  • 11. Data: 2016-05-02 15:16:48
    Temat: Re: Możliwie tanie zasłonięcie działki
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 1 May 2016 01:04:58 +0200, gobo <g...@p...onet.pl>
    wrote:
    > Zazdroszczę! U mnie plan zagospodarowania wymaga ażurowości przęsła
    na
    > poziomie 70%!

    To może być z góry nakaz określonej przezroczystości płotu??
    A co ma zrobić VIP w takim przypadku?

    --
    Marek

  • 12. Data: 2016-05-02 20:54:55
    Od: Miś polarny z Budnik <r...@m...ru>

    W dniu 2016-04-30 o 12:03, Adam pisze:
    > Witajcie.
    >
    > Jest sobie działka ogrodzona siatką - ok. 2 metry wysokości, z tego, co
    > pamiętam.
    >
    > Działkę trzeba zasłonić czymś nieprzepuszczalnym dla wzroku, ale
    > możliwie tanio (niecałe 300 mb ogrodzenia).
    > Tak mi przychodzą do głowy różne pomysły, typu cieniówki, agrowłókniny,
    > chińskie "plandeki", jakieś mocniejsze folie typu kubełkowego lub płaskie.
    > Ważne, aby można to przymocować do istniejącej siatki i się nie popruło
    > oraz aby wytrzymało nie zdejmowane min. 2 lata.
> [...]
    Kolczurka dwuklapowa.

    --
    Kocham USA, Niemcy, Izrael i Rosję.

  • 13. Data: 2016-05-03 17:28:16
    Od: dolniak <a...@w...pl>

    Witam !

    Wali parą pomysłów, więc ja będę na NIE.
    Folie przerwie wiatr.Te lekko przepuszczalne, typu plandeki-ale trzeba pociąć na
    pasy szerok 2m i obrębić. Koszt, a wiatr je może zabrać.Ultrafioletu mniej się boję.
    Nie proponuję zadnej roślinności.Wolno rośnie i trudno wytępić. Kolczurka porośnie
    tylko ab czerwca do jesieni(jak będzie chciała), a potem ma upierdliwe badyle.I
    owoce, które zapaprzą okolicę.Poczytaj, zanim poradzisz..
    Moja propozycja :plastikowa siatka budowlana.Przepuszczalna dla wiatru, może wytrzyma
    5 lat UV.A jak nie, to cienkie deski- odpady z tartaku. Ale 300 m to kawał ściany-
    nie tanio, a i roboty w pytę.
    Ale może jeszcze coś wymyśli...
    Pozdro. abomito

  • 14. Data: 2016-05-03 18:07:36
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 3 maja 2016 17:28:17 UTC+2 użytkownik dolniak napisał:
> [...]
    wytrzyma 5 lat UV.A jak nie, to cienkie deski- odpady z tartaku. Ale 300 m to kawał
    Wojskowa siatka maskująca, najlepiej taka made in ZSRR przetrwa lata. Wiem bo
    stosowałem. W roku bodajże 1998 za dwie duże flaszki wódki kupiłem od wojskowych 4
    ogromne siatki. Teraz by trza pewnie na Allegro czy inym olxie szukać

  • 15. Data: 2016-05-04 22:44:01
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-04-30 o 12:03, Adam pisze:

    > Co by tam można dać?

    Barszcz Sosnowskiego szybko rosnie. :-P

    Pozdro.. TK

  • 16. Data: 2016-05-05 21:43:45
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-05-04 o 22:44, Maniek4 pisze:

    > Barszcz Sosnowskiego szybko rosnie. :-P

    Ale teściowej tam nie będzie, więc odpada ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam