  • 191. Data: 2015-06-24 13:12:37
    Temat: Re: NTG - Jednak eldorado
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2015-06-24 o 12:44, Kris pisze:
    > Znaczy nier pasowało tobie że profile mają inny kolor jak okleina na ramie?
    > Bo tak większość firm chyba robi. Kolorów oklein na ramę jest sporo ale kolorów
    profili to tylko kilka. Ale może się myle i jest możliwość zamówienia okna gdzie
    profil będzie oklejony taka sama okleina jak rama.

    Z ciekawości - te wszystkie drewnopodobne okleiny po latach nie odłażą z
    tych okien? Bo ja to mam zawsze duży dystans do wszelkich naklejanych
    rzeczy w kwestii ich trwałości...

    BTW. wymyślił ktoś jakiś środek na zmycie/zdarcie starych taśm
    zabezpieczających profile okienne? Poprzedni właściciel mojego domu nie
    zerwał taśm z ram okiennych i tak sobie wiele lat na nich były. Teraz
    oczywiście na taśma drze się, rozwarstwia itd. Generalnie ciężko to w
    jakikolwiek sensowny sposób zdjąć. Przydałby się jakiś rozpuszczalnik
    czy coś. Ktoś doradzi?

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 192. Data: 2015-06-24 13:25:35
    Od: Gregoriusx <n...@a...com>

    W dniu 2015-06-24 o 13:12, Kżyho pisze:

> [...]
    > oczywiście na taśma drze się, rozwarstwia itd. Generalnie ciężko to w
    > jakikolwiek sensowny sposób zdjąć. Przydałby się jakiś rozpuszczalnik

    Znajomy używał środka do usuwania etykiet
    (http://www.activejet.pl/produkt/artykuly-czyszczace
    /label_remover_400_ml_aoc-400),
    ale łatwo nie jest.

    --
    Gregorius

  • 193. Data: 2015-06-24 14:03:53
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2015-06-24 o 13:25, Gregoriusx pisze:

    > Znajomy używał środka do usuwania etykiet
    > (http://www.activejet.pl/produkt/artykuly-czyszczace
    /label_remover_400_ml_aoc-400),
    > ale łatwo nie jest.

    Muszę w końcu zapytać - b3d Ci coś mówi? :)

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 194. Data: 2015-06-24 14:17:35
    Od: Gregoriusx <n...@a...com>

    W dniu 2015-06-24 o 14:03, Kżyho pisze:

    > Muszę w końcu zapytać - b3d Ci coś mówi? :)

    Jak napiszę, że ten znajomy co używał labeloff'a ma nicka MR to wystarczy :)

    --
    Gregorius

  • 195. Data: 2015-06-24 14:20:17
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2015-06-24 o 14:17, Gregoriusx pisze:

    > Jak napiszę, że ten znajomy co używał labeloff'a ma nicka MR to
    > wystarczy :)

    Tak podejrzewałem :)))

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 196. Data: 2015-06-24 15:01:54
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > Znaczy nier pasowało tobie że profile mają inny kolor jak okleina na
    > ramie?

    Wierzchnia warstwa (kilka mm) profila miała kolor identyczny z okleiną to
    się chyba "barwienie w masie" nazywa - tak aby jak powstanie rysa w okleinie
    nie było widać - chyba "wszyscy" tak robią.

    Natomiast pod tymi kilkoma mm barwionymi reszta ramy była do wyboru bodajże
    w tylko 4 kolorach, z których nawet ten najbardziej pasujący mocno
    kontrastował z zewnętrznym wyglądem okna przez co po otwarciu "dziwnie"
    wyglądało.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 197. Data: 2015-06-24 15:04:53
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Kżyho" napisał w wiadomości grup

    > Z ciekawości - te wszystkie drewnopodobne okleiny po latach nie odłażą z
    > tych okien?

    Nie.

    > Bo ja to mam zawsze duży dystans do wszelkich naklejanych rzeczy w kwestii
    > ich trwałości...

    To nie są "naklejki" to jest w jakiś sposób "wtapiane" to ma nie tylko kolor
    ale i fakturę słojów drewna.

> [...]
    > oczywiście na taśma drze się, rozwarstwia itd. Generalnie ciężko to w
    > jakikolwiek sensowny sposób zdjąć. Przydałby się jakiś rozpuszczalnik czy

    Z metalowych parapetów kiedyś usuwałem plastikową szpachelką i opalarką ale
    i tak szło bardzo topornie.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 198. Data: 2015-08-05 21:48:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 22 czerwca 2015 20:12:46 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Zyskuja wszyscy. Ja place 5k brutto. Jak chcesz umowe o prace to dostaniesz
    > z tego z 3k na reke. Jak samozatrudnienie to +4k.

    na tyle wyceniają swoją pracę. Na etacie chcieliby tyle samo i pewnie by musieli
    dostać skoro jak piszesz zawod deficytowy. Na samozatrudnieniu zyskują więc finansowo
    niewiele a tracą "przywileje"- urlopy, chorobowe, odprawy itp. Ale skoro obu stronom
    pasuje to ok.

    > Chorobowe kazdy moze placic dowolnie - skladka 20-30 pln miesiecznie kosztuje
    > przeciez :) Odprawy.. Jakie odprawy? To chyba prezesi w panstwowych spolkach
    > tylko maja :-) A co do urlopow to maja lepiej niz na umowie o prace, to
    > wszystko jest kwestia dogadania sie i umowy miedzy nami :) Patrz na to z
    > drugiej strony - jak przestaniemy sie dogadywac to po prostu trzasnie
    > drzwiami i tyle go zobacze. To jest relacja partnerska, a nie niewolnicza, jak
    > w przypadku zwyklej umowy o prace - jak dla mnie to lepszy uklad dla obu
    > stron.
    http://www4.rp.pl/Firma/308059842-Sad-zamienil-dzial
    alnosc-gospodarcza-na-etat.html
    Uważaj więc bo jak na kumatego trafisz to z torbami Ciebie puści

  • 199. Data: 2015-08-06 00:08:17
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 5 sierpnia 2015 21:48:27 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > http://www4.rp.pl/Firma/308059842-Sad-zamienil-dzial
    alnosc-gospodarcza-na-etat.html
    > Uważaj więc bo jak na kumatego trafisz to z torbami Ciebie puści

    Dlaczego mialby mnie z torbami puszczac? :-) Ja nikomu nie kaze sie samo-
    zatrudniac, mam malo pracownikow i wszystkim jak jeden to pasuje, bo
    moga sobie cos na boku dorobic i bez problemu rachunek wystawic, czy w
    koszta wliczyc sporo rzeczy, zmniejszajac podatek dochodowy :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 200. Data: 2015-08-07 15:16:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 6 sierpnia 2015 00:08:19 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:
> [...]
    > moga sobie cos na boku dorobic i bez problemu rachunek wystawic, czy w
    > koszta wliczyc sporo rzeczy, zmniejszajac podatek dochodowy :)
    Optymista jesteś. Pasuje im bo wyjścia nie maja póki co bo sam pisałeś że nie stać
    Ciebie na zatrudnianie na etat itp.
    Tak jak piszesz może być przez długie lata i tego w sumie Tobie życzę ale czasami
    wystarczy jeden spór aby pracownik zaczął brudy wyciągać, przed sądem pracy
    dokumentować to i owo.
    Pisałem tu kiedyś o dziewczynie której pracodawca przez lata pozwalał godzinę
    wcześniej na teren zakładu wchodzić bo tak jej PKS pasował i żal było żeby dziewucha
    przed drzwiami stała. Jak trzeba było ją zwolnic to w sądzie pracy tą godzinę jako
    nadgodziny kilka lat wstecz do tyłu wygrała
    Ta kobieta z linku co podałem wyżej podobnie- dopóki było ok to tak jak piszesz
    wszystkim jak jeden pasowało, a skończyło się jak skończyło.