  • 181. Data: 2016-06-14 21:21:18
    Temat: Re: NTG? Telewizoir, projektor
    Od: quent <x...@x...com>

    On 14.06.2016 21:06, Ghost wrote:
    > Ile płacisz miesięcznie i co obejrzałeś przez ostatni miesiąc?

    Nie rozumiem celu tego pytania ale godne polecenia są np:
    Bloodline
    Breaking Bad
    Better Call Saul
    My Beautifull Broken Brain
    Bates Motel
    The Fall
    Penny Dreadful
    Peaky Blinders
    House of Cards
    A całej masy jeszcze nie widziałem.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 182. Data: 2016-06-14 21:30:36
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup

    >Netflix to przede wszystkim seriale. Sporo bardzo dobrych i kilka
    >genialnych ;-)

    Jakiś tytuł?

    >Jest co oglądać.

    Hmm, po mojemu każdy serial degraduje się błyskawicznie*, ale każdemu jego
    porno.

    *po zdobyciu klienteli - ludzie nie potrafią zrezygnować z oglądania, mimo
    że scenarzyści coraz jawniej zaczynają gardzić widzem

  • 183. Data: 2016-06-14 21:31:13
    Od: quent <x...@x...com>

    On 14.06.2016 21:11, Ghost wrote:

    > Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup

    > Bzdura, gdy dzieci będą miały dzieci, powiesz: wnuki! reszta to marność*...

    Co powiem wtedy to się okaże. Teraz mówię to co mówię i bynajmniej nie
    jest to bzdura.

    > Zgodnie z softwarem zainstalowanym Ci przez ewolucję - przede wszystkim
    > musisz wypchnąć swoje geny w przyszłość, nie masz wyjścia. Taki jest cel
    > twojego życia :-)

    Taki jest cel życia jedynie w rozumieniu biologicznym.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 184. Data: 2016-06-14 21:32:38
    Od: quent <x...@x...com>

    On 14.06.2016 21:30, Ghost wrote:
    > Hmm, po mojemu każdy serial degraduje się błyskawicznie*, ale każdemu
    > jego porno.

    Każdy?
    Widziałeś wszystkie?
    Dlaczego mnie to nie dziwi ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 185. Data: 2016-06-14 21:40:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 czerwca 2016 19:41:47 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > To juz jest przezytek. W Netflixie ogladac co chcesz i kiedy chcesz :)
    > To jedyna TV w ktora obecnie zainwestowalbym w abonament.
    > pozdr.
    Jeszcze nie uruchamiałem ale widze że moim TLC w Smart jest miesiąc tego netfixa
    gratis.

  • 186. Data: 2016-06-14 22:00:29
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Planowanie na 25 lat do przodu , w sytuacji kiedy wiadomo ze jutra nie ma a jest
    tylko duze prawdopodobienstwo ze bedzie, jest duzym wyzwaniem. Moze Ty po godzinach
    jestes wrozbita. https://www.youtube.com/watch?v=c8TBsV5YBss

  • 187. Data: 2016-06-14 23:10:10
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup

> [...]

    Hmmm...

    >Każdy?
    >Widziałeś wszystkie?
    >Dlaczego mnie to nie dziwi ;-)

    Dlaczego mnie nie dziwi, że nie podałeś żadnego genialnego tytułu?

  • 188. Data: 2016-06-14 23:13:56
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup

    >Nie rozumiem celu tego pytania ale godne polecenia są np:

    Celem jest zapytanie czy ma sens płacenie netflixowi.

    >Bloodline
    >Breaking Bad
    >Better Call Saul
    >My Beautifull Broken Brain
    >Bates Motel
    >The Fall
    >Penny Dreadful
    >Peaky Blinders
    >House of Cards

    I mówisz, że to wszystko tylko w netflixie?

    BTW seriale są dla bab :-)

  • 189. Data: 2016-06-14 23:18:22
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup

    On 14.06.2016 21:11, Ghost wrote:

    > Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup

    >Co powiem wtedy to się okaże.

    Ja już wiem :-)

    >Taki jest cel życia jedynie w rozumieniu biologicznym.

    Oraz twoim, misiu - wyżej dupy nie podskoczysz, już zadeklarowałeś wierność
    ewolucji, sorry :-)

  • 190. Data: 2016-06-14 23:25:28
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...