  • 201. Data: 2016-06-15 10:07:05
    Temat: Re: NTG? Telewizoir, projektor
    Od: quent <x...@x...com>

    On 15.06.2016 09:49, Ghost wrote:

    > Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup

    > Nie podcieraj się adasiem.

    Znów pustka.
    Ghost gdyby nawet pisał losowo wyrazy to miałoby to więcej sensu.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 202. Data: 2016-06-15 11:00:44
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nawet jak sie komus nie podoba to taka jest prawda. Celem kazdego zycia w tym i
    czlowieka jest przekazywanie genow. Reszta jest przy okazji.

  • 203. Data: 2016-06-15 11:09:19
    Od: quent <x...@x...com>

    On 15.06.2016 11:00, Zenek Kapelinder wrote:
    > Celem kazdego zycia w tym i czlowieka jest przekazywanie genow.

    Ale w przypadku, przynajmniej części populacji ludzkiej, *nie jest to
    jedyny cel*.
    Są niestety osobniki, których życie może tak wyglądać, jakby mieli tylko
    taki cel.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 204. Data: 2016-06-15 11:15:39
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    > Nawet jak sie komus nie podoba to taka jest prawda. Celem kazdego zycia w tym i
    czlowieka jest przekazywanie genow. Reszta jest przy okazji.

    A moze celem zycia czlowieka jest cos innego, a geny przy okacji?

    Pozdro.. TK

  • 205. Data: 2016-06-15 11:46:24
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup

    On 15.06.2016 09:49, Ghost wrote:

    > Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup

    >Znów pustka.

    Ano, ciągle nie wiadomo po co płacić netflixowi po pięć dych skoro nie daje
    nic unikalnego.

    Nie przejmuj się, pewnie jest więcej takich frajerów :-)

  • 206. Data: 2016-06-15 11:51:28
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup

    On 15.06.2016 09:50, Ghost wrote:

    > Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup

    >Nawet Ghost ma prawo mieć w życiu tylko taki cel.

    To twój cel misiu, dopiero co go zadeklarowałeś. Pewnie ci się frojdnęło i
    teraz ci wstyd, bo chciałbyś o sobie myśleć coś zupełnie innego :-)

    >Typowa lewacka przypadłość - żyć, żreć i srać.
    >No i jeszcze pierdolić głupoty.

    Masz w tym spore doświadczenie, nie będę się spierał.

    Kontynuuj bulgotanie... z klopa.

    PLONK

  • 207. Data: 2016-06-15 11:53:28
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2016-06-14 o 19:41, Adam Sz. pisze:

    > To juz jest przezytek. W Netflixie ogladac co chcesz i kiedy chcesz :)
    > To jedyna TV w ktora obecnie zainwestowalbym w abonament.

    Netflix o ile wiem jest po necie. Więc:
    1) jak masz słabe łącze, to można zapomnieć
    2) nawet na średnim i dobrym łączu wszystkie te internetowe tv miewają
    różne dziwne problemy z transmisją, przycinaniem itp.
    3) nc+ włączasz i jest, a z tv netową właśnie różne jaja się robią nie
    raz nie dwa.

    Jak mogę to unikam wszelkich internetowych telewizji, tak samo jak
    internetowego łącza do domu opartego na czymś innym niż kabel/światłowód.
    Zawodowo zajmuję się informatyką i wiem, że wszystkie te nowinki zawsze
    super brzmią marketingowo, ale już w praktyce działa to różnie.

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 208. Data: 2016-06-15 11:56:25
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2016-06-14 o 16:41, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Kżyho" napisał w wiadomości grup

    > Aić, canal+ się nie opłaca, znacznie lepszą ofertę ma HBO.

    Miałem HBO i szczerze mówiąc raz na jakiś czas fajny film stamtąd się
    oglądało i Grę o tron. A tak, to zdecydowanie bardziej zadowolony jestem
    z obecnie posiadanego Canal+. Miałem go w jakiejś promocji taniej niż
    normalnie.

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 209. Data: 2016-06-15 11:58:37
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup

    >Ale w przypadku, przynajmniej części populacji ludzkiej, *nie jest to
    >jedyny cel*.
    >Są niestety osobniki, których życie może tak wyglądać, jakby mieli tylko
    >taki cel.

    quent: "Dzieci!! Reszta to marność..."

  • 210. Data: 2016-06-15 11:58:52
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dokad instynkt zachowania gatunku bedzie najsilniejszym instynktem dotad
    przekazywanie genow bedzie priorytetem a reszta bedzie przy okazji.