  • 1. Data: 2012-04-12 20:23:29
    Temat: Miłe zaskoczenie hehe
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    hehe, pierwszy raz mnie w domu zaskoczyli i to pozytywnie. Aż oniemiałem :-)
    Patrzę za okno wczoraj, a ktoś nawbijał paliki geodezyjne a patrzę dzisiaj,
    przyjechały takie małe kopareczki i zakopali chyba z pół kilometra rury
    gazowej :-)
    SZOK :-)
    Sami z siebie :-) Mam rurę metr od płotu :-)

    Piszcie ile kosztuje gaz razem z przesyłem i całą resztą. ile ucziwie wynosi
    jego cena za m3 brutto ?

    Z cenników gazownictwa lokalnego nic nie wynika.. Cena gazu 1.14PLN i tyle
    co wiem :-)

  • 2. Data: 2012-04-12 20:29:32
    Temat: Re: Miłe zaskoczenie hehe
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu czwartek, 12 kwietnia 2012 20:23:29 UTC+2 użytkownik kiki napisał:
> [...]
    > jego cena za m3 brutto ?
    >
    > Z cenników gazownictwa lokalnego nic nie wynika.. Cena gazu 1.14PLN i tyle

    Daruj gazownikom, nie podłączaj się.
    Pomyśl co to będzie jak będą wprowadzać rurę do domu, izolację Ci zniszczą, mostek
    cieplny jak cholera.

    --
    ZZ@private

  • 3. Data: 2012-04-12 20:33:48
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl>

    Użytkownik "ZbyszekZ" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    on-

    > Daruj gazownikom, nie podłączaj się.
    > Pomyśl co to będzie jak będą wprowadzać rurę do domu, izolację Ci
    > zniszczą, mostek cieplny jak cholera.

    A i gaz zimny prosto z ziemi będzie wychładzał dom ;)

  • 4. Data: 2012-04-12 21:06:39
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "kiki" <...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Piszcie ile kosztuje gaz razem z przesyłem i całą resztą. ile ucziwie
    > wynosi jego cena za m3 brutto ?

    dla gazowni wrocławskiej, pewnie wiele sie od innych nie różni
    http://www.lotniczefotki.pl/gazceny.xls

    b.

  • 5. Data: 2012-04-12 21:13:55
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    on-forums@vbmq16...

    > Daruj gazownikom, nie podłączaj się.
    > Pomyśl co to będzie jak będą wprowadzać rurę do domu, izolację Ci
    > zniszczą, mostek cieplny jak cholera.

    W kotłowni i tak jest czerpnia fi150 :-)
    Jakoś przeboleję :-)

    Może ktoś wziąć rachunek za gaz i podzielić fakturę przez zużycie ? Ile ten
    gaz naprawdę kosztuje ?

  • 6. Data: 2012-04-12 21:49:41
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 12-04-2012 o 21:13:55 kiki <...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > Jakoś przeboleję :-)
    >
    > Może ktoś wziąć rachunek za gaz i podzielić fakturę przez zużycie ? Ile
    U mnie na południu średnio wychodzi 2,2 z opłatami, taryfa W3.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 7. Data: 2012-04-12 22:33:10
    Od: "M@tej" <k...@p...onet.pl>

    U mnie przy W2 i wyliczonym zużyciu rocznym 1100 m3 wyszło ze wszystkim
    2,13 brutto za m3. Ale przed podwyżką.

    --
    Maciej

  • 8. Data: 2012-04-12 22:40:58
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    "janusz_kk1" <j...@o...pl> wrote in message

    U mnie na południu średnio wychodzi 2,2 z opłatami, taryfa W3.

    Połowa ceny oleju.
    Czyli co ? Z pompy ciepła te 10kWh by kosztowało mniej razem z kosztami ?

  • 9. Data: 2012-04-13 09:34:19
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 12-04-2012 o 22:40:58 kiki <...@p...pl> napisał(a):

    > "janusz_kk1" <j...@o...pl> wrote in message
    >
    > U mnie na południu średnio wychodzi 2,2 z opłatami, taryfa W3.
    >
    > Połowa ceny oleju.
    > Czyli co ? Z pompy ciepła te 10kWh by kosztowało mniej razem z kosztami
    A to pewne, tylko inwestycja wieksza.
    Poza tym nie wszyscy chcą mieć zryty ogródek a na odwierty ich nie stać,
    dlatego ja zostaję przy gazie a wspomagał się będę kolektorami.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 10. Data: 2012-04-13 12:13:49
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    Hej kiki,

    Bierz gaz jak masz :)

    Minusy pompy pomijając wyższy koszt inwestycji:
    - rycie działki
    - przy dłuższych mrozach będziesz ciągnąć prąd w drogiej tarfie
    i pewnie inne...

    Koszt gazu burtto u mnie: 2,3-2,4zł za m3.
    Im więcej zużyjesz tym oczywiście m3 wychodzi taniej.

    Pozdrawiam,
    Aleksander.