  • 111. Data: 2013-03-19 22:59:49
    Temat: Re: Modernizacja starego układu co.
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    news:ki9c7q$tc4$1@node2.news.atman.pl...

    > Przy porównywaniu cen pisałem konkretnie o Wavinie - to Ty zacząłeś
    > pisać o innych systemach i mitycznych ostrych krawędziach.

    Widzę, że Ty nawet wierzysz w swoje kłamstwa :)
    Oto Twoja wypowiedź na temat ceny:
    "Do PeX'a dolicz jeszcze złączki i rozdzielacze ale nie z supermarketu
    tylko markowe i wyjdzie Ci, że PeX wcale nie jest tańszy."
    Nie ma żadnej wzmianki o Wavinie. Piszesz tylko o "markowych".

    Żyj w swoim przeświadczeniu nieomylności, "Panie Heniu!" i spawaj Pan te
    swoje instalacje CO spawarką MMA i wykonuj Pan instalacje z najbardeziej
    "markowych" produktów firmy Wavin :)

    Dla profesjonalistów zawsze to kolejna kasa i kolejne roboty, które
    trzeba będzie poprawiać po "Panach Heniach" :)

    Myślę, że osoby rozsądne będą potrafiły wyciągnąć prawidłowe wnioski.
    Ja już napisałem wszystko co miałem napisać. Skoro uważasz inaczej to
    Twój problem.

  • 112. Data: 2013-03-20 11:57:48
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

> [...]
    > tylko markowe i wyjdzie Ci, że PeX wcale nie jest tańszy."
    > Nie ma żadnej wzmianki o Wavinie. Piszesz tylko o "markowych".

    Aha czyli na tamtej wypowiedzi skończyłeś czytanie ze zrozumieniem. Szkoda,
    bo gdybyś czytał dalej to byś doczytał w następnej wypowiedzi:

    [cytat]
    Dla przykłady złączka Wavina to koszt 7zł / sztuka.
    Potrzeba dwie przy grzejniku i dwie przy rozdzielaczu. Dla jednego grzejnika
    w odległości 10m od rozdzielacza wychodzi koszt 28zł złączki + 25zł rury.
    Czyli w przeliczeniu 5zł / mb instalacji. W stali zrobisz taniej.
    [koniec cytatu]

    > Żyj w swoim przeświadczeniu nieomylności, "Panie Heniu!" i spawaj Pan te
    > swoje instalacje CO spawarką MMA i wykonuj Pan instalacje z najbardeziej
    > "markowych" produktów firmy Wavin :)

    Oj coraz gorzej, coraz gorzej :-(. Zapętliłeś się w jakimś mylnym pojęciu o
    mnie. Wyjaśnię po raz kolejny:
    - ja nie spawam, choć znam wiele instalacji spawanych i widziałem jak inni
    to robią
    - ja nie zajmuję się zarobkowo wykonywaniem instalacji tylko co jakiś czas
    _za_ _darmo_ poprawiał błędy po "profesjonalistach"
    - ja nie uważam produktów Wavin za najbardziej markowe tylko najłatwiej
    dostępne z markowych

    Pozdrawiam
    Ergie