  • 11. Data: 2009-04-17 18:09:45
    Temat: Re: Na jakiej wysokości okap?
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    Sławomir Lewandowski pisze:
    > Jasiu, wszystko zależy ile masz wzrostu. Ja mam równo z szafkami i jest OK.
    > Jak się pochylam nad garami nie walę głową w okap. Ale teściuniu jak chce
    > pogmerać to już guzy zaliczył :-D

    Wtedy to zazwyczaj oznacza, ze należałoby go dać jeszcze niżej, żeby go
    widzieć przed oczami :) Najbardziej podstępne są szafki umieszczone
    kilka centymetrów nad poziomem wzroku.

    > Musisz po prostu sobie przymierzyć jak ci lepiej pasuje. Weź też pod uwagę
    > oświetlenia w okapie zeby ci po oczach nie dawało

    Czyli znowu raczej niżej niż wyżej

    --
    Szukam nowej sygnaturki, a skończył mi się żeń szeń.

    Roman Rumpel skype: rumpel.roman
    www.rumpel.pl