  • 191. Data: 2016-07-01 14:06:20
    Temat: Re: No to znowu 30 tysięcy więcej kredytu...
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 1 lipca 2016 13:56:13 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Wykształcenie, zawód, zatrudnienie- tego i kilka innych rzeczy o których pisałeś w
    bik nie ma

    Masz racje - troche sie zagalopowalem :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 192. Data: 2016-07-05 12:16:07
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-06-30 o 10:32, krak pisze:

    > Ciekawie to przedstawiłeś, czyli każdy kto trzyma Twoja kasę kwalifikuje
    > się do obdarzenia go zaufaniem.

    Mniej wiecej tak. Tak samo jak nie kazdemu z ulicy pozyczysz pieniadze.

    > A piekarz, kierowca, hydraulik, pilot, nauczyciel, .... to już nie, bo
    > nie zajmują się kasą?

    Oni wszyscy podlegaja jakims tam przepisom i oczywiscie jak zechca to
    zrobia nam krzywde. Tyle, ze rola bankow w gospodarce jest szczegolna,
    na tyle szczegolna, ze ma swoje oddzielne prawo.

    > PS. Mam kilkoro znajomych z branży bankowej i każdy mówi o bezwzględnym
    > wykorzystywaniu klientów w celu podniesienia wyników i są to działania
    > wyznaczone przez kadrę zarządzającą.

    Niestety tak jest. Ale o tym wlasnie miedzy innymi tez tu dyskutujemy.

    Pozdro.. TK

  • 193. Data: 2016-07-05 12:55:01
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-06-30 o 11:28, Pete pisze:

    > Historia jest potrzebna do określenia profilu klienta, jego zdolności
    > kredytowej i wiarygodności.
    > Przyszła sytuacja jest pochodną aktualnej.

    I na tym nalezalo by zakonczyc. Kombinowanie z ustalaniem na sile
    granic, korelujacych ze soba zaleznosci nie ma sensu.

    > Czyli historia go nie interesuje.

    > Nie znam algorytmów od środka ale może Ty coś wiesz, w jakim przypadku
    > przyszła sytuacja klienta wpływa na decyzję kredytową (mimo aktualnej
    > zdolności kredytowej).

    Bo szukasz schematu. Sam nie raz zwracalem sie do innego banku z prosba
    o informacje na temat splacanych kredytow. Takie informacje podaje sie
    we wniosku.

    [...]

    A to jest bardzo prawdopodobne.

    Pozdro.. TK