  • 11. Data: 2020-05-14 17:13:29
    Temat: Re: Narzędzie Parkside z Lidla
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 14 May 2020 01:43:01 -0700 (PDT), Kris <k...@g...com>
    wrote:
    > Wiec z czystym sumieniem polecam tą markę.

    Gdzieś czytałem plotkę, że narzędzia tej marki są produkowane w
    Niemczech albo sam na własne oczy widziałem nalepkę "made in Germany"
    na jakimś narzędziu tej marki. Czy masz określone na swoich
    narzędziach gdzie mają made in?

    --
    Marek

  • 12. Data: 2020-05-14 18:51:55
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 14.05.2020 o 10:43, Kris pisze:
    > Wczoraj(czyli równo po tygodniu) kurier UPC przyniósł całkiem nową szlifierkę, cały
    kompletny zestaw ze wszystkimi akcesoriami.
    > Tak więc po 3 latach dość intensywnego użytkowania narzędzie dostałem kolejne nowe
    i kolejne 3 lata gwarancji
    > Takie traktowanie klienta to ja lubię
    Tylko nie wyobrażaj sobie, że za te wszystkie przyjemności płaci rodzina
    Schwarz (właściciele Lidla). Zapłaciłeś za to w cenie narzędzia.
    Jacek

  • 13. Data: 2020-05-14 20:00:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek k...@a...com ...

    > Tylko nie wyobrażaj sobie, że za te wszystkie przyjemności płaci
    > rodzina Schwarz (właściciele Lidla). Zapłaciłeś za to w cenie
    > narzędzia. Jacek

    Niby tak, ale z drugiej strony mozna kupić urzadzenie w podobnej cenie
    gdzie przy reklamacji nie bedziesz miał takiej przyjaznej obsługi.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę

  • 14. Data: 2020-05-14 20:17:53
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 14.05.2020 o 20:00, Budzik pisze:
    > Niby tak, ale z drugiej strony mozna kupić urzadzenie w podobnej cenie
    > gdzie przy reklamacji nie bedziesz miał takiej przyjaznej obsługi.
    Tyż prowda. Nawet są tacy, którzy wolą pisać pisma od "rzeczoznawców"
    aby udowodnić, że klient zepsuł dobry towar. Na przykład Martes Sport.
    Mam z nimi kilkadziesiąt stron korespondencji na temat nieuznanych
    reklamacji.
    Jacek

  • 15. Data: 2020-05-14 21:07:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Zapłaciłeś za to w cenie narzędzia.
    Całe 129 zł

  • 16. Data: 2020-05-14 21:10:22
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Czy masz określone na swoich
    narzędziach gdzie mają made in?

    44-867 Bochum. Germany

  • 17. Data: 2020-05-14 21:28:37
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Na przykład Martes Sport.
    Albo CCC
    3 reklamacje u nich i wszystkie 3 musiałem sprawami w sądzie zakończyć.
    Wszystkie wygrałem bez problemu

  • 18. Data: 2020-05-14 21:30:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Zadzwonię, oblukam, mogę dać >znać czy u mnie też tak gładko >będzie.

    Przygotuj do rozmowy s/n i ian

  • 19. Data: 2020-05-14 21:35:54
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Kris.
    On 14.05.2020 21:28 you wrote:

    > Albo CCC 3 reklamacje u nich i wszystkie 3 musia=C5=82em sprawami w
    > s=C4=85dzie zako= =C5=84czy=C4=87. Wszystkie wygra=C5=82em bez
    > problemu

    Ale wiesz co znaczy CCC?
    Cena Czyni Cuda
    Dlatego ja pomijam szerokim łukiem ofertę tego przybytku. Jak widać z
    obopólna korzyścią.

    --
    Pete

  • 20. Data: 2020-05-14 22:00:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek k...@a...com ...

> [...]
    > aby udowodnić, że klient zepsuł dobry towar. Na przykład Martes Sport.
    > Mam z nimi kilkadziesiąt stron korespondencji na temat nieuznanych

    O widzisz...
    Chciałem kiedys od nich coś kupić ale obsługa strony odrzuciła mnie po
    pierwszych kilku minutach próby przegladniecia oferty.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"