  • 11. Data: 2017-03-03 09:53:05
    Temat: Re: Nie za wcześnie na odnawianie trawnika?
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 02.03.2017 o 17:24, collie pisze:

    > Fajnie, że już sama się zaspokoiłaś. Znaczy - swoją ciekawość,
    > zawartą w tytule bez partykuły.

    Próbujesz załatwić tu jakieś partykularne interesy, a kto zadba o
    interesy istotniejszego (dla zmiany) rzeczownika?!

    > A wracając do pytania - patrz
    > na szpaki. Gdy zmieniają szatę, znaczy, iż czas na pole nam
    > wyjść. Wszak szpak ptak wiosenny, jak pisał Siergiej Mstisławski.

    Na razie zauważyłam u mnie szpaka tylko raz. Za to inne ptactwo
    strasznie rozgadane dzisiaj.

    Pozdrawiam gramatycznie
    Ewa

  • 12. Data: 2017-03-03 10:41:51
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Ewa napisała:

    > Na razie zauważyłam u mnie szpaka tylko raz. Za to inne ptactwo
    > strasznie rozgadane dzisiaj.

    Z tych wcześniej nigdy nie widywanych, to latał niedawno grubodziób
    z kolegami. Pocieszne zwierzaki.

    Jarek

    --
    Śliczny Jasiu, mowny szpasiu,
    Mój słowiku, będzie zyku.

  • 13. Data: 2017-03-03 16:52:03
    Temat: Odp: Nie za wcześnie na odnawianie trawnika?
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Wiosna, panie, wiosna! Moje pszczółki już daaawno po oblocie. Dziś zawzięcie
    smyczyły pyłek z leszczyny. Serce się raduje na taki widok ;-)

    Pozdrawiam Johnny

  • 14. Data: 2017-03-03 17:28:35
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 03.03.2017 16:52, Johnny pisze:

    > Dziś zawzięcie smyczyły pyłek z leszczyny.

    Rozumiem, że działo się to na Śląsku, gdzie się smyczy
    i targa nie tylko pyłek do doma. Gdy blank wiosna.

  • 15. Data: 2017-03-03 18:15:45
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 03.03.2017 16:52, Johnny pisze:

    > Wiosna, panie, wiosna! Moje pszczółki już daaawno po oblocie.

    A co do tej wiosny, to szpaki pewnie polimeryzowałyby z pszczołami,
    gdyż szpaki ptaki wiosenne nadal w nakrapiane piórka zdobne są.
    I dzioby u nich dalej ciemne. Zima, panie, zima!

  • 16. Data: 2017-03-04 04:50:05
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "collie" dedukuje niczym dr Watson:

    > Rozumiem, że działo się to na Śląsku, gdzie się smyczy
    > i targa nie tylko pyłek do doma. Gdy blank wiosna.

    Bingo. Śląsk, dokładnie cieszyński ;-)

    Pozdrawiam Johnny

  • 17. Data: 2017-03-04 04:52:37
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "collie" duma czy szklanka z wodą w połowie pusta czy pełna:

    > A co do tej wiosny, to szpaki pewnie polimeryzowałyby z pszczołami,
    > gdyż szpaki ptaki wiosenne nadal w nakrapiane piórka zdobne są.
    > I dzioby u nich dalej ciemne. Zima, panie, zima!

    W tej insynuacji nie pozostaje mi nic innego jak kibicować jednak pszczołom
    ;-)

    Pozdrawiam Johnny

  • 18. Data: 2017-03-07 00:47:49
    Od: XL <i...@g...pl>

    FEniks <x...@p...fm> wrote:
    > Na wertykulację, dosiewkę, nawożenie trawnika - nie za wcześnie?

    Ja bym jednak poczekała na wiosnę.

    > U mnie
    > już temperatury powyżej 10st. w dzień

    I co z tego? W marcu jak w garncu. A zima jest zimą i trawa na szczęście
    dobrze o tym wie, w odróżnieniu od niektórych jej bezchlorofilowych
    właścicieli, dla których nasłonecznienie i długość dnia to pojęcia
    abstrakcyjne.

    --
    XL

  • 19. Data: 2017-03-07 09:50:33
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 07.03.2017 o 00:47, XL pisze:
> [...]
    > dobrze o tym wie, w odróżnieniu od niektórych jej bezchlorofilowych
    > właścicieli, dla których nasłonecznienie i długość dnia to pojęcia

    No pacz pani, moje krokusy też nie wiedziały, że powinny były zaczekać.
    Widocznie bezchlorofilowe.

    Ewa

  • 20. Data: 2017-03-07 10:16:24
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    > No pacz pani, moje krokusy też nie wiedziały, że powinny były zaczekać.

    Hejka. U mnie od kilku dni kwitną przebiśniegi i ranniki ale o wjaździe
    na trawnik jakimkolwiek sprzętem nie ma mowy.
    Pozdrawiam grząsko Ja...cki