  • 1. Data: 2015-08-04 12:56:40
    Temat: Mycie auta - płyn nabłyszczający do zmywarki :-)
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Najbliższą myjnię mamy w mieście, więc co oczywiste czasem trzeba umyć auto
    na podwórku, zwłaszcza gdy przy wyjeździe myjnia akurat nie będzie po
    drodze. No i wtedy cóż, te wszechobecne zacieki na lakierze, zwłaszcza przy
    naszej twardej wodzie.
    Poradziłam MŚK, żeby dodał nabłyszczacz (płyn do zmywarki) do wody z
    detergentem oraz także po wypłukaniu auta czystą wodą z węża ogrodowego
    obmył je dodatkowo czystą wodą z wiadra z tymże nabłyszczaczem (1-2 łyżki
    płynu na 12-litrowe wiadro. I okazało się, że to jest świetny i prosty
    sposób na brak zacieków :-)

    --
    XL
    ?Niech nie opuszcza ciebie twoja siostra Pogarda

  • 2. Data: 2015-08-27 19:56:41
    Temat: Re: Mycie auta - płyn nabłyszczający do zmywarki :-)
    Od: Frez <f...@g...com>

    W dniu 2015-08-04 o 12:56, Ikselka pisze:
> [...]
    > obmył je dodatkowo czystą wodą z wiadra z tymże nabłyszczaczem (1-2 łyżki
    > płynu na 12-litrowe wiadro. I okazało się, że to jest świetny i prosty

    Potwierdzam, działa.

  • 3. Data: 2015-08-28 12:03:10
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 27 Aug 2015 19:56:41 +0200, Frez napisał(a):

    > Potwierdzam, działa.

    Cieszę się :-)