  • 51. Data: 2015-07-30 09:48:20
    Temat: Re: Mycie zmywarki
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Ikselka wrote:

    > Zaiste nie rozumiem, jaki masz w owym "rozumieniu" interes - sama piszesz
    > o braku obowiązku zabierania głosu na każdy temat, więc zapewne i do
    > czytania też [Cię, Ewę] nikt nie zmusza 33333-]

    Że nie rozumiesz, to wiadomo od dawna.

    J.

    www.kontestacja.com

  • 52. Data: 2015-07-30 11:17:10
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 30 Jul 2015 09:48:20 +0200, krys napisał(a):

    > Że nie rozumiesz, to wiadomo od dawna.

    Że nie rozumiem tak, jak mi kto próbuje imputować, to na pewno - i to od
    BARDZO dawna.

    --
    XL
    "W Europie narasta arogancja Żydów, a nie antysemityzm" - Stanisław

  • 53. Data: 2015-07-31 07:51:10
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Ikselka wrote:

    > Że nie rozumiem tak, jak mi kto próbuje imputować, to na pewno - i to od
    > BARDZO dawna.

    Kali ukraść krowę - dobry uczynek.
    Kalemu ukraść krowę - zły uczynek.
    I to byłoby na tyle.

    J.

    www.kontestacja.com

  • 54. Data: 2015-07-31 13:03:10
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 31 Jul 2015 07:51:10 +0200, krys napisał(a):

    > Kali ukraść krowę - dobry uczynek.
    > Kalemu ukraść krowę - zły uczynek.
    > I to byłoby na tyle.

    Oczywiście, każdy rozumie podług siebie 3-]

  • 55. Data: 2015-08-03 22:41:54
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-07-24 o 10:55, krys pisze:
    > Ewa wie, co powinna, nie Ty o tym decydujesz.

    Hi hi, dzięki, bo już zaczęłam się obawiać, że nawet o pozwolenie na
    wakacje powinnam tu z podaniem występować.
    Niezły ubaw. ;)

    Ewa

  • 56. Data: 2015-08-03 22:49:30
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    > Moja pracuje codziennie (czasem 2x) od 7 lat non stop.

    Moja podobnie. Zwykle używam jednego programu na najwyższej temperaturze.

    > Brud istnieje tylko od strony zewnętrznej (np. w zawiasach)

    U mnie nietypowo zbiera się POD uszczelką, bo jak się okazało jest
    uszkodzona. Mam już zamówiony serwis do niej.

    > i jest typowym brudem z kuchni który usuwa się tak samo jak każdy inny
    > tłusty - płynem do tłuszczu. Taki samo mogę znaleźć na zawiasach
    > piekarnika, mimo że uzywam raz na ruski rok.
    >
    > Środek zmywarki krystalicznie czysty. Raz na 2 miesiące karmona jest
    > płynem do czyszczenia, ale prawdę mówiąc - i przed i po wygląda tak
    > samo. IMHO szkoda zachodu.

    Nawet w filtrze, który zaleca się wyjmować i czyścić co jakiś czas, nic
    się u mnie nie zbiera, czasami jakiś nalot.

    Ewa

  • 57. Data: 2015-08-04 05:02:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Siłą? Nie ma obowiązku zabierania głosu na każdy temat. Nawet nie ma
    > obowiązku posiadania zmywarki, a co dopiero zaliczania się do targetu.

    Od razu widać że nie czujesz tej presji bycia grupowym Rabinem... :-)
    Ktoś przyszedł prosić o pomoc, pytać o radę - wiadomo że to
    Rabini obowiązek pomóc, odezwać się, podać rękę - nie ma że nie ma.

  • 58. Data: 2015-08-04 08:11:21
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    > Hi hi, dzięki, bo już zaczęłam się obawiać, że nawet o pozwolenie na
    > wakacje powinnam tu z podaniem występować.

    Na to już za późno, ale w kuchni z konsumpcji wyspowiadać się możesz.

  • 59. Data: 2015-08-04 11:21:58
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Qrczak wrote:

    > Dnia 2015-08-03 22:41, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

    > Na to już za późno, ale w kuchni z konsumpcji wyspowiadać się możesz.

    Wysnobować, jak już.

    J.

    www.kontestacja.com

  • 60. Data: 2015-08-04 12:39:20
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 04 Aug 2015 11:21:58 +0200, krys napisał(a):

    > Wysnobować, jak już.

    "W kuchni" do snobowania trzeba już teraz mieć inne urządzenia, niż jakąś
    tam pospolitą zmywarkę 3-]

    --
    XL
    ?Niech nie opuszcza ciebie twoja siostra Pogarda