  • 111. Data: 2016-06-13 16:05:03
    Temat: Re: NTG? Telewizoir, projektor
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-06-13 o 15:36, Kris pisze:

    > Za dobra flaszkę;)
    > A Kogutek zaraz napisze że balsam dla jego oczu bo właściciele domków telewizory
    kupują;)

    Jak bys mieszkal w mieszkaniu to wystarczyl by Ci 40 calowy lub mniejszy
    a napewno znacznie tanszy. A tak zeby nie ogladac telewizora przez
    lornetke to musiales kupic wiekszy i znacznie drozszy.

    Pozdro.. TK

  • 112. Data: 2016-06-13 16:36:06
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Bez przesady. Zabieram sie do kupna telewizora i 55 cali dla mnie bedzie najmniejszym
    z wybieranych. W pokoju o powierzchni trzydziestu kilku metrow miejsca dosc na duzy
    telewizor.

  • 113. Data: 2016-06-13 16:43:53
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 13 czerwca 2016 15:41:14 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > A niektorzy zestawy kina domowego! Bo w domu to mozna glosno posluchac,
    > a w mieszkaniu nie trzeba, #jakzyc :/

    w mieszkaniu? to właściwie #jakrzyć powinno być :-)

    b.

  • 114. Data: 2016-06-13 17:15:48
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Bez przesady. Telewizor, zmywarka itp nie balsamuja moich oczu. Balsamem jest
    kosiarka, komplet sip na zime, pila spalinowa, myjka i tym podobne gzory. Oczywiscie
    w komplecie z jakimis chorymi godzinami na ich uzywanie. Ale jak ktos ma hobby
    polegajace na tym ze sadzi jakies krzaczory i dla przyjemnosci pila wycina z nich
    krzaczorowe rzezby to pila nie wchodzi w wydatki zbedne.

  • 115. Data: 2016-06-13 21:52:38
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-06-04 o 11:49, Maniek4 pisze:

    > Nad Samsungiem warto sie zastanowic z powodu VOD'ow. Poza tym nie widze
    Nie polecam, to najczęściej psujące się telewizory, podobnie LG i tomson.

    > roznicy miedzy moim LG za dwa tysie z kawalkiem a sasiada za osiem. Moze
    > gdyby postawic jeden obok drugiego to cos by sie zauwazylo? Pewne jest
    > to, ze na mojej plazmie nie widac na zdjeciach z aparatu wielu
    > szczegolow w ciemnych miejscach. Jakby cienie i to co w nich "ukryte"
    > byly czarna plama. Choc wole plazme od LCD to tu mnie troche zawiodla.
    Bo to marna plazma była, jedynie Panasonic miał odpowiednią technologię
    i robił plazmy z wysokiej jakości obrazie.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 116. Data: 2016-06-13 22:12:45
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 13 czerwca 2016 21:52:39 UTC+2 użytkownik janusz_k napisał:

    > Nie polecam, to najczęściej psujące się telewizory, podobnie LG i tomson.

    Mam plazme samsunga ~5 lat i LCD samsunga od ~4 lat - smigaja narazie spoko ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 117. Data: 2016-06-13 22:13:59
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 13 czerwca 2016 17:15:49 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
> [...]
    polegajace na tym ze sadzi jakies krzaczory i dla przyjemnosci pila wycina z nich
    krzaczorowe rzezby to pila nie wchodzi w wydatki zbedne.

    Mysle, ze wiekszosc ludzi ktorzy swiadomie wybrali mieszkanie w domu z duzym
    ogrodem - pielegnuja go z przyjemnoscia. W przeciwnym razie wybraliby
    dom na dzialce 500m i calosc wybrukowali.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 118. Data: 2016-06-13 22:52:39
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A ja mysle ze uskuteczniasz proces myslowy zwany dorabianiem pizdzie uszu. Marzenie
    wszystkich posiadaczy domow to dwa razy w tygodniu trzy godziny lazic za kosiarka. No
    dobra tylko przez pol roku.

  • 119. Data: 2016-06-13 22:53:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    > Nie polecam, to najczęściej psujące się telewizory, podobnie LG i tomson.
    Na Samsunga złego słowa nie powiem- lcd 37cali lat już ponad i działa, plazma
    Samsunga chyba 6-7 lat miała i bez problemu. Podziałała by pewnie drugie tyle ale
    "uszkodzenie mechaniczne" Mamie ze dwa lata temu Samsunga kupiłem ,teściu też lat
    kilka ma. Żadnych problemów.
    .
    > Bo to marna plazma była, jedynie Panasonic miał odpowiednią technologię
    > i robił plazmy z wysokiej jakości obrazie.
    Jeden z wielu mitów.

  • 120. Data: 2016-06-13 23:00:42
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-06-04 o 11:03, Kris pisze:

    > 3 tyg telewizora szukał nie będę;).
    > Ale dzięki za info.
    > Fakt faktem że pierwsze dwa lata to problem sprzedawcy nie moj ale rozejrze sie za
    jakimś Samsungiem.
    Jeżeli już to polecam Panasonica.
    Był film z cyklu "celowe postarzanie produktów" czy coś w tym stylu
    gdzie autorka pokazała serwis rtv w Paryżu zawalony samsungami,
    ale coś nie mogę go znaleść, nie wiem czy nie został skasowany z YT.

    --
    Pozdr

    Janusz_K