  • 81. Data: 2014-12-14 11:31:32
    Temat: Re: NTG Cos co Slavo vel okap powinien miec
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 13 Dec 2014 16:22:52 +0100, Maniek4

    > Do Ciebie okulisto?

    Tak, magistrze.

    > Tak, dopiero do mnie dotarlo, ze Ty po prostu chcesz mnie czytac.

    Nie schlebiaj tak sobie. Czytam wszystkich.

    > Badz powazny. To, ze nie sprawdzilem pod czyim postem Ghost odpisywal
    > nic merytorycznie nie zmienia. Paradoksalnie pokazuje, ze jestes jeszcze
    > wiekszym glabem niz sadzilem na poczatku.
    > Robisz z siebie dalej wiekszego idiote wypominajac mi pomylke,

    Ponieważ to już kolejna twoja pomyłka z rzędu, praktycznie nie ma chwili
    abyś jakiejś głupoty nie pieprznął.Notorycznie mijasz się z prawdą, trollu
    przebrzydły.

    > pod ktora uzyles mnie do swoich wizji seksualnych.

    To był góst, jego się czepnij, hipokryto.

    > A pozniej masz pretensje, ze ktos powiedzial cos o Twojej zonie.

    Nie KTOŚ, tylko TY, prostak ze słomą w butach.

    > A no to juz jak wolisz. Bardzo lubie, jak ktos mnie czyta. :->

    Po czym się ciskasz, że się wyraża nie po twojej myśli, jak to czyni reszta
    twoich klakierków.

    > Troll ma takie zadanie z definicjii.
    > Dziwie sie tylko tym idiotom co podtrzymuja
    > rozmowe z nim. Tez masz takie zdanie?

    Masz na myśli swoich klakierków? Nie wiem, zapytaj ich.

    > No i git.

    Jaki ty wyluzowany, normalnie troll nie do poznania.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 82. Data: 2014-12-14 11:38:41
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 13 Dec 2014 15:34:52 -0800 (PST), Adam

    > Pierwszy raz widze Manka wciagnietego tak bardzo w dyskusje.

    Zaczał temat borapotfora, to musi pielęgnować.

    > W sumie mu sie nie dziwie bo tez z toba paredziesiat
    > postow wymienilem, niz zorientowalem sie ze ta dyskusja
    > nie ma zadnego sensu :-)

    Pamietam, to było po tym jak udowodniłeś sam sobie, że piszesz głupoty. I
    nawet jaj nie miałeś, żeby to przyznać.

    > to ja go dalej lubie

    Ja ciebie lubiłem ze 3 lata temu -- a teraz cię nie lubię, bo coś ci się
    stało w głowę i zacząłeś nadmiernie cwaniaczyć. A ja takich ludzi, co to
    pozjadali wszystkie rozumy i widzą jedynie koniec własnego nosa, wyjątkowo
    nie trawię.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 83. Data: 2014-12-14 11:54:49
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 14 grudnia 2014 11:38:34 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:

> [...]
    > pozjadali wszystkie rozumy i widzą jedynie koniec własnego nosa, wyjątkowo

    Trudno sie myje twarz bez patrzenia w lustro? :D

    --
    Adam Sz.

  • 84. Data: 2014-12-14 12:10:30
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 14 Dec 2014 02:54:49 -0800 (PST), Adam

    > Trudno sie myje twarz bez patrzenia w lustro? :D

    Ty niewątpliwie sobie radzisz, w końcu jesteś Adaś Sz.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 85. Data: 2014-12-14 14:45:36
    Od: "pepe" <p...@o...pl>

    In news:m6hkn1$grp$1@node1.news.atman.pl,
    *Maniek4* <r...@s...won> typed:

    > Hipokryto, to Ty mnie uzyles przy lizanuiu genitaliow

    Liz, liz dalej jak Ci smakuje.

    > O cos Cie pytalem?

    Trollku, nie pytaj, tylko ssaj jak Ci nastawia.

  • 86. Data: 2014-12-14 22:26:28
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-12-14 11:31, Myjk pisze:

    > Jaki ty wyluzowany, normalnie troll nie do poznania.

    Cale zycie.
    Jestes dla mnie tylko incydentalnym przypadkiem psychologicznym do
    wypelnienia krotkich chwil nudy. Nie ma innego powodu by z Toba
    rozmawiac. Poniewaz poznalem juz wszystko co gupie nosisz pod czaszka to
    wiecej pisac juz mi sie nie chce.

    TK

  • 87. Data: 2014-12-14 22:29:44
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-12-14 14:45, pepe pisze:
    > In news:m6hkn1$grp$1@node1.news.atman.pl,
    > *Maniek4* <r...@s...won> typed:

    > Liz, liz dalej jak Ci smakuje.

    > Trollku, nie pytaj, tylko ssaj jak Ci nastawia.

    pepe jaki Ty fajny jestes. Gdzies sie dziecko powdziewal tyle czasu?

    TK

  • 88. Data: 2014-12-14 22:32:09
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-12-14 11:17, Myjk pisze:

    Eeeeeee tam.

    TK

  • 89. Data: 2014-12-15 11:32:51
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 14 Dec 2014 22:26:28 +0100, Maniek4

    > Cale zycie.
    > Jestes dla mnie tylko incydentalnym przypadkiem psychologicznym
    > do wypelnienia krotkich chwil nudy.

    Nie miałbyś takiej okazji, gdybym incydentalnie nie zszedł do twojego
    poziomu, trollu przebrzydły.

    > Nie ma innego powodu by z Toba rozmawiac.

    Schowasz słomę w buty, chamie, zaczniesz respektować wolność wypowiedzi i
    zdanie innych, to MOŻE ja będę miał o czym z tobą dyskutować.

    --
    Pozdor Myjk

  • 90. Data: 2014-12-15 11:39:37
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 14 Dec 2014 22:32:09 +0100, Maniek4

    Aaaaha.

    --
    Pozdor Myjk