  • 21. Data: 2021-06-14 17:45:50
    Temat: Re: Myjki elektryczne do okien - warto? Nie warto?
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2021-06-14 o 09:52, ąćęłńóśźż pisze:
    > Najlepiej się sprawdza woda RO + ściereczki z mikrofibry.
    > Aż mi szczena opadła, żadnych śladów.

    Woda RO? A cóż to?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 22. Data: 2021-06-14 18:16:42
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 14 czerwca 2021 o 17:45:52 UTC+2 Krystek napisał(a):
    > Woda RO? A cóż to?
    >
    > K.
    >
    > --
    > http://www.krystek.art.pl/
    To jest woda po której Rozum Odszedł temu co użył skrótu żeby zaoszczędzić w pisaniu
    kilka liter. Też nie wiem ale sie nie spytam żeby na dyletanta nie wyjść.

  • 23. Data: 2021-06-14 18:21:11
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 14 czerwca 2021 o 18:16:43 UTC+2 Zenek Kapelinder napisał(a):

    > To jest woda po której Rozum Odszedł temu co użył skrótu żeby zaoszczędzić w
    pisaniu kilka liter. Też nie wiem ale sie nie spytam żeby na dyletanta nie wyjść.
    Chociaż nie, wiem, to jest woda OO. Z tym że OO to dla niektórych będzie siermiężne
    bo po polsku.

  • 24. Data: 2021-06-15 14:33:34
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Woda z filtra odwróconej osmozy (skrót od Reversed Osmosis).
    Innymi słowy jak zdemineralizowana lub destylowana.
    Nie pozostawia żadnych śladów po węglanach itp.

    -----

  • 25. Data: 2021-06-15 17:10:35
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2021-06-15 o 14:33, ąćęłńóśźż pisze:
    > Woda z filtra odwróconej osmozy (skrót od Reversed Osmosis).
    > Innymi słowy jak zdemineralizowana lub destylowana.
    > Nie pozostawia żadnych śladów po węglanach itp.

    OK-i - doki. Było tak od razu ;) Dzięki.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 26. Data: 2021-07-11 21:53:40
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > To jest woda po której Rozum Odszedł temu co użył skrótu żeby zaoszczędzić w
    pisaniu kilka liter. Też nie wiem ale sie nie spytam żeby na dyletanta nie wyjść.

    Typowa postawa chamskiego debila.

  • 27. Data: 2021-07-11 22:23:55
    Od: Olo <j...@w...pl>

    W dniu 2021-06-14 o 01:15, Krystek pisze:

    > Takie, czyli jakie? :) Bo zalinkowane przeze mnie myjki kosztują mniej
    > więcej 2-krotność 100 PLN-ów w przypadku najtańszych modeli. Zapodaj,
    > czego tam używasz :)
    >
    > K.

    Ja mam tą:
    https://leifheit.aledyskont.pl/zestaw-odkurzacz-do-s
    zyb-dry-clean-z-raczka-i-dwustronnym-mopem-do-szyb-o
    raz-z-wezsza-glowica-ssaca-click-system-leifheit-510
    16?gclid=EAIaIQobChMI8qTKp-vb8QIVBfuyCh3tRwGlEAQYBCA
    BEgKecfD_BwE
    Plusem myjek LEIFHEIT jest możliwość dołączenia "kija" jak i węższej
    ssawki.
    Kiedyś były w castoramie w promocji w cenie mocno poniżej 100 zł.

  • 28. Data: 2021-09-14 16:50:40
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2021-07-11 o 22:23, Olo pisze:

> [...]
    BEgKecfD_BwE
    > Plusem myjek LEIFHEIT jest możliwość dołączenia "kija" jak i węższej

    Dawno mnie tu nie było. Mama zdecydowała się kupić właśnie Leifheita -
    po moich namowach, przejrzeniu Internetu i Twojej rekomendacji. Najpierw
    patrzyła na myjki do szyb Vileda (miała jeden upatrzony model), ale
    ostatecznie padło na ten, który podałeś. Tylko bez tej węższej głowicy.

    Teraz widzę w tym linku od Ciebie - bo ponownie go otworzyłem - że za
    taką samą cenę, za którą zakupiliśmy myjkę do szyb Leifheit (tylko bez
    kosztów wysyłki) jest wersja z dwiema głowicami - szerszą (standardową)
    i węższą. Czyli trochę wtopiłem, bo dla niej zamawiałem przez Internet
    ze swojego konta w e-sklepie elektromarketu z dostawą do sklepu
    stacjonarnego, by mogła opłacić przy odbiorze. Ech :-/

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 29. Data: 2021-09-14 17:51:01
    Od: a a <m...@g...com>

    On Saturday, 12 June 2021 at 20:35:39 UTC+2, FEniks wrote:

> [...]
    > powierzchniowo czynne", tylko nieskoncentrowane.
    > Gazetami nie radzę. Widziałam kiedyś takie okna umyte gazetami -
    > rozmazana farba drukarska na szybach.
    >
    > Najlepiej do mycia szyb sprawdza się woda z odrobiną ludwika + gąbka lub
    > miękka ściereczka, a następnie gumowa ściągaczka do szyb. Ewentualne
    > smugi można dopolerować papierowymi ręcznikami (bez nadruku!) i płynem
    > do szyb, najlepiej na alkoholu.
    >
    > Niektórzy polecają wodę z octem, ale ja nie lubię jak mi potem octem
    > śmierdzi w całym domu.
    >
    > Natomiast ramy można myć cifem i gąbeczką.

    gazety są najlepsze, ale nie kolorowe tygodniki z papierem pokrytym wapnem

    Stara, czerno-biała gazeta jest najlepsza, bo poleruje szyby i dobrze wchłania
    wilgoć.

    Szyby po gazecie lśnią i błyszczą, jak nowe

  • 30. Data: 2021-09-15 10:41:36
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Najlepsze są ścierki z mikrowłókien (warto poeksperymentować z różnymi).
    Ostatnio umyłem wszystkie wielkie okna wyłącznie czystą wodą RO (nie używałem żadnej
    chemii) i takimi ścierkami, woda RO nie
    zostawia żadnych zacieków.
    Aczkolwiek mam wrażenie, że po tym myciu samą wodą RO szyby sporo szybciej się
    brudzą.
    Być może resztki chemii pozostające na szybach miały dobry wpływ na spływanie wody
    deszczowej?
    BTW gazety też były niezłe do wycierania okien jak pamiętam mycia z rodzicami :-)
    Jeśli pod gazetę dostanie się ziarnko piasku, to masz kiepsko.

    -----