  • 21. Data: 2017-03-07 12:35:53
    Temat: Re: Nie za wcześnie na odnawianie trawnika?
    Od: XL <i...@g...pl>

    FEniks <x...@p...fm> wrote:

    > No pacz pani, moje krokusy też nie wiedziały, że powinny były zaczekać.
    > Widocznie bezchlorofilowe.
    >
    > Ewa

    No to je koś i wertykulizuj, na zdrowie.

    --
    XL

  • 22. Data: 2017-03-07 13:33:37
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 07.03.2017 o 10:16, Dirko pisze:

    > Hejka. U mnie od kilku dni kwitną przebiśniegi i ranniki ale o
    > wjaździe na trawnik jakimkolwiek sprzętem nie ma mowy.
    > Pozdrawiam grząsko Ja...cki

    Ja też postanowiłam poczekać z oraniem aż przekwitną.
    Choć u mnie o grząskości mowy nie ma.

    Ewa

  • 23. Data: 2017-03-07 17:25:45
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Ewa napisała:

    > Ja też postanowiłam poczekać z oraniem aż przekwitną.
    > Choć u mnie o grząskości mowy nie ma.

    Z oraniem? Kiedyś tu doradzano bronowanie. Owsa. W doniczce.

    --
    Jarek

  • 24. Data: 2017-03-07 20:30:44
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    > Z oraniem?

    Z zaoraniem kwiatków przy okazji.

    > Kiedyś tu doradzano bronowanie. Owsa. W doniczce.

    Oj, czego tu i ówdzie już nie radzono...

    Ewa
    --
    Ora et labora!

  • 25. Data: 2017-03-07 22:06:14