  • 11. Data: 2014-09-28 01:17:31
    Temat: Re: Myszy
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 27 Sep 2014 14:58:17 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Ale jak z ocieplenia do domu?

    Pojecia nie mam, ale namierzylem kilka dziur w ostatnich latach.

    >łapka na myszy za 10 zl powinna pomoc rozwiązać problem.

    Lapka kosztuje 2 zl i mam tego kilka sztuk nastawionych. Niestety lapka ne
    zapobiega wchodzeniu myszy do domu.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 12. Data: 2014-09-28 01:25:49
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 28 września 2014 01:17:31 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
> [...]
    >

    > Pojecia nie mam, ale namierzylem kilka dziur w ostatnich latach.

    > Lapka kosztuje 2 zl i mam tego kilka sztuk nastawionych. Niestety lapka ne

    Jest taki film z poradami na rożne sytuacje. Z łapkami też jest wątek. Kevin sam w
    domu. Jak na przykład spodziewasz się teściowej to włączoną grzałkę do herbaty
    zakładasz na klamkę, od środka oczywiście. Na innym filmie kleili taśmą pinezkę do
    przycisku dzwonka do drzwi.

  • 13. Data: 2014-09-28 08:37:53
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Maciek" napisał w wiadomości grup
    e.net...

    Dnia Sat, 27 Sep 2014 14:34:25 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    >Uprasza sie nie p.. opowiadac mi tu o kotach.
    >Najbardziej lowny kot nie zapobiega wchodzeniu myszy do domu.

    Spróbuj koguta. Jak się nie uda to zawsze możesz rosół zrobić.

  • 14. Data: 2014-09-28 09:25:59
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 27 Sep 2014 23:10:02 +0200, Maciek

    > Znacie jakies sposoby namierzania miejsc,
    > ktorymi myszy dostaja sie do wnetrza domu?

    Nie da się. Włażą najmniejszą dziurą. Jak nie ma dziury, to sobie zrobią.
    Ja ostatnio zmieniałem pokrycie, to między krokwiami w warstwie ocieplenia
    znalazłem pół kilo orzechów włoskich i... mrowisko. Ale najciekawsze było,
    że znalazłem tam także szkielet jaszczurki (?). HGW jak tam wlazła.

    W blokowisku na 3p też miałem myszę. Te suki zasuwały po elewacji (jeszcze
    wtedy płyty były z "kamyczków") co widziałem na własne oko, bo normalnie
    bym nie uwierzył i przez balkon się pakowały do domu.

    > Tylko mi nie mowcie o kotach, moj kot robi co moze.

    Mój kot podwórkowy, przybłęda, łapie głównie ptaki. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 15. Data: 2014-09-28 09:32:11
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 27.09.2014 23:10, Maciek pisze:

    > Znacie jakies sposoby namierzania miejsc, ktorymi myszy dostaja sie do
    > wnetrza domu?
    jest taka substancja która ładnie świeci w UV. proponuję wziąć duży
    talerz nalać tej substancji, a na środku postawić jakeś jedzenie. tak
    aby myszka zjadła, maczając ciało w kontraście. wychodząc może pójdzie
    do dziury, wskazując drogę?
    Możesz też użyć kamery, kamery ip, albo kamerki usb. w połączeniu z
    programem do wykrywania ruchu, możesz filmować harce gryzoni. Kup 10
    kamer przez internet, wykorzystaj, i po 10 dniach zwróć.
    Inny pomysł. czy niema jakichś substancj odstraszających? Kiedyś
    słyszałem o sikach tygrysa, które odstaraszają gryzonie. W miastach
    piwnice są pełne tacek z trucizną. też możesz spróbować.

    mimo wszystko.... w dzisiejszych domach trudno jest znaleźć otwór w
    ścianie i ociepleniu przez który przejdzie mysz. raczej mocno zimą by z
    tej dziurki wiało. czy jesteś pewien ze te gryzonie nie włażą przez
    drzwi i okna?

    ToMasz

  • 16. Data: 2014-09-28 09:38:20
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 28 Sep 2014 09:32:11 +0200, ToMasz

    > Kup 10 kamer przez internet, wykorzystaj,
    > i po 10 dniach zwróć.

    Ja pierdole...

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 17. Data: 2014-09-28 10:23:08
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 28.09.2014 09:38, Myjk pisze:
    > Sun, 28 Sep 2014 09:32:11 +0200, ToMasz

    > Ja pierdole...

    teraz napewno dostaniesz same niekonwencjonalne i genialne pomysły na
    rozwiązanie problemu myszy.

    ToMasz

  • 18. Data: 2014-09-28 15:00:51
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-09-27 23:10, Maciek pisze:
> [...]
    > wnetrza domu?
    >
    > Zaczyna sie robic zimno i inwazja ruszyla. Jak co roku zaczyna sie walka, a
    > ja juz nie mam sily. Sciany z zewnatrz obejrzalem 100 razy, zatkalem
    > wszystko co znalazlem, a mimo to te male cholery gdzies wlaza mi w
    > ocieplenie i przedostaja sie do domu.
    >
    > Moze daloby sie sie wdmuchac pod cisnieniem jakis srodek w mysia dziure
    > wewnatrz domu, zeby ujawnic miejsca wnikania...? Cos jak konttrast i
    > klimatyzacja... ;)
    >
    > Tylko mi nie mowcie o kotach, moj kot robi co moze.

    Inwazję myszy miałem tylko raz, zaraz po zakupie nieruchomości i
    zakończyła się ona w ciągu kilku dni.
    W Castramie kupiłem trutkę na myszy i szczury.
    Wysypałem małe kupeczki za meblami, szafkami i jak sprzątam to staram
    się nie usuwać tych kupek lub po sprzątnięciu ponownie sypię świeże.
    Od tamtego czasu stale po kątach jest rozsypana trutka i od dwóch lat
    już nie widziałem ani jednej myszy.
    Możliwe, że na ich niebyt mogło też mieć wpływ utrzymanie porządku na
    podwórku i w pomieszczeniach gospodarczych, skąd pousuwałem resztki
    pożywienia, śmieci i dziadostwa po poprzednich właścicielach i
    systematycznie jest koszona trawa.

  • 19. Data: 2014-09-28 16:18:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 27.09.2014 23:10, Maciek pisze:

    > Tylko mi nie mowcie o kotach, moj kot robi co moze.

    Zainwestuj w drugiego kota. Albo lepiej kotkę.

    Nie jest to żelazna zasada (kastrowany kocurek moich rodziców
    przytaszczył kiedyś niewiele mniejszą od niego kuropatwę), ale kotki
    bywają bardziej łowne.

    Niektóre koty mogą nie być zainteresowane łowami, inne preferują
    latające cele.

    W każdym razie ja niemal codziennie natykam się na świeże mysie zwłoki.

    I nie przejmuj się bredniami nienawidzących kotów idiotów jakie to koty
    są rzekomo uciążliwe.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 20. Data: 2014-09-28 16:23:46
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 28 września 2014 15:00:51 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

> [...]
    >
    > podwórku i w pomieszczeniach gospodarczych, skąd pousuwałem resztki
    >
    > pożywienia, śmieci i dziadostwa po poprzednich właścicielach i

    Ostatnio pojawiła się trutka opracowana przez Bayera. Jest niezwykle skuteczna.
    Zabija wszystko co zje zatrute zwierzę. Zwierze umiera w ogromnych cierpieniach bo
    trutka rozwala w przeciągu kilku tygodni wątrobę, i nie ma na nią odtrutki. Ale czego
    można się spodziewać po firmie co w czasie wojny kupowała do eksperymentów zdrowe i
    młode kobiety z transportów jakie dojeżdżaczy do obozów koncentracyjnych. Potwierdził
    Bayer że Niemcy to bardzo zdolny naród. Zdolny do wszystkiego.