  • 11. Data: 2016-07-21 13:20:53
    Temat: Re: O basenach ogrodowych, grzanie i filtracja
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 21 lipca 2016 10:36:10 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Nie znam sie na tym, ale moj brat wino klarowal staniem. :-)
    Białkiem kurzym tez można.

  • 12. Data: 2016-07-21 13:23:35
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 21 Jul 2016 13:12:37 +0200, Myjk

    > instruktarzowy

    <spldssszzz!>

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 13. Data: 2016-07-21 14:00:20
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 21 lipca 2016 13:16:50 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    >Ale tak realnie grzanie najbardziej się
    > przydaje, jak słońca właśnie nie ma -- dlatego PC jest lepsza niż solary.
    > ;P

    a gdzie tam -jak jest chłodno z basenu i tak nikt nie korzysta

    b.

  • 14. Data: 2016-07-21 14:04:04
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 21 Jul 2016 05:00:20 -0700 (PDT), Budyń

    > a gdzie tam -jak jest chłodno z basenu i tak nikt nie korzysta

    Zdziwiłbyś się. :> Jeszcze jakby była ciepła woda, to z pewnością by był
    wykorzystany jeszcze częściej (przez dzieci).

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 15. Data: 2016-07-21 14:10:43
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 21 lipca 2016 14:03:20 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > Thu, 21 Jul 2016 05:00:20 -0700 (PDT), Budyń

    > Zdziwiłbyś się. :> Jeszcze jakby była ciepła woda, to z pewnością by był
    > wykorzystany jeszcze częściej (przez dzieci).

    a to u mnie jest kompletny brak zaiteresowania gdy jest chłodno, wtedy rowery,
    deskorolki itp rzadzą :)

    b.