  • 21. Data: 2019-12-05 20:58:22
    Temat: Re: NTG Są normalni usługodawcy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Uzytkownik a...@s...pl ...

    > Kurde jak słyszę lamentowanie niektórych ludzi, że naprawa jest
    > droga, że części są drogie, bo będą kosztowały 3 razy tyle co auto i
    > nie opłaca się wsadzać nowych części to aż mi się nóż w kieszeni
    > otwiera. Jak jest za drogo to znaczy, że cię nie stać jest na
    > utrzymanie tego auta i przesiądź się na rower.

    Ile osób tyle opinii.
    Miałem mechanika który tak przycinał na cenach czesci ze w koncu sie
    rozstalismy.
    Liczył sobie po katalogowych wyjsciowych cenach intercarsu...
    Kiedy zaczałem kupowac czesci sam - srednio wychodziło prawie połowe
    taniej...
    Ale nie zawsze jest az taka przebitka i czasami rzeczywiście nie warto
    sie bawic, zwłaszcza jak naprawa nie była planowana i zalezy nam na
    czasie.

    Ale co mi szkodzi zamowic np filtr paliwa za 100 z neta kiedy mechanik
    liczył 200 a wiem ze na za miesiac planuje wymiane oleju, filtrów itp?

    Przepłacanie nie jest przeciez objawem tego ze mnie stac badz nie stac.

    > Powracając do zamawiania to już kilka razy się spotkałem z sytuacją,
    > że zamówiona część po numerze VIN po prostu nie pasowała do tego
    > auta.

    Zdarzyło mi się raz.
    Co ciekawe, sprzedawca okazał się byc oszustem i do dzis nie oddał
    kasy... Dobrze ze tylko stówka.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."

  • 22. Data: 2019-12-05 21:29:52
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 04-11-2019 o 09:14, Kris pisze:

    > Może tak by c jak napisałeś
    > Ale to jakaś specyficzna sytuacja
    > Większość sprzedawców części umożliwia sprawdzenie po Vin

    Zdarzają się błędy w doborze części po VIN. Co innego zamontowała
    fabryka, a co innego wynika z katalogu.
    Albo według VIN wyskakują dwie lub trzy wersje tej samej części i trzeba
    sprawdzić jaką zamontowała fabryka.

    Są też przypadki w drugą stronę. Dwie części są w 100% zamienne, ale
    katalog uparcie wskazuje tylko jedną.

    yabba

  • 23. Data: 2019-12-05 21:42:43
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 04-11-2019 o 22:26, WS pisze:

    > ale raczej nie na zawolanie, w kilkanascie minut?

    Podobno duże hurtownie dowożą towar kilka razy dziennie.

    yabba

  • 24. Data: 2019-12-05 21:59:37
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-12-05 o 21:42, yabba pisze:

    > Podobno duże hurtownie dowożą towar kilka razy dziennie.

    Do znajomego jadą dwa razy dziennie (15km w jedną stronę) nie wiem, czy
    musi zamówić za jakieś min PLN czy nie.

  • 25. Data: 2019-12-05 22:16:36
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 05-12-2019 o 21:59, Baczek pisze:

    > Do znajomego jadą dwa razy dziennie (15km w jedną stronę) nie wiem, czy
    > musi zamówić za jakieś min PLN czy nie.

    Z tego co wiem, to nie jest indywidualny dowóz, tylko trasa okrężna po
    kilku warsztatach. Zamówienie złożone do konkretnej godziny jest
    pakowane na samochód i kierowca robi rundkę po odbiorcach.

    yabba