  • 251. Data: 2016-11-22 12:17:17
    Temat: Re: NTG? Telewizoir, projektor
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    1600 zaplacilem. To byl jeden z dwoch najlepszych zakupow jakie zrobilem w przeciagu
    kilku ostatnich lat. Gra po 10 godzin dziennie. Jeszcze zeby mi sie chcialo wymalowac
    czarna ramke to by bylo super. Co do tekstow na ekranie. W reklamach czesto cos
    drobnym drukiem na dole ekranu jest napisane. Kilka linijek tekstu. W hd napisy sa
    wyrazne a litery nie znieksztalcone. Jak nie hd to roznie to bywa, ale to nie wada
    projektora a jakosci w jakiej nadaja. Pomiedzy tymi samymi reklamami na tvp1 a na
    przyklad polsatem jest kolosalna roznica. Zaluje ze nie moge w prosty sposob zrobic
    jeszcze wiekszego obrazu. Na ekranie mam rezerwe na jeszcze z 70 centymetrow
    przekatnej ale pokoj sie skonczyl i dalej projektora nie podwiesze.

  • 252. Data: 2016-11-22 12:31:02
    Od: Pete <n...@n...com>

> [...]
    jeszcze wiekszego obrazu. Na ekranie mam rezerwe na jeszcze z 70 centymetrow
    przekatnej ale pokoj sie skonczyl i dalej projektora nie podwiesze.

    Po pierwsze, to Ty masz ze 2x większą rozdzielczość od tej zabawki z
    biedronki, więc masz szanse co nieco zobaczyć..
    Po drugie dlatego płaci się dużo więcej za projektory, bo mają optykę
    porównywalną z obiektywami foto. I po to, żeby móc go umieścić gdzie Ci
    pasuje a nie gdzie musisz jest lens shift + szeroki zakres tele.

    Ale trzeba to przemyśleć przed zakupem a nie po.

    --
    Pete

  • 254. Data: 2016-11-22 13:20:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Cos za cos. Dobry obiektyw foto kosztuje tysiace zlotych. W moim blad geometri
    obiektywu to na obrazie o przekatnej 3,6 metra ponizej centymetra. Do zamaskowania
    czarna ramka ktorej nie chce mi sie wymalowac. Ogladanie duzego obrazu jest bardziej
    naturalne. W kinie nie liczy sie wielkosc ekranu a kat jaki jest miedzy oczami a
    brzegami ekranu. Z czterech metrow mam taki kat jak w imaxie. W telewizorze tez sie
    da tak zrobic ale trzeba ogladac z odleglosci wypalajacej oczy. Przy projekorze i
    duzym ekranie inny jest odbior informacji. Jak ktos siedzi w bezpiecznej odleglosci
    od telewizora to caly telewizor miesci mu sie w strefie ostrego widzenia. I nie jest
    to naturalne. Przy projektorze tylko niewielka czesc obrazu oko widzi jako ostra.
    Wszystkie filmy sa nakrecane tak jak by klisza czy matryca byla okiem. Ostre jest
    tylko to co wazne. Wkurwia mnie ogladanie dziennikow albo reportazy. Nagrywane sa pod
    ogladanie w telewizora. Wszystko na calym ekranie ostre jak zyletka. Za to filmy to
    uczta dla oczy. Wiele filmow ktore w telewizorze juz ogladalem na ekranie projektora
    ogladam jak bym pierwszy raz je ogladal. Wczoraj puscili Apokalipto. Jak ktos ogladal
    w telewizorze to sobie obejrzal. A przy ekranie jaki mam ja tam bylem. Stalem obok
    bohaterow, szedlem z nimi przez las. Jak biegla pantera to prawie spierdalac
    chcialem. Magia kina to sie nazywa i ja ta magie mam w zasiegu reki bez napinki ze do
    kina musze pojsc. Dzwiek tez robi swoje. Nie mam zadnego cudownego zestawu glosnikow.
    Podlaczylem komputerowy inspire 2600. Wybralem w projektorze dzwiek filmowy i jest
    super. Idzie ludek na ekranie i gada. I dzwiek idzie razem z nim. A nie ze jest albo
    z lewego albo z prawego glosnika telewizora.

  • 255. Data: 2016-11-22 14:40:04
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 22.11.2016 o 11:51, Pete pisze:
    > 13$ z transportem
    Jak tak, to super.
    Kolega kupił poleasingowy projektor bodajże Sanyo i za nową lampę
    zabulił ponad 6 stówek. Trwałość podają 1500 godzin, więc, jak ktoś
    ogląda 5 godzin dziennie to raptem jeden rok.
    Jacek

  • 256. Data: 2016-11-22 14:52:10
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Teraz to sie z ledami kupuje. Moj ma napisane ze 60 tysiecy godzin. Ile wytrzyma
    chgw. Nowy modul 17 dolarow.

  • 257. Data: 2016-11-22 15:32:08
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 22 listopada 2016 14:52:12 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Teraz to sie z ledami kupuje. Moj ma napisane ze 60 tysiecy godzin. Ile wytrzyma
    chgw. Nowy modul 17 dolarow.

    Ale 2 lata gwarancji masz jakby co

  • 258. Data: 2016-11-22 15:43:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dlatego kupilem 400 zlotych drozej zeby polska gwarancje miec. Z drugiej strony jak
    by sie cos stalo i musialbym czekac ze trzy tygodnie na naprawe to bym sie pocial. Z
    miesiac temu wlaczylem normalny telewizor. Moze nie jest najwiekszy ale do 50 cali
    niewiele mu brakuje. Smialem sie z pol godziny jak na niego patrzylem jak sie meczy i
    gra. Jak by modul ledowy byl do kupienia w Polsce za stowke to bym sie pieciu sekund
    nie zastanawial i by sobie lezal w szafce z przydasiami.

  • 259. Data: 2016-11-22 16:12:52
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2016-11-22 o 11:35, Jacek pisze:

    >13$ z transportem

    Podróba?

  • 260. Data: 2016-11-22 17:03:31
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-11-22 o 16:12, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup

    > Podróba?

    aliexpres :)
    ale do projektora za 50$ to ile miałby ten moduł kosztować? :)

    --
    Pete