  • 1. Data: 2017-09-09 23:59:12
    Temat: News groups for android
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    Uszanowanie.

    Czy ktos korzysta z News Groups w telefonie?
    Za chugo nie moge tego skonfigurowac dla news.atman.pl. Moze jakies inne
    patenty macie?

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2017-09-10 00:06:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jasne ze mam patent. Nic nie robic bo dziala samo.

  • 3. Data: 2017-09-10 16:01:37
    Temat: Re: News groups for android
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-09-09 o 23:59, maniek4 pisze:
> [...]
    >
    > Czy ktos korzysta z News Groups w telefonie?
    > Za chugo nie moge tego skonfigurowac dla news.atman.pl. Moze jakies inne

    Może to Ci pomoże :)
    http://pl.listserv.chomor-l.narkive.com/vRvJvFne/jak
    i-czytnik-grup-dyskusyjnych-na-androida

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 4. Data: 2017-09-10 16:20:38
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-09-10 o 16:01, Janusz pisze:

    > Może to Ci pomoże :)
    > http://pl.listserv.chomor-l.narkive.com/vRvJvFne/jak
    i-czytnik-grup-dyskusyjnych-na-androida
    Jeszcze jeden
    http://www.grupy.banzaj.pl/Rozsadny,czytnik,news,use
    net,pod,Androida,16,1068529,2012_08.html

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 5. Data: 2017-09-10 23:16:09
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    > Jasne ze mam patent. Nic nie robic bo dziala samo.

    Yeah.
    Thanks for very constructive proposition.

    Regards.. TK

  • 6. Data: 2017-09-10 23:19:07
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    > Może to Ci pomoże :)
    > http://pl.listserv.chomor-l.narkive.com/vRvJvFne/jak
    i-czytnik-grup-dyskusyjnych-na-androida

    Kurde, ale jakie "przyspiewki ludowe" miedzy wierszami. :-)

    Dzieki Janusz. Jutro sprawdze drugi link.

    Pozdro.. TK

  • 7. Data: 2017-09-11 17:53:34
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-09-10 o 23:19, maniek4 pisze:

    i-czytnik-grup-dyskusyjnych-na-androida

    > Kurde, ale jakie "przyspiewki ludowe" miedzy wierszami. :-)
    >
    > Dzieki Janusz. Jutro sprawdze drugi link.
    Ale z tego co poczytałem to sobie nadziei nie rób, każdy ma wady i to dość
    poważne, do desktopowych to im lata świetlne brakuje.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 8. Data: 2017-09-11 23:33:29
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2017-09-11 o 17:53, Janusz pisze:

    i-czytnik-grup-dyskusyjnych-na-androida

    > Ale z tego co poczytałem to sobie nadziei nie rób, każdy ma wady i to dość
    > poważne, do desktopowych to im lata świetlne brakuje.

    To wiadomo. Chcialem jakas proteze miec.
    Niestety usenet w odwrocie na korzysc portali bez ladu z milionem
    reklam. Mlodzi nie lubia wykresow i prostych interfejsow. Za malo
    swiecace. Cos jakby chaos im sluzyl. Dla tego nikt czytnikow nie wspiera.
    Pozostaje google readera sprobowac, ale mam znaczny, wewnetrzny opor do
    tego.

    Pozdro.. TK

  • 9. Data: 2017-09-12 19:14:39
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-09-11 o 23:33, maniek4 pisze:

    i-czytnik-grup-dyskusyjnych-na-androida

    > To wiadomo. Chcialem jakas proteze miec.
    > Niestety usenet w odwrocie na korzysc portali bez ladu z milionem
    Też tego nie trawię, czytanie koszmar.

    > reklam. Mlodzi nie lubia wykresow i prostych interfejsow. Za malo
    > swiecace. Cos jakby chaos im sluzyl. Dla tego nikt czytnikow nie wspiera.
    Bo nie wiedzą że coś takiego istnieje, kogo mogę to uświadamiam i
    czasami widzę
    wielkie oczy że istnieje coś takiego usenet, coś jakbym im opowiedział o
    równoległej
    rzeczywistości :)

    > Pozostaje google readera sprobowac, ale mam znaczny, wewnetrzny opor do
    > tego.
    Dlatego ja na smartfonie oglądam czasami jakies wiadomości i nic ponad to.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 10. Data: 2017-09-12 20:53:36
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 września 2017 19:14:44 UTC+2 użytkownik Janusz napisał:
    > Też tego nie trawię, czytanie koszmar.

    Sponsorowane wpisy na forum muratora i idici moderatorzy/admini na ekektrodzie
    Dlatego przestałem foru muratora jak i elektrodę czytać
    Na elektrodzie zadałem pytanie o myjke karcher jakiś zawór co nie wiedziałem do czego
    w HDS jest i idiota admin post do kosza bo "się nie znam i krzywdę zrobie" i mam
    fachowca zaprosić;)

> [...]
    > czasami widzę
    > wielkie oczy że istnieje coś takiego usenet, coś jakbym im opowiedział o

    W okolicach ferii i wakacji jednopostowcy się ujawniają z głupkowatymi tejstami ale
    na szczęście rodzice im w roku szkolnym net ograniczają chyba to i znikają.>