  • 41. Data: 2015-01-16 21:31:33
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj
    Od: "Winiecki" <e...@w...pl>

    news:m90bu3$inn$1@node1.news.atman.pl...

    > tępiąc od lat chrześcijaństwo
    > dostali radykalny "islam" *.
    >
    > * - pisze w cudzysłowie, bo z prawdziwym islamem to nie ma wiele wspólnego.
    > Ergie

    Źle to widzisz.
    Francuzi nie tępili chrześcijaństwa, Francuzi tępili partyjniaków Franciszka,
    którzy koniecznie chcieli stać się siłą rządzącą Francją.

  • 42. Data: 2015-01-16 22:07:13
    Od: "Winiecki" <e...@w...pl>

    Użytkownik "Budyń" <b...@r...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    I zobaczcie co sie dzieje - cała wierchuszka europejska gromadzi sie na marszu w
    obronie tego szmatławca, którego z obrzydzenia nie wziela by nigdy do ręki.
    ========================
    Piszesz bez sensu : "mają obrzydzenie, a bronią to". Oni nie zgromadzili się w
    obronie gazety.
    Oni zgromadzili sie, aby pokazać wszystkim, że będą walczyć o wolność, równość i
    braterstwo.

  • 43. Data: 2015-01-16 22:07:55
    Od: "Winiecki" <e...@w...pl>

    Użytkownik "Budyń" <b...@r...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    Ciekawe -az musze zapytac znajomego francuza. Chyba ze juz sie obraził bo mu
    napisałem ze francja jest skonczona, bo ani nie wyrzuci islamistów ani nie wesprze
    chrześcijanstwa jako równowagi dla islamu...
    ===============================
    Francja nie wyrzuci islamistów, ani nie wesprze chrześcijaństwa, bo to by było
    bardzo głupie i niedemokratyczne. Francja weźmie teraz mocniej za mordę
    religijnych partyjniaków różnej maści, którzy wskoczyli na plecy swojego boga
    i jadąc na nim, dążą do zdobycia Władzy, Seksu i Pieniędzy.
    Totalitaryzm religijny postępuje utartą ścieżką. Tak samo postępowali faszyści,
    komuniści.
    Za pomocą narkotyku zdobyć władzę.

  • 44. Data: 2015-01-17 11:13:09
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj - karykatury
    Od: "Winiecki" <e...@w...pl>

    > Użytkownik "Uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości

    > A z tych domniemanych zalet komuny wywiodłeś zło koscioła.
    > b.

    Zło partii Franciszka nie wynika z porównań,
    zło partii Franciszka bierze się z działania funkcjonariuszy tej partii, z tego
    że przewagę uzyskali ludzie nie idący drogą Chrystusa,
    a idący drogą faszystów i komunistów, czyli narzucić, zniewolić.
    Działanie funkcjonariuszy polega na zdobyciu przewagi w Parlamencie
    i narzuceniu katolickiego szariatu używając organów państwa.
    Faszyści i komuniści robili podobnie.
    Chrystus nauczał, przekonywał, dawał przykład; nikomu
    nic nie narzucał.
    Chrystus, Pan Bóg - to są tylko narzędzia do osiągnięcia celu
    przez funkcjonariuszy partii Franciszka. Celem jest Władza, Seks
    i Pieniądze.

  • 45. Data: 2015-01-17 11:50:15
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "Winiecki" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >że przewagę uzyskali ludzie nie idący drogą Chrystusa,
    >a idący drogą faszystów i komunistów, czyli narzucić, zniewolić.

    mnie sie nie za bardzo z toba chce dyskutowac bo ty nawet w sferze
    słownictwa błądzisz. KK to nie partia, bo wiemy co to jest partia.
    Zmieniając znaczenia słów nie dporowadzasz do wiekszej sily swych
    argumentów.
    A ja jestem katolikiem niezniewolonym - myle ze do teorii pasuje ci to
    słabo.

    >Działanie funkcjonariuszy polega na zdobyciu przewagi w Parlamencie
    >i narzuceniu katolickiego szariatu używając organów państwa.
    > Faszyści i komuniści robili podobnie.

    oczywiscie - musisz chodzic do kosciola i musisz dziecko ochrzcic. A filmów
    o tematyce religijnej w telewizji to pewnie z 90%. Itd...
    Tak zaslepiony jestes w swej nienawisci ze nie dostrzegasz rzeczywistosci.

    >przez funkcjonariuszy partii Franciszka. Celem jest Władza, Seks
    i Pieniądze.

    Przez powtarzanie idiotyzmów, bo ta twoj trójca jest idotyczna i prostacka,
    nie staną się one prawdą, chociaz fakt ze goebels mial na ten temat inne
    zdanie.
    Zmien język na polski to pogadamy.

    b.

  • 46. Data: 2015-01-17 11:57:55
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    ===============================
    >Francja nie wyrzuci islamistów, ani nie wesprze chrześcijaństwa, bo to by
    >było
    >bardzo głupie i niedemokratyczne.

    Jako alternatywę mamy powstanie kalifatu francuskiego. Głupie z punktu
    widzenia francji byłoby zrobic cos co pozwoli w ogóle istnieć francuskiej
    francji? Widac inaczej nawet rozumiemy znaczenie słów głupi/madry.

    b.

  • 47. Data: 2015-01-17 12:00:19
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    > Oni zgromadzili sie, aby pokazać wszystkim, że będą walczyć o wolność,
    > równość i braterstwo.

    wydaje ci sie czy wiesz? Obejrzyj fotki z marszu i opisz co widzisz na
    transparentach.

    b.

  • 48. Data: 2015-01-17 15:41:57
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

> [...]
    > nie staną się one prawdą, chociaz fakt ze goebels mial na ten temat inne

    mówisz, że biskup Limburga to te luksusy dla Chrystusa budował?
    http://tygodnik.onet.pl/wwwylacznie/sprawa-biskupa-l
    imburga-zgorszenie-bardzo-publiczne/781sd
    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 49. Data: 2015-01-17 16:20:45
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 17 stycznia 2015 15:42:27 UTC+1 użytkownik masti napisał:

> [...]
    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Biskup to odpowiednik księcia. Z reguły bogaty z domu. Pensję tez ma dobrą. To
    dlaczego ma w lepiance mieszkać? Watykanowi się nie dziwię. Kościół zdycha pod
    względem finansowym a on wydał ich wspólną kasę. Sytuacja taka jak w górnictwie.
    Wszystko było cacy jak utrzymanie kompani węglowej kosztowało miliard. Jak sobie dali
    podwyżki i zaczęło kosztować dwa miliardy to na pensje dla górników zrobiło się za
    mało i stąd protest górników.

  • 50. Data: 2015-01-18 10:39:39
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 17 stycznia 2015 15:42:27 UTC+1 użytkownik masti napisał:
    > mówisz, że biskup Limburga to te luksusy dla Chrystusa budował?

    mowie ze niektorym rzeczywiscie odwala i papiez z tym walczy. Natomiast znow trzeba
    popatrzec na calosc -tych ksiezy ktorzy maja parcie na szklo i kase jest stosunkowo
    niewiele. Gdy bedziecie po nich jezdzic to ja sie do was przylacze bo ich misja jest
    gdzie indziej, a zdaje sie ze o tym zapomnieli-i krecia robote calej wspolnocie
    robia.
    Ja jednak paru ksiezy znam - bogaci to oni nie są...