  • 1. Data: 2016-04-30 12:03:32
    Temat: Możliwie tanie zasłonięcie działki
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Witajcie.

    Jest sobie działka ogrodzona siatką - ok. 2 metry wysokości, z tego, co
    pamiętam.

    Działkę trzeba zasłonić czymś nieprzepuszczalnym dla wzroku, ale
    możliwie tanio (niecałe 300 mb ogrodzenia).
    Tak mi przychodzą do głowy różne pomysły, typu cieniówki, agrowłókniny,
    chińskie "plandeki", jakieś mocniejsze folie typu kubełkowego lub płaskie.
    Ważne, aby można to przymocować do istniejącej siatki i się nie popruło
    oraz aby wytrzymało nie zdejmowane min. 2 lata.
    Kolor i forma/kształt bez znaczenia.

    Co by tam można dać?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 2. Data: 2016-04-30 13:47:23
    Temat: Re: Możliwie tanie zasłonięcie działki
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 30 kwietnia 2016 12:03:33 UTC+2 użytkownik Adam napisał:
> [...]
    > Ważne, aby można to przymocować do istniejącej siatki i się nie popruło
    > oraz aby wytrzymało nie zdejmowane min. 2 lata.

    Wojskowa siatka maskująca.

  • 3. Data: 2016-04-30 14:10:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zasadzic cos co szybko rosnie.

  • 4. Data: 2016-04-30 14:10:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zasadzic cos co szybko rosnie.

  • 5. Data: 2016-04-30 15:21:47
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 30 kwietnia 2016 14:10:13 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Zasadzic cos co szybko rosnie.
    Np ałycza- sadzonki za grosze(w nadleśnictwach można kupić) i w 3 lata jest solidny
    żywopłot

  • 6. Data: 2016-04-30 21:55:16
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-04-30 o 15:21, Kris pisze:
    > Np ałycza- sadzonki za grosze(w nadleśnictwach można kupić) i w 3 lata jest solidny
    żywopłot

    Ale zasłonięcie jest potrzebne już - przed latem.
    Poza tym działki prawdopodobnie będą jeszcze tylko ok. 3 do 5 lat - stąd
    inwestowanie w dodatkową trwałą roślinność jest nieuzasadnione.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 7. Data: 2016-04-30 21:57:02
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-04-30 o 13:47, Kris pisze:

    > Wojskowa siatka maskująca.

    Wydaje mi się, że jest dużo droższa od moich pomysłów, ponadto może się
    ustawić tak, że będą otwory.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 8. Data: 2016-04-30 22:13:24
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Pole silowe.

  • 9. Data: 2016-05-01 01:04:58
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    Zazdroszczę! U mnie plan zagospodarowania wymaga ażurowości przęsła na
    poziomie 70%!
    Piotr

  • 10. Data: 2016-05-01 08:46:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 1 maja 2016 01:05:01 UTC+2 użytkownik gobo napisał:
    > Zazdroszczę! U mnie plan zagospodarowania wymaga ażurowości przęsła na
    > poziomie 70%!

    Żywopłotu Tobie nie zakażą.
    Obłożenie płotu z ażurowymi przęsłami np siatką maskującą to złamanie zapisów planu?
    A tak prawdę mówiąc to nawet nie wiem czy u mnie MPZP coś o płotach mówi bo jakoś nie
    miałem okazji czytać tego dokumentu i zrobiłem płot taki jaki chciałem;)