  • 81. Data: 2016-06-01 17:45:26
    Temat: Re: [OT] NTG? Telewizoir, projektor
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-05-31 23:15, Ghost wrote:
    > Wzrosła :-)

    Zakładając że ksiązki leżaly na podłodze w nieładzie a obecnie leża
    równo na półce poukładane tematycznie to zmalała. Oczywiście nie wiem
    jak tam w twoim wszechswiecie, gdzie ludzie oglądają w TV tabelki z
    Excela, ale u mnie entropia może poruszać się w obie strony jesli układ
    nie jest izolowany. Sugeruje zaponać sie choćby z Wikipedią która
    wyjaśnia jaki ma to związek z czynnikami zewnętrznymi i zastanowieniem
    się czy aby na pewno mój pokój jest w doskonałej izolacji. Ostatnio jak
    sprawdzalem to nie był.

    To że przeczytales w jakiejś książce ze entropia wszechswiata ciągle
    rośnie nie oznacza że nie może maleć *lokalnie* i że mozna ją definiować
    na wiele sposobów.

  • 82. Data: 2016-06-01 18:09:43
    Temat: Re: NTG? Telewizoir, projektor
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2016 o 10:32 Pete <n...@n...com> pisze:

    > Tak, projektory do KD nie nadają się do oglądania w dzień.
    > Do tego są projektory biznesowe.

    Co decyduje o "biznesowności" projektora?

    TG

  • 83. Data: 2016-06-01 18:18:17
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 1 czerwca 2016 18:09:45 UTC+2 użytkownik Tomasz Gorbaczuk napisał:

    > Co decyduje o "biznesowności" projektora?
    >
    > TG

    pewnie qurna to samo co drukarka / drukarka biznesowa. Drukarka kliencka musi sie
    popsuc za 2lata, a eksploatacja kosztowac miliony. W przeciwienstwie do przemysłowej
    :)

    b.

  • 84. Data: 2016-06-01 21:36:05
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    On 2016-05-31 23:15, Ghost wrote:

    >Zakładając że ksiązki leżaly na podłodze w nieładzie a obecnie leża równo
    >na półce poukładane tematycznie to zmalała.

    I zapewne stało się to bezczynnościowo oraz bezenergetycznie*

    >Oczywiście nie wiem jak tam w twoim wszechswiecie, gdzie ludzie oglądają w
    >TV tabelki z Excela

    Rozmówcy ci się merdają z tej podniety.

> [...]
    >mój pokój jest w doskonałej izolacji. Ostatnio jak sprawdzalem to nie był.

    To mówisz, że układaniem książek u Ciebie w domu zajmuje się...
    klimatyzator?

    >To że przeczytales w jakiejś książce ze entropia wszechswiata ciągle rośnie

    Przy takim argumencie gimbaza zwykle jeszcze dodaje: "fachowcu"

    *dość istotny czynnik dla entropii

  • 85. Data: 2016-06-01 21:56:03
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-06-01 21:36, Ghost wrote:
    > I zapewne stało się to bezczynnościowo oraz bezenergetycznie*

    Układ nie jest zamkniety.

    > *dość istotny czynnik dla entropii

    Bardzo istotny. W układach zamkniętych.

  • 86. Data: 2016-06-01 22:07:38
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    On 2016-06-01 21:36, Ghost wrote:

    >Układ nie jest zamkniety.

    Uhm, i z klimatyzatorem.

  • 87. Data: 2016-06-01 22:46:54
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-06-01 22:07, Ghost wrote:
    > Uhm, i z klimatyzatorem.

    I tam, znowu pieprzysz od rzeczy bez argumentów. EOT. PS. Niektórzy w
    pokojach mają okna.

  • 88. Data: 2016-06-01 23:03:38
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    On 2016-06-01 22:07, Ghost wrote:

    >I tam, znowu pieprzysz od rzeczy bez argumentów.

    Sorry, ale to sie nazywa projekcja. Napisales, ze u ciebie po sprzataniu nie
    wzrosla entropia, jednyny na to sposob to klimatyzator.

  • 89. Data: 2016-06-02 11:24:10
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-06-01 o 18:09, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Co decyduje o "biznesowności" projektora?

    Ma się dać widzieć wyraźny obraz w nasłonecznionym pomieszczeniu.
    Pozostałe parametry mają drugorzędne znaczenie.

    --
    Pete

  • 90. Data: 2016-06-03 18:08:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 2 czerwca 2016 11:24:12 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > Ma się dać widzieć wyraźny obraz w nasłonecznionym pomieszczeniu.
    > Pozostałe parametry mają drugorzędne znaczenie.

    Projektor odpuszczam.
    http://www.mycenter.pl/telewizor-tcl-f50s4805s,id-15
    5325
    Zniechęćcie mnie do tego.
    Co mu brakuje poza tym ze gorilla glass4 nie ma i boskich zdjęć nie robi;)