  • 521. Data: 2015-01-05 19:36:55
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 5 stycznia 2015 19:08:10 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:
    > To proste jest. Życząc katolikowi zdrowia odsuwasz go od największego
    > szczęścia jakim jest obcowanie ze stwórcą. Skoro jest chory, to zgodnie
    > z boskim planem tak ma być, bo być może stwórca właśnie sprawdza siłę
    > jego wiary, albo po prostu wzywa do siebie. Nie ma co zakłócać boskich
    > planów życzeniami, czy nie daj boże leczeniem :->
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Maciek

    Podobny temat. Dlaczego wierzący na pogrzebach płaczą. Ateiści to coś innego. Ale
    wierzący? Rozstają się na krótką chwilę. Powinni się cieszyć, pić wódkę itp, a
    płaczą. Czyżby podświadomie wiedzieli ze obietnica wiecznego życia po śmierci to
    lipa?

  • 522. Data: 2015-01-05 21:14:09
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Ghost wrote:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    >udowodnij

    sam udowodnij

  • 523. Data: 2015-01-05 21:16:17
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ghost wrote:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    > sam udowodnij

    ja mam udowadniać twoje kłamstwa?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 524. Data: 2015-01-05 21:48:27
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-05 o 21:16, masti pisze:

    > ja mam udowadniać twoje kłamstwa?

    Ghost bardzo lubi tworzyc narastajace napiecie. W tym przypadku ono juz
    sie konczy, bo nawet nie widzisz, ze wlasnie sam sie zapetliles. :-)

    Pozdro.. TK

  • 525. Data: 2015-01-05 21:50:47
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-05 o 17:04, Maciek pisze:
    > A Jezus to był bardziej komunistą, czy bardziej kapitalistą? :->

    Kapitalizm to ludzie maja w genach, a komunizm to sprawdz kiedy powstal.

    Pozdro.. TK

  • 526. Data: 2015-01-05 21:55:04
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

    > Ghost bardzo lubi tworzyc narastajace napiecie. W tym przypadku ono juz
    > sie konczy, bo nawet nie widzisz, ze wlasnie sam sie zapetliles. :-)

    widzę, ze jesteś wybitnym specjalistą od zapętlania

  • 527. Data: 2015-01-05 22:26:18
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-05 o 21:55, masti pisze:

    > widzę, ze jesteś wybitnym specjalistą od zapętlania

    Myk polega na tym, ze wyzej pisales o Twoich rekach zbroczonych krwia
    razem z poprzednimi pokoleniami, a teraz piszesz zeby udowodnic
    klamstwa. No to jak jest z tym gwalceniem? Jestes odpowiedzialny czy
    nie? :-)

    Pozdro.. TK
    Pozdro.. TK

  • 528. Data: 2015-01-05 23:21:58
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-01-05 o 21:50, Maniek4 pisze:

    > Kapitalizm to ludzie maja w genach, a komunizm to sprawdz kiedy powstal.

    Widzisz, problem polega na tym, ze w Polsce nigdy nie było komunizmu.

  • 529. Data: 2015-01-05 23:41:13
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-05 o 23:21, Uzytkownik pisze:

    > Widzisz, problem polega na tym, ze w Polsce nigdy nie było komunizmu.

    W czystej postaci chyba nigdzie na swiecie. Moze jakies hunty wojskowe.
    Sam zreszta komunizm nie jest zwarta ideologia i ma kilka nurtow. W
    uproszczeniu mozna przyjac, ze wszelkie formy dzielenia dobr kazdemu wg.
    potrzeb a nie zdolnosci jest forma komunizmu. Tak wiec pewna forme
    komunizmu mielismy i u nas pod nazwa socjalizmu. Czyli gospodarka
    centralnie sterowana ze wszystkimi konsekwencjami i szeroka
    redystrybucja dobr. Cale szczescie, ze wszystkim nie odbilo do konca i
    takie dobra jak wlasnosc prywatna czy rodzina byly jako tako szanowane.
    Gospodarczo oczywiscie lipa totalna razem z gierkowska wizja gospodarki
    za ktora placimy do dzis.

    Pozdro.. TK

  • 530. Data: 2015-01-05 23:41:49
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-01-05 o 19:24, Maciek pisze:

    > Jasne. Rewolucja węgierska: około 3000 ofiar (głównie dlatego, że wojsko
    > przekazało powstańcom broń), interwencja w Czechosłowacji: około 150
    > ofiar. To w Polsce, gdzie wojsko było betonowe i palcem by nie kiwnęło,
    > jak nic ofiary szłyby w setki tysięcy :-P

    Tyle, że Węgry i Czechosłowacja nie uzyskały takiego rozmiaru jak Polska.

    > Jasne. Zwłaszcza, że ZSRR padał na pysk, więc gdyby się dłużej próbowali
    > trzymać, to skończyliby jak Ceausescu :-P

    ROTFL
    O czym Ty piszesz?
    W roku 1988 jeszcze

    > I? Sugerujesz, że jak zawsze skończyłoby się krwawą pacyfikacją? :->

    Ja niczego nie sugeruję. Wnioski niech każdy wyciąga sam. Ja już je
    wyciągnąłem w latach 80-tych. Może dlatego, że miałem informacje prawie
    z pierwszej ręki - od brata, który był zawodowym wojskowym.
    P.S.
    Żeby czasami nie przyszło Ci do głowy nazywać mnie komuchem to od razu
    wyjaśniam, że w stanie wojennym byłem młodocianym sympatykiem, a kilka
    lat później, kiedy uzyskałem pełnoletność działaczem Solidarności.

    > A gdzie miały być rozlokowane? W Chinach?

    W Moskwie, na Kaukazie, Uralu ....
    Wybacz, ale zadajesz pytania na poziomie przedszkolaka