  • 511. Data: 2015-01-05 17:01:54
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-01-05 o 13:09, Maniek4 pisze:
    > Oj no chocby zona mowi przyjdzie ksiadz po koledzie. A Ty nie chce go
    > widziec bo to oszolom. Zona: no ale jak to?
    Pewnie wiele zależy od tego, czy to oszołom czy nie. Jak oszołom, to
    zakładam, że żona też go nie zaprosi, a jak nie, to męża przecież w domu
    nikt nie trzyma. Pomijam już, że ksiądz chyba po całym domu nie musi
    łazić, więc jest szansa, że nawet się nie spotkają, jeśli taka wola
    męża. A nawet jeśli się spotkają, to dla księdza chyba żadna ujma
    przebywać w jednym pomieszczeniu z ateistą - co niedzielę przecież
    spotyka masę hipokrytów i ani go to ziębi :->

    Maciek

  • 512. Data: 2015-01-05 17:04:53
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-01-05 o 14:21, Maniek4 pisze:
    > Komuna jako utopijmy system gospodarczy byl zly. Gdyby nie byl zly nie
    > bylby utopijny i nie utonalby sam. Nikt komuny nie zlikwiowal. Ona
    > zlikwiowala sie sama, glownie za sprawa rewolucyjnych pomyslow
    > gospodarki centralnie sterowanej i dziwnym podejsciem do rachunkowosci.
    > Jedyny system gospodarczy jaki ma szanse w tym niedoskonalym swiecie to
    > jedynie kapitalizm.
    A Jezus to był bardziej komunistą, czy bardziej kapitalistą? :->

    Maciek

  • 513. Data: 2015-01-05 17:10:43
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-01-04 o 11:40, Uzytkownik pisze:
    > Liczba oficjalnie zabitych i zmarłych w sposób niewyjaśniony w stanie
    > wojennym to 122 osoby. W tym byli zastrzeleni oraz zmarli po odniesieniu
    > ran w trakcie zamieszek.
    > Przeciwnicy stanu wojennego szacują, że osób tych mogło być więcej.
    > Ponad 10 tys. osób internowanych.
    Czy w szacunki te wchodzą ludzie do których nie dojechała karetka,
    którym nie wezwano pomocy z braku możliwości dodzwonienia się, którzy
    zmarli na serce w obawie przed kolejną wojną itp itd?

    > Porównaj sobie teraz sytuację na Ukrainie, gdzie nie było Jaruzelskiego.
    > Zginęło już ok. 5 tys. ludzi. Kilkanaście tysięcy rannych. Ponad pół
    > miliona osób opuściło swoje domy.
    Sugerujesz, że jakby wprowadzili sobie stan wojenny i poprzednia władza
    spacyfikowała niezadowolonych, to byłoby lepiej?

    Maciek

  • 514. Data: 2015-01-05 17:55:25
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj a raczej żal dupę ściska
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-01-05 o 10:52, Maniek4 pisze:

    > Porzadane przez Ciebie bylo by gdybym twierdzil, ze nie istnieje, ale
    > czy to bardziej racjonalne? Skoro tak samo wiemy o istnieniu jak o
    > nieistnieniu to czemu Ty zakladasz, ze nie istnieje?

    Wskaż, w którym miejscu napisałem, ze nie istnieje.

    > Poniewaz w naukowy sposob nie da sie wytlumaczyc wielu rzeczy.

    Wręcz przeciwnie. Wszystko ma swoje, naukowe wyjaśnienia. Kwestią jest
    tylko czy obecnie posiadamy wystarczającą wiedzę oraz czy chcemy dociekać.

    > Wiec z ta fizyka jest tak, ze do zaistnienia pewnego zjawiska
    > konieczne jest spelnienie okreslonych warunkow. Zeby samochod jechal
    > to najpierw trzeba go rozpedzic. Dostarczyc mu energii, znac poczatek,
    > koniec trasy i zmierzyc czas. Rzecz w tym, ze nie wszystko w ten
    > sposob da sie na dzis wytlumaczyc.

    Ale jutro może się okazać, że wiele rzeczy niewytłumaczalnych dzisiaj,
    jutro jest już znaną rzeczywistością.
    Kiedyś teleportacja była tylko fikcją, a dzisiaj prowadzone już są
    badania, które dają mocne podwaliny do teleportacji.

    > Jaki jeszcze znasz przypadek tak dokladnego i pokrywajacego sie z
    > historia przypadek zycia innego mesjasza, tego co przed i tego co po?

    Wpisz sobie w Googlach "Mesjasze", a się dowiesz.
    Oczywiście KK uważa ich za fałszywych mesjaszy i jest to zrozumiałe,
    skoro całe Chrześcijaństwo to kult mesjasza Jezusa.
    Żeby było ciekawiej to w życiu by mi do głowy nie przyszło myśleć, że
    poza Jezusem byli inni, gdybym tego kiedyś nie usłyszał od młodego księdza.

  • 515. Data: 2015-01-05 18:01:35
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Ghost wrote:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    >widzisz. kłamałeś.

    widzisz. gwałciłeś

  • 516. Data: 2015-01-05 18:07:14
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-01-05 o 14:50, Maniek4 pisze:

    > Jest wiele przekazow dowodzacych istnienia Boga. Co z tego jak i tak
    > nie wierzysz.

    Ale wszystkie te przekazy to tylko kwestia "wiary", a nie
    udokumentowanych dowodów.
    Poza tym skąd to przekonanie, że nie wierzę?

    > Duzo zdrowka w nowym roku.

    Dzięki i nawzajem, amen :)
    Tak na marginesie: jeden ze znajomych księży profesorów twierdził, że
    życzenia zdrowia przez Katolika to obłuda.
    Szczerze mówiąc nie bardzo wiem co miał na myśli, bo mnie wk.....ł i po
    prostu go najzwyczajniej nie lubiłem.

  • 517. Data: 2015-01-05 18:57:43
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-01-05 o 17:10, Maciek pisze:

    > Czy w szacunki te wchodzą ludzie do których nie dojechała karetka,
    > którym nie wezwano pomocy z braku możliwości dodzwonienia się, którzy
    > zmarli na serce w obawie przed kolejną wojną itp itd?

    Masz jakieś wiarygodne dane o ilości zmarłych ludzi, do których nie
    dojechała karetka, którym nie wezwano pomocy z braku możliwości
    dodzwonienia się, którzy zmarli na serce w obawie przed kolejną wojną?

    Gdyby rosyjskie wojska weszły do Polski ofiar nie liczono by w setkach
    ludzi, ale setkach tysięcy, a Polska stałaby się kolejną republiką
    radziecką i nici byłyby z okrągłego stołu.
    Do "okrągłego stołu" doszło dzięki m.in. Jeruzelskiemu i Kiszczakowi,
    którzy naciskali Plenum KC PZPR, aby wprowadzić pluralizm polityczny i
    związkowy, czyli mówiąc prościej, aby o losach państwa mogły decydować
    także inne partie i związki zawodowe wybierane wolą narodu.
    Gdyby nie to, to komuna i przewodnia rola jednej, jedynej partii
    trwałyby jeszcze długo.

    > Sugerujesz, że jakby wprowadzili sobie stan wojenny i poprzednia władza
    > spacyfikowała niezadowolonych, to byłoby lepiej?

    Sugeruję, że gdyby szybko się rozprawili z separatystami, aresztując ich
    i internując to Rosjanie nie mieliby kogo zbroić, a wejście Rosjan na
    Ukrainę traktowane byłoby jako akt agresji.

    W porównaniu do obecnej sytuacji Ukrainy, Polska w tamtych czasach była
    w jednej strukturze Układu Warszawskiego, dlatego też w Polsce
    stacjonowały jednostki wojskowe Układu Warszawskiego, czyli radzieckie.
    Stacjonowały także w Niemczech i Czechosłowacji.
    Poczytaj kolego co się działo w Polsce i w krajach ościennych tj. przy
    granicach Polski i ZSRR oraz graniczy z NRD.
    http://dzieje.pl/aktualnosci/debata-o-stanie-wojenny
    m-do-polski-moglo-wjechac-25-tys-czolgow
    http://wiadomosci.onet.pl/prasa/grozba-bratniej-pomo
    cy/n823k
    Poczytaj sobie także coś na temat manewrów "Sujuz 80", "Sojuz 81" i
    dlaczego manewry "Sojuz 81" postanowiono przedłużyć, aż do odwołania.
    Dlaczego w 1981r. uruchomiono dodatkowe połączenia lotnicze między
    Moskwą, a radzieckimi jednostkami wojskowymi zlokalizowanymi w Polsce.
    Poczytaj sobie na temat wojsk Układu Warszawskiego, które zostały
    rozlokowane przy polskich granicach: w Niemczech, Czechosłowacji oraz
    byłego ZSRR.

  • 518. Data: 2015-01-05 19:03:50
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ghost wrote:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    > widzisz. gwałciłeś

    udowodnij

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 519. Data: 2015-01-05 19:08:41
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-01-05 o 18:07, Uzytkownik pisze:
> [...]
    > życzenia zdrowia przez Katolika to obłuda.
    > Szczerze mówiąc nie bardzo wiem co miał na myśli, bo mnie wk.....ł i po
    To proste jest. Życząc katolikowi zdrowia odsuwasz go od największego
    szczęścia jakim jest obcowanie ze stwórcą. Skoro jest chory, to zgodnie
    z boskim planem tak ma być, bo być może stwórca właśnie sprawdza siłę
    jego wiary, albo po prostu wzywa do siebie. Nie ma co zakłócać boskich
    planów życzeniami, czy nie daj boże leczeniem :->

    Maciek

  • 520. Data: 2015-01-05 19:24:16
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-01-05 o 18:57, Uzytkownik pisze:
    > Masz jakieś wiarygodne dane o ilości zmarłych ludzi, do których nie
    > dojechała karetka, którym nie wezwano pomocy z braku możliwości
    > dodzwonienia się, którzy zmarli na serce w obawie przed kolejną wojną?
    Oczywiście, że nie. Czyli takich przypadków nie było :->

    > Gdyby rosyjskie wojska weszły do Polski ofiar nie liczono by w setkach
    > ludzi, ale setkach tysięcy, a Polska stałaby się kolejną republiką
    > radziecką i nici byłyby z okrągłego stołu.
    Jasne. Rewolucja węgierska: około 3000 ofiar (głównie dlatego, że wojsko
    przekazało powstańcom broń), interwencja w Czechosłowacji: około 150
    ofiar. To w Polsce, gdzie wojsko było betonowe i palcem by nie kiwnęło,
    jak nic ofiary szłyby w setki tysięcy :-P

> [...]
    > także inne partie i związki zawodowe wybierane wolą narodu.
    > Gdyby nie to, to komuna i przewodnia rola jednej, jedynej partii
    Jasne. Zwłaszcza, że ZSRR padał na pysk, więc gdyby się dłużej próbowali
    trzymać, to skończyliby jak Ceausescu :-P

> [...]
    > Poczytaj kolego co się działo w Polsce i w krajach ościennych tj. przy
    > granicach Polski i ZSRR oraz graniczy z NRD.
    I? Sugerujesz, że jak zawsze skończyłoby się krwawą pacyfikacją? :->

> [...]
    > Poczytaj sobie na temat wojsk Układu Warszawskiego, które zostały
    > rozlokowane przy polskich granicach: w Niemczech, Czechosłowacji oraz
    A gdzie miały być rozlokowane? W Chinach?

    Maciek