  • 11. Data: 2021-06-13 12:52:30
    Temat: Re: Myjki elektryczne do okien - warto? Nie warto?
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-06-11 o 18:35, Krystek pisze:

    > Warto, nie warto? Różnice w działaniu między tańszym a droższym modelem
    > są zauważalne?

    Różnice to pewnie dałoby się zauważyć gdyby
    ktoś używał różnych, a na to szansa niewielka.
    Zależy ile tych okien do mycia i jak często,
    ale nawet przy incydentalnym użyciu jest nieco
    bardziej komfortowo przy zbieraniu wody z szyb.
    Poza tym był to u mnie klasyczny przykład zakupu:
    -muszę to mieć
    -ale po co Ci to
    -fajnie się myje
    -ale nie mamy jakoś wiele do mycia i nie ma gdzie tego trzymać
    -będę częściej myć
    -no dobra
    :-)

  • 12. Data: 2021-06-13 13:52:47
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 13.06.2021 o 12:52, cef pisze:

    > -ale po co Ci to
    Dodam jeszcze, że myjka po zdjęciu szerokiej końcówki dobrze się nadaje
    do łapania komarów i muszek na przykład na oknach. Owady nie przeżywają
    tego eksperymentu ;-)
    Jacek

  • 13. Data: 2021-06-13 19:35:00
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2021-06-13 o 11:56, Jacek pisze:

> [...]
    > milczy, ale nie ma z tym dużo roboty, wystarczy w jednej ręce trzymać
    > szmatkę i za każdym razem przecierać gumę.
    >
    > W mojej myjce guma ściągająca wytrzymuje rok. Nowa kosztuje ok. 15 zł.
    > Myjki używam także do mycia luster, kabiny prysznicowej i ścian w łazience.
    > Co do wad to wymienię tylko dwie: akumulator (typowy 18650) ma pojemność
    > bodajże 0,7 Ah. Karcher chyba specjalnie zamówił taką mizerotę, bo nie
    > spotkałem normalnie mniej, niż 2 Ah. W tym roku wymieniłem aku na
    > normalny i myjka pracuje na jednym ładowaniu znacznie dłużej. Koszt 25 zł.

    OK. Podstawki do ładowania to chyba w zestawie z droższymi modelami, a w
    tych tańszych to akumulatory są ładowane przez zasilacz podłączony do
    urządzenia?

    Jak długo pracuje myjka na jednym ładowaniu standardowej baterii (tej z
    kompletu)?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 14. Data: 2021-06-13 21:53:01
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 13.06.2021 o 19:35, Krystek pisze:
    > Jak długo pracuje myjka na jednym ładowaniu standardowej baterii (tej z
    > kompletu)?
    Jak była nowa, to można było raz umyć wszystkie okna w domu (10 szyb ok.
    90x100 i jedne drzwi balkonowe plus do tego 8 małych okienek z szybami
    40x60. Bateria miała jednak spore samorozładowanie, więc jak od
    naładowania do pełna minął miesiąc to prądu brakowało.
    Na takich akumulatorach:
    https://allegro.pl/oferta/samsung-icr-18650-26j-2600
    mah-z-blaszkami-9191767737
    nie ma tego problemu.
    Jacek

  • 15. Data: 2021-06-13 22:23:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 11 czerwca 2021 o 18:35:37 UTC+2 Krystek napisał(a):
    .

    > Z góry dzięki za sugestie i porady.

    Taka myjka stówę kosztuje.
    Szkoda czasu na szukanie opinie.
    Brać i używać
    Mamy, uzywamy i jest ok

  • 16. Data: 2021-06-14 01:15:45
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2021-06-13 o 22:23, Kris pisze:
    > piątek, 11 czerwca 2021 o 18:35:37 UTC+2 Krystek napisał(a):
> [...]

    Takie, czyli jakie? :) Bo zalinkowane przeze mnie myjki kosztują mniej
    więcej 2-krotność 100 PLN-ów w przypadku najtańszych modeli. Zapodaj,
    czego tam używasz :)

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 17. Data: 2021-06-14 05:56:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    poniedziałek, 14 czerwca 2021 o 01:15:47 UTC+2 Krystek napisał(a):

    > Takie, czyli jakie? :) Bo zalinkowane przeze mnie myjki kosztują mniej
    > więcej 2-krotność 100 PLN-ów w przypadku najtańszych modeli. Zapodaj,
    > czego tam używasz :)

    https://www.lidl-sklep.pl/p/silvercrest-akumulatorow
    a-myjka-do-okien-sfr-3-7-d4-3-7-v/p100319439

  • 18. Data: 2021-06-14 07:03:23
    Od: ptoki <s...@g...com>

    niedziela, 13 czerwca 2021 o 04:56:14 UTC-5 Jacek napisał(a):

> [...]
    > milczy, ale nie ma z tym dużo roboty, wystarczy w jednej ręce trzymać
    > szmatkę i za każdym razem przecierać gumę.

    I tu by trzeba po prostu spuscic zaslone milczenia :)

    U mnie podzial pracy podobny ale zamiast karchera mamy gumowa sciagaczke za 15pln i
    stare gazety z biedronki.

  • 19. Data: 2021-06-14 09:52:46
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Najlepiej się sprawdza woda RO + ściereczki z mikrofibry.
    Aż mi szczena opadła, żadnych śladów.

    -----
    > Najlepiej do mycia szyb sprawdza się woda z odrobiną ludwika + gąbka lub miękka
    ściereczka, a następnie gumowa ściągaczka do szyb.

  • 20. Data: 2021-06-14 17:25:15
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2021-06-14 o 05:56, Kris pisze:

    > https://www.lidl-sklep.pl/p/silvercrest-akumulatorow
    a-myjka-do-okien-sfr-3-7-d4-3-7-v/p100319439

    Sękju wery macz. Jeśli nie widać różnicy (w stosunku do produktów firmy
    na K.) to po co przepłacać ;)

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/