  • 271. Data: 2019-08-09 09:50:22
    Temat: Re: "Mój prąd" - nowe dofinansowanie na panele
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 9 Aug 2019 00:21:30 -0700 (PDT), Budyń

    > Zaraz, chcesz powiedzieć że ideologia lgbt uważasz za zlo?
    > Czy znów mamy zakłócenia na łączach?

    Nie mniej i nie bardziej niż ideologię kościelną (każdą).

    > Co do cenzury - skandaliczny jest sam fakt
    > cenzurowania przez firmę prywatną

    Prywatna firma ma do tego pełne prawo. Jak uznała to za szkodliwy bełkot,
    to może sobie usuwać, bo to ta firma jest przekaźnikiem tych informacji i
    może być z tym bełkotem mniej lub bardziej bezpośrednio utożsamiana.

    Za to TV publiczna nie powinna kraść pieniędzy z budżetu i robić za tubę
    propagandową jak to ma miejsce obecnie.

    > a nie to czy ty uważasz te treści za mądre czy głupie, z dużym
    > czy małym zasięgiem.

    Ale to ma znaczenie, tylko akurat nie dla ciebie -- bo nie pasuje do twojej
    teorii.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 272. Data: 2019-08-09 09:54:50
    Od: Budyń <b...@g...com>

    Czyli od wielu dni bronisz zła? O jprd...

    b.

  • 273. Data: 2019-08-09 10:27:51
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 9 Aug 2019 00:54:50 -0700 (PDT), Budyń

    > Czyli od wielu dni bronisz zła? O jprd...

    Ojprd. Przestań bezczelnie oszukiwać. Wcale nie broniłem twojej ideologii,
    która wielokrotnie wsławiła się złem (m.in pedofilia, a wcześniej
    morderstwa).

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 274. Data: 2019-08-13 08:59:53
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 5 Aug 2019 20:40:30 +0200, Myjk

    > Coś nudno się zrobiło. :P

    Budyń! Ja wiem że to BARDZO mało istotne, ale może skomentujesz poczynania
    pisiorstwa w Janowie? Przypomnę że po przyjściu dobrej zmiany wyrzucili
    wieloletniego prezesa bo ponoć komuchem był i w ogóle nie znał się na
    rzeczy. W rezultacie sprzedali ostatnio 14 koni za 1.5 bańki, tyle w 2015
    dostali za jednego konia, w sumie sprzedali za 3x taką kwotę. Rezultat jest
    taki, że kiedyś stadnina była parę baniek na plusie, dzisiaj tyleż samo
    jest na minusie. Przypominam, to jest spółka państwowa, zatem przetracają
    NASZE pieniądze. pisMinister rolnictwa nie widzi jednak problemu. I tak
    jest w zasadzie wszędzie za co wziął się pis, drogi kolego. pis to gówno
    opakowane w złoty papierek.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 275. Data: 2019-08-13 09:19:19
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 13 sierpnia 2019 08:59:53 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > Mon, 5 Aug 2019 20:40:30 +0200, Myjk

    > Budyń! Ja wiem że to BARDZO mało istotne, ale może skomentujesz poczynania
    > pisiorstwa w Janowie? Przypomnę że po przyjściu dobrej zmiany wyrzucili

    ja zasadniczo lubie sobie pogadac ale ostatnio poszedłeś w jakąś groteske i kpinę
    broniąc lgbt które uważasz za zło. Jak mamy gadac to poważniej, skąd mam wiedziec
    kiedy przejdziesz w szydere.
    A poza tym wróciłem z urlopu i nadrabiam.
    A e-bikami bylismy w górach na co zwykłym rowerem to bym sie nie odważył.

    b.

  • 276. Data: 2019-08-13 09:52:50
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 13 Aug 2019 00:19:19 -0700 (PDT), Budyń

    > ja zasadniczo lubie sobie pogadac ale ostatnio poszedłeś w jakąś groteske
    > i kpinę broniąc lgbt które uważasz za zło.

    Już ci raz wyraźnie napisałem, że nie broniłem ŻADNEJ ideologii w
    szczególności tej w której ty tkwisz, a która wymordowała setki jak nie
    tysiace ludzi zaś jej przedstawiciele od lat molestują dzieci.

    > Jak mamy gadac to poważniej,
    > skąd mam wiedziec kiedy przejdziesz w szydere.

    Idę w szyderę tam gdzie Ty odwracasz kota ogonem, idziesz w opary absurdu i
    manipulację zamiast odpowiedzieć w prost na pytanie. Przedstawiony temat
    jest prosty i pokazuje wprost jak działa pispaństwo, tj. jacy ludzie są
    przy władzy, jak marnują nasze pieniądze w imię walki z rzekomym lewactwem
    ratując nas rzekomo przed zagładą.

    > A poza tym wróciłem z urlopu i nadrabiam. A e-bikami bylismy w górach na
    > co zwykłym rowerem to bym sie nie odważył.

    Ja zaś dorwałem pierwszy raz od lat gierkę która mnie wciągnęła, Oxygen Not
    Included. Polecam. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 277. Data: 2019-08-13 10:49:47
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zastanow sie o jakich pieniadzach w skali panstwa mowisz. Poltora miliona. I co z
    tego ze sprzedali za mniej. Ale nie ukradli. Tam jest licytacja. Za to ze wyjebali
    jakiegos komucha warto bylo by zeby przez dwa lata nic nie sprzedali. Z jednej strony
    powinienem byc wdzieczny ZSRR, PRL itd bo przez szescdziesiat lat nikt do mnie
    strzelal, nie wylapywal w lapankach, nie palil mna w piecu. Z drugiej strony za to co
    zrobili po wojnie rozgrzany z jednej strony pret w dupe to troche dla czerwonej bandy
    za malo. Dol z wapnem i podcinanie sciegien byly by w sam raz. A nowi tylko
    wyrzucili. Jakos jedynego na zbity pysk wywalonego pierwszego polskiego rzadu w
    ktorym premierem byl Olszewski nie widzisz. A jakiegos parszywego komucha ci szkoda.

  • 278. Data: 2019-08-13 11:48:26
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Kiedys bozia rozdala ludziom lejki, zeby przez nie patrzyli. Okazalo sie ze tylko
    nieliczni patrzyli od wezszej strony i poszerzali horyzonty. Prawie wszyscy patrzyli
    od szerszej i skupiali sie na najczesciej najmniej istotnych zagadnieniach. Zajmujesz
    sie jakimis lotami ktore w ogolnym rozrachunku to bardzo drobne pieniadze, zydzi
    policzyli ze Polska jest im winna rownowarosc biliona zlotych w dolarach. Zegarek
    Nowaka, loty Kuchcinskiego i lgbt to nic nie znaczace sprawy z bilionem zlotych ktore
    zydzi chca nam ukrasc. Zajmujesz sie byle czym a nie widzisz rzeczy istotnej, to jest
    skala z jaka Cie zmanipulowali. Mnie nie zmanipulowali bo patrzac na swiat od wezszej
    strony lejka widze wiecej i na dodatek potrafie to wiecej co widze polaczyc w
    logiczna calosc. Dlaczego jakies zmiany maja byc robione w oparciu o dzisiejsza
    konstytucje. Pis zapowiedzial ze jak zlapie wiekszosc to zmieni konstytucje. Chwilowo
    opozycja mu bardzo pomaga zeby wygral. Kukiz chcial prostej ustawy blokujacej
    mozliwosc wyplat zydom kasy. Oczywiscie tylko tej oszukanej kasy bo nic nie mieli do
    legalnych spadkobiercow. Co zrobil pis? Wywalil projekt do kosza. Nawet jak projekt
    kukizowej ustawy dublowal by sie z innymi przepisami to po jej ( nowej konstytucji)
    uchwaleniu podwojnie by nas zabezpieczal przed nienaleznymi zadaniami. Przy okazji,
    gdzie w konstytucji wprost napisano ze zydom z przedsiebiorstwa holokaust kasa sie
    nie nalezy? Dodam jeszcze ze zapisow konstytucji jako zrodel prawa sie nie
    interpretuje. Zapisane jest to na poczatku konstytucji. Zajmujac sie Kuchcinskim i
    tecza nie zauwazyles ze 88% amerykanskich senatorow kazalo Pompiemu wymusic na nas
    rozliczenie sie z zydami. Ladnie w liscie napisali ze z poszanowaniem prawa, pierdu,
    pierdu, srutu tutu i ze rozliczac ma sie Polska z rodzinami, spadkobiercami ( te dwie
    grupy sa rozliczone lub w trakcie rozliczania i nikt wstretow nie robi) i innymi. Ci
    inni to tzw przesiebiorstwo holokaust. Przez moj lejek widac jeszcze ze gdzies z boku
    sa arabscy imigranci. Zydzi i Arabowie sie nienawidza. Moze z tym zwiazany jest opor
    materii zeby u nas bylo malo arabskich imigrantow? Nie zeby mogli zagrazac Polakom.
    Zeby nie mogli zagrazac zydowskim imigrantom. Jak widzisz moje zdanie odnosnie zydow
    oparte jest na jakiejs analizie tego co sie dookola dzieje. Czasami pozornie nie
    majace ze soba nic wspolnego zdarzenia cos w pewnym momencie polaczy. Ty nie jestes w
    stanie dostrzec drobnych ale waznych zdarzen bo zostales zmanipulowany i widzisz
    tylko to co wolno Ci widziec. Widzisz Kuchcinskiego a nie widzisz ze zydzi wymyslili
    sobie za maja zapasowy Izrael.

    A ty cały czas patrzysz na rant tego lejka i wszystkich, którzy patrzą
    inaczej uważasz za debili. Jeszcze nie tak dawno broniłeś PiS-u, a teraz
    idziesz za PO, zachowując się jak prostytutka.

  • 279. Data: 2019-08-13 11:52:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Az ty kurwo meska w dupe jebana. Gdzie i kiedy stalem sie fanem placformy?

  • 280. Data: 2019-08-13 14:39:45
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Az ty kurwo meska w dupe jebana.

    Zapewne piszesz o swoim tatusiu.

    > Gdzie i kiedy stalem sie fanem placformy?

    Tak, tak, bo ja to zapewne napisałem podszywając się pod ciebie: "Jesli
    sie nic nie zmieni bede glosowal na PO"?

    Nie dość, że łżesz jak stara k..... to jeszcze robisz to tak nieumiejętnie.

    Poza tym nigdzie nie napisałem, że jesteś ich fanem, ale pisałem, że
    zachowujesz się "jak prostytutka", a prostytutki nie kochają się z
    miłości. Jak widać jesteś zbyt mało inteligentny, aby zrozumieć aluzję.