  • 101. Data: 2016-06-04 10:37:27
    Temat: Re: NTG? Telewizoir, projektor
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    dyskusyjnych:f7765f7b-5de7-482b-a6a8-e811bcd34427@go
    oglegroups.com...

    >Sasiad w zeszlym roku kupil piecdziesiecio calowego soniaka. Matryce juz mu
    >raz wymieniali. Wychodzi ze jak cos ma znana marke to nic to nie znaczy.

    To jest bardzo ciekawe, ze to wszystko tak się psuje, tylko nie mi, ani
    ludziom których znam zżycia rzeczywistego. Obojętnie co by to nie było -
    telewizor, lodówka*, pralka**, zmywarka, klima

    *a przepraszam ostatnio aktywnie uczestniczyłem u kogoś w wymianie
    dwudziestoletniej
    **się mi magnes drzwiczki blokujący wziął i spalił - pralka z lat
    dziewięćdziesiątych

    A i projektor, wysypał się po miesiącu (czyli na gwarancji), ale od tego
    momentu działa wieeele lat

  • 102. Data: 2016-06-04 11:03:20
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 4 czerwca 2016 09:27:58 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Moj sasiad chyba cos nie bardzo o Thomsonie sie wypowiadal. Wlasnie z
    > powodu czesci zamiennych a to wydaje mi sie bardzo wazne.
    > Poczytaj jeszcze na jakichs forach czy nie ma z tym problemu, moze jakis
    > zaprzyjazniony zaklad naprawczy?
    3 tyg telewizora szukał nie będę;).
    Ale dzięki za info.
    Fakt faktem że pierwsze dwa lata to problem sprzedawcy nie moj ale rozejrze sie za
    jakimś Samsungiem.
    Jest jeszcze opcja taka
    http://www.bgzbnpparibas.pl/indywidualni/ubezpieczen
    ia/majatek-multigwarancja.asp?mobile=false
    https://www.aig.pl/content/dam/aig/emea/poland/docum
    ents/brochures/owu-multigwarancja-dec-2015.pdf
    Za równowartość flaszki miesięcznie 7 lat spokoju.

  • 103. Data: 2016-06-04 11:49:45
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-06-04 o 11:03, Kris pisze:

    > 3 tyg telewizora szukał nie będę;).

    Nie namawiam, ale przejrzec fora zajmie po poludniowa kawe :-)

    > Ale dzięki za info.
    > Fakt faktem że pierwsze dwa lata to problem sprzedawcy nie moj ale rozejrze sie za
    jakimś Samsungiem.

    Nad Samsungiem warto sie zastanowic z powodu VOD'ow. Poza tym nie widze
    roznicy miedzy moim LG za dwa tysie z kawalkiem a sasiada za osiem. Moze
    gdyby postawic jeden obok drugiego to cos by sie zauwazylo? Pewne jest
    to, ze na mojej plazmie nie widac na zdjeciach z aparatu wielu
    szczegolow w ciemnych miejscach. Jakby cienie i to co w nich "ukryte"
    byly czarna plama. Choc wole plazme od LCD to tu mnie troche zawiodla.
    Jak to by bylo na LCD nie wiem, ale komputer nie ma problemu z
    wyswietlaniem takich szczegolow.
    No nic zbaczam z tematu, bo nad jakoscia obrazu sie tu nie zastanawiamy..

    Powodzenia w wyborze.

    Pozdro.. TK

  • 104. Data: 2016-06-06 14:26:09
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2016-06-04 o 11:49, Maniek4 pisze:
> [...]
    > wyswietlaniem takich szczegolow.
    > No nic zbaczam z tematu, bo nad jakoscia obrazu sie tu nie zastanawiamy..

    To akurat bardzo dziwne, bo właśnie na plaźmie te szczegóły powinieneś
    widzieć, a na LCD niekoniecznie. Plazma dużo lepiej odwzorowuje czerń i
    odcienie szarości...

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 105. Data: 2016-06-06 14:26:35
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2016-06-06 o 14:26, Kżyho pisze:

    > To akurat bardzo dziwne, bo właśnie na plaźmie te szczegóły powinieneś
    > widzieć, a na LCD niekoniecznie. Plazma dużo lepiej odwzorowuje czerń i
    > odcienie szarości...

    Może źle skalibrowany ten tv?

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 106. Data: 2016-06-06 15:06:42
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    > Może źle skalibrowany ten tv?

    Tez byle zdziwiony. Zauwazylem to kiedy zdjecia rzucilem na TV z
    komputera. W kompie po prostu widzialem znacznie wiecej w cieniach. Nie
    wnikalem wtedy w to, ale moze to jakis tryb oszczednosci energii byl
    wlaczony.

    Pozdro.. TK

  • 107. Data: 2016-06-13 15:08:41
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 30 maja 2016 09:03:15 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Kupić nowy tv, naprawić ten popsuty czy może kupić projektor?

    http://www.mycenter.pl/telewizor-tcl-f50s4805s,id-15
    5325
    Kupiłem to
    Póki co wad nie zaobserwowałem- obraz jak to obraz nie widze różnicy pomiędzy tym led
    a wcześniejsza plasmą.
    Co do smart.tv czy jak to się tam nazywa ma kilkadziesiąt aplikacji tvnplayer iple,
    youtube i mnóstwo innych
    Podobnież można nim sterować ze smartphone ale mój ma Windowsa a musi być android. W
    wolnej chwili protestuję na żony boskim Huawei P8;)
    Fajna rzecz która mi się podoba to to ze na tablecie(akurat zz windowsem mam)
    włączamy np film, dwa kliki(udostępnij obraz czy jakoś tak) i już film leci w
    telewizorze. Ma wtyczkę do lan ale nie podłączałem, korzystam z wifi i hula super
    TCL jakaś firma wydaje się nie znana ale jak poczytałem to jest to czołowy producent
    telewizorów na świecie. No i patriotycznie kupiłem bo fabrykę w Polsce maja;)
    No i cena-ok. 1760zł(bo 2% zniżki było za zgodę na spam od sklepu) za 50 calowy tv(55
    calowy kosztuje ok 2300zł)to nie są duże pieniądze.
    Nie bez znaczenia jest pewnie tez fakt ze będzie żarł z 5 razy mniej prądu jak
    dotychczasowa plasma.

  • 108. Data: 2016-06-13 15:24:05
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 13 czerwca 2016 15:08:42 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > No i cena-ok. 1760zł(bo 2% zniżki było za zgodę na spam od sklepu) za 50

    Sprzedales sie taniej niz przecietna dziwka :P
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 109. Data: 2016-06-13 15:36:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 13 czerwca 2016 15:24:06 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Sprzedales sie taniej niz przecietna dziwka :P

    Za dobra flaszkę;)
    A Kogutek zaraz napisze że balsam dla jego oczu bo właściciele domków telewizory
    kupują;)

  • 110. Data: 2016-06-13 15:41:13
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 13 czerwca 2016 15:36:01 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > A Kogutek zaraz napisze że balsam dla jego oczu bo właściciele domków telewizory
    kupują;)

    A niektorzy zestawy kina domowego! Bo w domu to mozna glosno posluchac,
    a w mieszkaniu nie trzeba, #jakzyc :/
    pozdr.

    --
    Adam Sz.