  • 1. Data: 2009-04-14 12:29:30
    Temat: Wiatraczek na światło
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Doradźcie mi, gdzie można kupić (najlepiej wysyłkowo) radiometr Crookesa -
    taki wiatraczek w bańce szklanej poruszany bez zasilania z zewnątrz tylko
    energią światła. Widziałem takie coś we Włoszech w co drugim sklepie z
    pamiątkami a u nas ani śladu.
    Jacek

  • 2. Data: 2009-04-14 13:13:44
    Temat: Re: Wiatraczek na światło
    Od: "TomT" <tom18pl@WywalTO_op.pl>

    Użytkownik "Jacek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > taki wiatraczek w bańce szklanej poruszany bez zasilania z zewnątrz tylko
    > energią światła. Widziałem takie coś we Włoszech w co drugim sklepie z
    Gugiel podpowiada np:
    http://www.oskarpomoceedukacyjne.pl/index.php?p365,r
    adiometr-crooke-a-nr-323-5

    TomT

  • 3. Data: 2009-04-14 14:01:30
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    no proszę! Jedynie cena trochę nie bardzo. We Włoszech były po 15 Euro całe
    ze szkła, bardzo ładne. Pomyślałem, że u nas pewnie będzie taniej a tu zonk.
    Jacek

  • 4. Data: 2009-04-15 00:26:59
    Temat: Re: Wiatraczek na ???????
    Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl>

    Jacek pisze:
    > no prosze! Jedynie cena troche nie bardzo. We W?oszech by?y po 15 Euro ca?e
    > ze szk?a, bardzo ?adne. Pomy?la?em, ?e u nas pewnie bedzie taniej a tu zonk.

    noo.. drożej, ale tylko o 1E, to aż tak dużo ?

  • 5. Data: 2009-04-16 20:36:28
    Od: JerzyN <0...@m...pl>

    doslaw pisze:

    > noo.. drożej, ale tylko o 1E, to aż tak dużo ?

    To może od producenta?
    http://tnij.org/c8pp

    --
    pozdr. Jerzy