  • 191. Data: 2016-06-15 00:36:45
    Temat: Re: NTG? Telewizoir, projektor
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 czerwca 2016 22:00:30 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Planowanie na 25 lat do przodu , w sytuacji kiedy wiadomo ze jutra nie ma a jest
    tylko duze prawdopodobienstwo ze bedzie, jest duzym wyzwaniem.

    No coz Kogutek - ja lubie i podejmuje wyzwania. Ty najwyrazniej nie i dlatego
    mieszkasz w wynajmowanym mieszkaniu w kamienicy. Ale nie probuj swoimi lękami
    zarazac innych - po prostu przyjmij, ze niektorzy ludzie maja ambicje i nie
    przeraza ich wizja planowania tego co ma sie zdarzyc za 25 lat. Jak cos
    pojdzie nie tak to zawsze mozna plany skorygowac :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 192. Data: 2016-06-15 00:39:47
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 czerwca 2016 23:14:08 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > I mówisz, że to wszystko tylko w netflixie?
    > BTW seriale są dla bab :-)

    Gdzie napisal, ze tylko w netflixie?
    A gdzie indziej to wszystko zobaczysz na zasadach VOD w HD i legalnie?
    Pierdolisz od rzeczy jak zwykle.

    --
    Adam Sz.

  • 193. Data: 2016-06-15 07:12:08
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >Gdzie napisal, ze tylko w netflixie?

    Ojej, adaś znów kupy nie trzyma, poproś mamusie by pieluchy ci zmieniła.

    >A gdzie indziej to wszystko zobaczysz na zasadach VOD w HD i legalnie?

    Ja tam widziałem, jako pozycje w programie (tak, HD) bo oglądać to pohuj?

    >Pierdolisz od rzeczy jak zwykle.

    Taaa, płacić pięć dych za możliwość obejrzenia seriali ciurkiem, ojacie.....

    Baj ze łej, może z pięć seriali oglądałem w ostatnim dzisięcioleciu -
    żadnego nie ma na liście netflixa.

  • 194. Data: 2016-06-15 07:13:50
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >przyjmij, ze niektorzy ludzie maja ambicje

    ...bycia kosiarzem trawy :-)

  • 195. Data: 2016-06-15 07:24:41
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 czerwca 2016 15:09:11 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Ja mam ~500m2 trawnika o ktory dbam szczegolnie (reszta to trawa pod sadem
    > etc - tam nie nawoze i nie podlewam). W miesiacu letnim wypadaloby go
    > podlewac co 3 dni czyli 10 razy. Liczmy 8 bo moze deszcz te dwa razy spadnie.
    > Na 1m2 lejesz 10l wody czyli na 500m2 = 5m3, czyli w moim przypadku (5pln / m3)
    > = 25 pln. Razy 8 = 200 pln miesiecznie za sama wode :) Do tego utrzymanie basenu
    > chemia, nawozy, koszenie.
    Kosiarka potrzebna.
    Balsam dla Kogutka oczu
    http://www.al-ko.com/shop/pl/produkty/technika-i-pie
    l/kosiarka-robot/mahroboter-al-ko-robolinhoc-100.htm

  • 196. Data: 2016-06-15 08:04:22
    Od: quent <x...@x...com>

    On 14.06.2016 23:18, Ghost wrote:
    > Oraz twoim, misiu - wyżej dupy nie podskoczysz, już zadeklarowałeś
    > wierność ewolucji, sorry :-)

    Tylko debil albo roślina jako jedyny cel w życiu ma przekazywanie DNA.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 197. Data: 2016-06-15 08:19:15
    Od: quent <x...@x...com>

    On 15.06.2016 07:12, Ghost wrote:

    > Ojej, adaś znów kupy nie trzyma, poproś mamusie by pieluchy ci zmieniła.

    Nie panikuj tylko odpowiedz na proste pytanie
    LOL

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 198. Data: 2016-06-15 09:49:12
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup

    >Nie panikuj

    Nie podcieraj się adasiem.

  • 199. Data: 2016-06-15 09:50:28
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup

    >Tylko debil albo roślina jako jedyny cel w życiu ma przekazywanie DNA.

    Wzruszyła mnie twoja naiwność :-)

  • 200. Data: 2016-06-15 10:04:27
    Od: quent <x...@x...com>

    On 15.06.2016 09:50, Ghost wrote:

    > Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup

    > Wzruszyła mnie twoja naiwność :-)

    Nawet Ghost ma prawo mieć w życiu tylko taki cel.
    Typowa lewacka przypadłość - żyć, żreć i srać.
    No i jeszcze pierdolić głupoty.
    LOL

    --
    Pozdr.