  • 91. Data: 2016-06-03 18:38:04
    Temat: Re: NTG? Telewizoir, projektor
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak dla mnie brakuje mu ze trzydziestu cali wiecej. Ale ogolnie cena w porzadku.

  • 92. Data: 2016-06-03 19:49:34
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-06-03 o 18:08, Kris pisze:

    > Projektor odpuszczam.
    > http://www.mycenter.pl/telewizor-tcl-f50s4805s,id-15
    5325
    > Zniechęćcie mnie do tego.
    > Co mu brakuje poza tym ze gorilla glass4 nie ma i boskich zdjęć nie robi;)

    Kris zlosliwcze. :-)

    Jesli chodzi o telewizor to z innej polki: Samsung zdaje sie ma
    podpisana umowe z takimi serwisami jak VOD IPLA itp. To za co normalnie
    sie placi zeby obejrzec Samsung ma w pakiecie. O ile Cie to w ogole
    interesuje.

    Pozdro.. TK

  • 93. Data: 2016-06-03 20:42:03
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 3 czerwca 2016 19:49:29 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Kris zlosliwcze. :-)
    Nie rozumię;)

> [...]
    > podpisana umowe z takimi serwisami jak VOD IPLA itp. To za co normalnie
    > sie placi zeby obejrzec Samsung ma w pakiecie. O ile Cie to w ogole
    Nie wiem za bardzo co to jest a doktoryzować z tego na tą chwilę ochoty nie mam.
    Ale tak na szybko mi wyszło że 50cal telewizor Samsunga z ty vod itp to najtaniej
    2300zl czyli w porównaniu do tego thompsona co podlikowałem to 500zł więcej. Darmo
    wiec te vodu nie są. Ale może się mylę?

  • 94. Data: 2016-06-03 20:43:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    > Kris zlosliwcze. :-)
    Fakt faktem w ostatni weekend ta gorila w tv by sie przydała;)

  • 95. Data: 2016-06-03 22:48:27
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-06-03 o 20:42, Kris pisze:

> [...]
    2300zl czyli w porównaniu do tego thompsona co podlikowałem to 500zł więcej. Darmo

    Porownujesz cos najtanszego do czegos co najtansze nigdy nie bylo. Nie
    sprawdzam, ale podobna do Samsunga polka tj. LG kosztuje pewnie blizej
    tego co Samsung i vodow nie ma w pakiecie. No i serwisowo bezpieczniej
    chyba kupic cos z rodziny bardziej markowych jak jednorazowe rzuty do
    ktorych pozniej nic kompletnie nie ma. Nie namawiam, ale dolozenie dwoch
    stowek czasem procentuje.

    Pozdro.. TK

  • 96. Data: 2016-06-03 22:49:27
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-06-03 o 20:43, Kris pisze:

    > Fakt faktem w ostatni weekend ta gorila w tv by sie przydała;)

    No to w cenie telewizora masz cos z gorylem 4. ;-)

    Pozdro.. TK

  • 97. Data: 2016-06-03 23:08:37
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nascie a moze dziescia lat temu w selgrosie pojawily sie telewizory panoramiczne.
    Markowo to jakies gowno bylo. Z pietnascie lat a moze i troche wiecej bez zajakniecia
    ten telewizor przepracowal. Po kilka godzin dziennie byl wlaczony. Raz byl u niego
    mechanik. Na obrazie pojawily sie cztery kolka. A raczej cien kolek. Poprosil o
    kawalek szmaty zwilzonej woda i plynem do mycia naczyn. I je zmyl. Powiedzial ze to
    najczestsza jednorazowa usterka w tych telewizorach a kolka to slady po przyssawkach
    jakimi w fabryce przenosili kineskop. Zostawialy na tyle lepki slad ze byly sie do
    niego w stanie przykleic najdrobniejsze drobinki kurzu. I ze normalne czyszczenie na
    sucho ich nie jest w stanie usunac. Sasiad w zeszlym roku kupil piecdziesiecio
    calowego soniaka. Matryce juz mu raz wymieniali. Wychodzi ze jak cos ma znana marke
    to nic to nie znaczy.

  • 98. Data: 2016-06-03 23:28:00
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    > Sasiad w zeszlym roku kupil piecdziesiecio calowego soniaka. Matryce juz mu raz
    wymieniali. Wychodzi ze jak cos ma znana marke to nic to nie znaczy.

    Nie pisalem o awaryjnosci, tylko dostepie czesci itp. Moj sasiad
    naprawia telewizory. Pracuje w autoryzowanym serwisie. Nie raz opowiadal
    mi o problemach z czesciami do telewizorow. Sa matryce ktore w kodzie
    roznia sie jedna literka i sa kompletnie niedostepne. Softy, pamieci
    itp. stanowia w takich przypadkach nie lada problem. Nie znam sie na
    tym. Powtarzam tylko to co mi opowiada sasiad przy burbonie. Te
    marketowe to zwykle krotkie serie, do ktorych pozniej nic nie ma. To
    samo jest np. z kosiarkami do trawy. Kupowane w marketach do ktorych nie
    ma nozy. Mam katalog w ktorym jest 18 stron nozy. Na kazdej stronie jest
    ich 25. To jest ok. 450 rodzajow i przeciez tez to nie wszystko. Ktory
    sklep to trzyma? Zaden. Jak mi sie skonczyl noz w Vikingu to zamowilem
    do konkretnej kosiarki ktora ma siedem lat. Za dwa dni przyjechal. Do
    np. Naca nie przyjedzie po modelu w nastepnym roku i rob co chcesz. Z
    elektronika jest nieporownywalnie gorzej.

    Pozdro.. TK

  • 99. Data: 2016-06-04 07:52:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 3 czerwca 2016 22:48:21 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    > chyba kupic cos z rodziny bardziej markowych jak jednorazowe rzuty do
    > ktorych pozniej nic kompletnie nie ma. Nie namawiam, ale dolozenie dwoch
    Aż z ciekawości o tym TCL poczytałem
    http://www.euro.com.pl/artykuly/wszystkie/artykul-o-
    marce-tcl-.bhtml

  • 100. Data: 2016-06-04 09:28:00
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-06-04 o 07:52, Kris pisze:

    > Aż z ciekawości o tym TCL poczytałem
    > http://www.euro.com.pl/artykuly/wszystkie/artykul-o-
    marce-tcl-.bhtml

    Moj sasiad chyba cos nie bardzo o Thomsonie sie wypowiadal. Wlasnie z
    powodu czesci zamiennych a to wydaje mi sie bardzo wazne.
    Poczytaj jeszcze na jakichs forach czy nie ma z tym problemu, moze jakis
    zaprzyjazniony zaklad naprawczy?

    Pozdro.. TK