  • 1. Data: 2016-04-29 12:20:40
    Temat: Zyrandol Pallas
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Ma ktos doswiadczenie z takim zyrandolem:

    http://www.diy.com/departments/pallas-silver-chrome-
    effect-14-lamp-ceiling-light/699101_BQ.prd

    14 zarowek, a przewody zasilajace 2. Swieci wszystko lub nic.
    Przerobilbym to tak, zeby dalo sie wlaczac dwie polowki niezaleznie
    ... ale nie wiem jak rozebrac te srodkowa czesc.

    U dolu ozdobna kulka, u gory pokrywka z tulejka - na umiarkowane
    rozkrecanie nie reaguje, a silniej sie boje.

    J.

  • 2. Data: 2016-04-29 12:47:01
    Temat: Re: Zyrandol Pallas
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 29 kwietnia 2016 12:21:36 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > U dolu ozdobna kulka, u gory pokrywka z tulejka - na umiarkowane
    > rozkrecanie nie reaguje, a silniej sie boje.
    Przybliżyłem sobie ten obrazek z linka który podałeś i tam nad puszka widzę w tej
    tulejce cos jakby śrubką. Może tędy droga? Aczkolwiek skoro masz to na stole to byś
    pewnie zauważył.

  • 3. Data: 2016-04-29 17:10:08
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2016-04-29 o 12:20, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > U dolu ozdobna kulka, u gory pokrywka z tulejka - na umiarkowane
    > rozkrecanie nie reaguje, a silniej sie boje.

    To jest żyrandol dekoracyjny, który ma się palić cały, albo wcale. Nie
    dla "januszów" szukających oszczędności. Ewentualnie można zainstalować
    ściemniacz fazowy i płynnie regulować moc.

  • 4. Data: 2016-04-29 19:54:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" napisał w wiadomości
> [...]

    >Nie dla "januszów" szukających oszczędności. Ewentualnie można
    >zainstalować ściemniacz fazowy i płynnie regulować moc.

    Jak on ma swiecic, to ja zdecyduje, olac prawa autorskie :-)

    Tylko musze sie dowiedziec jak rozebrac te puszke.

    J.

  • 5. Data: 2016-04-29 20:38:12
    Od: "Zzet" <z...@w...pl>

    Kris wrote:

    > Przybliżyłem sobie ten obrazek z linka który podałeś i tam nad puszka
    > widzę w tej tulejce cos jakby śrubką. Może tędy droga? Aczkolwiek
    > skoro masz to na stole to byś pewnie zauważył.

    Niezależnie od jakości Twoich porad proponuję oddzielać wpis od
    cytatu enterem.

    Zzet

  • 6. Data: 2016-04-29 21:22:57
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 29 kwietnia 2016 20:38:19 UTC+2 użytkownik Zzet napisał:

    > Niezależnie od jakości Twoich porad proponuję oddzielać wpis od
    > cytatu enterem.

    Że niby co?

  • 7. Data: 2016-04-29 21:24:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    > Niezależnie od jakości Twoich porad proponuję oddzielać wpis od
    > cytatu enterem.
    A nie oddzieliłem?

  • 8. Data: 2016-04-29 22:17:17
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2016-04-29 o 19:54, J.F. pisze:
    effect-14-lamp-ceiling-light/699101_BQ.prd

    > Jak on ma swiecic, to ja zdecyduje, olac prawa autorskie :-)
    >
    > Tylko musze sie dowiedziec jak rozebrac te puszke.

    To mówię - zainstaluj ściemniacz fazowy i płynnie reguluj wszystkie na raz.

  • 9. Data: 2016-04-30 10:50:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 29 Apr 2016 03:47:01 -0700 (PDT), Kris napisał(a):
    > Przybliżyłem sobie ten obrazek z linka który podałeś i tam nad
    > puszka widzę w tej tulejce cos jakby śrubką. Może tędy droga?
    > Aczkolwiek skoro masz to na stole to byś pewnie zauważył.

    Tam jest srubka, ale sluzy do trzymania calej gornej czesci - tzn
    gornej puszki z rurka.
    Po odkrecenieniu i sciagnieciu - z dolnej (centralnej) puszki wystaje
    krotka (~3cm tulejka) i ani drgnie. To o niej pisalem.
    Z jej boku tez jest zreszta srubka, ale plastikowa, i sluzy do
    docisniecia kabla, ktory przez tulejke przechodzi.

    J.

  • 10. Data: 2016-04-30 10:52:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 29 Apr 2016 22:17:17 +0200, Tomasz Wójtowicz napisał(a):

    > To mówię - zainstaluj ściemniacz fazowy i płynnie reguluj wszystkie na raz.

    Ale to nieefektywnie jest - lepiej wylaczyc polowe :-)

    J.