwa najsilniejsze instynkty zwiazane sa z przekazywaniem genow i
    zyciem.

  • 44. Data: 2018-08-11 11:18:09
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Fri, 10 Aug 2018 22:24:55 +0200, ToMasz wrote:

    > jeśli nasze rady mają jakiś wpływ na Twoje decyzje, to ta jest chyba
    > najlepsza..... z punktu widzenia ekonomicznego. W Katowicach są dość
    > drogie mieszkania. ale w promieniu 15 km od centrum KAtowic, są miasta w
    > których kupisz mieszkanie za 1000zł za m?. Z niską wartością mieszkania
    > idą w parze niskie opłaty. Jak masz uraz do śląska - sądzę że taki
    > schemat rozrzutu cen i kosztów utrzymania można znaleźć w wielu rejonach
    > polski.

    Rzut beretem od Katowic jest Racibórz, byłem tam kilka razy i jestem
    zachwycony tym miasteczkiem. Spokojne i urokliwe, zielone i piękne
    architektonicznie, gdybym miał gdzieś na śląsku mieszkać to właśnie tam,
    polecam odwiedzić.
    Cen mieszkań niestety nie znam.

    ps. i mają pyszne piwo w Browarze Raciborskim, jednym z najstarszych w
    kraju!

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 45. Data: 2018-08-11 12:32:35
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 11 sierpnia 2018 11:18:10 UTC+2 użytkownik Roman Tyczka napisał:

> [...]
    > polecam odwiedzić.
    > Cen mieszkań niestety nie znam.
    >
    > ps. i mają pyszne piwo w Browarze Raciborskim, jednym z najstarszych w

    Racibórz jest spoko ale takich zielonych i urokliwych miejscowości na
    śląsku jest pełno :-) To, że wszystkim spoza śląska wydaje się, że
    tu jest szaro buro i na ulicach leży węgiel to mit :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 46. Data: 2018-08-11 14:15:06
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2018 o 22:52 Piotrek Paradysz <p...@g...com> pisze:

    > To nie życie, to wegetacja

    Każdy ma inny sposób na życie i zupełnie czego innego oczekuje od życia.
    To co dla Ciebie jest wegetacją dla innego będzie spokojną, beztroską
    starością.
    Nie ma uniwersalnej miary na takie sprawy. Nawet jakby Tobie co miesiąc z
    emerytury zostawało "luźne" 10k PLN to i tak znajdą się inni emeryci,
    którzy powiedzą że z takimi pieniędzmi to pozostaje im już tylko wegetacja.

    TG

  • 47. Data: 2018-08-11 14:21:26
    Od: l...@g...com

    Pracowałem u różnych, przeważnie robili razem z nami. Przy pomarańczach było inaczej
    ale specyfika zbiorów też inna.

  • 48. Data: 2018-08-11 15:35:36
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2018 o 20:36 Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> pisze:

    Masz oczywiście rację we wszystkim co napisałeś (min. że Albania jest
    lepsza do życia od Indonezji czy Bułgarii).
    Sprostowałem jednie stwierdzenie "Kultura nie taka odległa". Jest odległa
    i pozytywne nastawienie tubylców tego nie zmieni - co oczywiście nie
    oznacza, że Albania nie nadaje się do życia dla emeryta Polaka.

    TG

  • 49. Data: 2018-08-11 15:51:23
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Sat, 11 Aug 2018 03:32:35 -0700 (PDT), Adam Sz. wrote:

> [...]
    > śląsku jest pełno :-) To, że wszystkim spoza śląska wydaje się, że
    > tu jest szaro buro i na ulicach leży węgiel to mit :D

    Może i pełno, ale gdy byłem w Katowicach, Chorzowie, Bytomiu... nie
    zauważyłem tej urokliwości :-)

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 50. Data: 2018-08-11 16:36:59
    Od: l...@g...com

    Jak ktoś wychował się na Śląsku to dla niego i hołda jest gryfna, czytej piękna.