  • 21. Data: 2018-02-12 22:29:13
    Temat: Re: OGRZEWANIA NA PODCZERWIEŃ
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dlatego Ci napisalem ze jak ujmiesz troche ze swojej opowiesci, a jest z czego ujac.
    To ja ujme ze swojej.

  • 22. Data: 2018-02-13 00:45:59
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    > Dlatego Ci napisalem ze jak ujmiesz troche ze swojej opowiesci, a jest z czego
    ujac. To ja ujme ze swojej.

    Zenku, w co najmniej kilku kościołach spotykałem ogrzewanie
    promiennikowe. Efekt jest taki, że włącza się przy temperaturze poniżej
    zera, a za chwilę trzeba rozpiąć kurtkę, bo robi się gorąco.

    Tego typu ogrzewanie spotkałem też w jednym zakładzie pracy, w
    laboratorium wytrzymałościowym, jako jedyne. Też skuteczne, ale ono
    działało przez cały dzień, a być może przez całą dobę.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 23. Data: 2018-02-13 03:11:55
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jesli pokazesz audyt energetyczny budynku i w nim bedzie napisane ze dla ogrzewania
    podlogowego zuzycie energii bedzie X a dla ogrzewania promiennikami O,5X to Ci
    uwierze. Poza tym ta grupa ma sporo wspolnego z domem czyli miejscem przeznaczonym na
    staly pobyt ludzi a nie kosciolem gdzie ludzie spedzaja godzine. Do domu czy
    mieszkania masz wejsc i zdjac kurtke a nie tylko ja rozpinac.

  • 24. Data: 2018-02-13 06:29:17
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Dlatego Ci napisalem ze jak ujmiesz troche ze swojej opowiesci, a jest z czego
    ujac. To ja ujme ze swojej.

    Niczego nie będę ujmował i nie będę zaklinał i naginał rzeczywistości
    tylko dlatego, że tobie to nie pasuje.

    Ty natomiast piszesz kłamstwa.

  • 25. Data: 2018-02-13 18:05:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jasne ze klamie z motocyklem, kontrolka od ladowania sie nie zapalila. Ale klamie
    tylko dlatego ze Ty lzesz jak stara pomarszczona indianka. Napisales ze zastapienie
    kilku termowentylatorow dwoma promiennikami sprawilo ze zrobilo sie cieplo. Na
    dodatek jeden powieszony wysoko a drugi grzal nogi. Zapewne sadzisz ze tylko Ty
    miales doswiadczenia z chujowizna jaka sa wysokotemperaturowe promienniki
    podczerwieni i mozesz dowolnie nawijac makaron na uszy. Nie da sie zmienic tego ze
    energia fali emitowanej przez źródło słabnie proporcjonalnie do kwadratu przebytej
    odległości. Spokojnie ze swojej opowiesci mozesz cos ujac, bo jest z czego. A ja
    wtedy zaczne sobie przypominac czy w motorze bylo powietrze w kolach czy nie bylo i
    zeby pojezdzic musielismy napompowac.

  • 26. Data: 2018-02-13 19:45:13
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    wtedy zaczne sobie przypominac czy w motorze bylo powietrze w kolach czy nie bylo i

    A ty kurwa byłeś przy tym jak ogrzewałem tymi promiennikami i wiesz lepiej?

    Masz wyjątkowo chujowe cechy charakteru.

    Uważasz się za najmądrzejszego na świecie, a bardzo często się mylisz i
    piszesz głupoty, bo jesteś tylko i wyłącznie niedoświadczonym teoretykiem.

    Nienawidzisz jak ktoś zwraca ci uwagę na twoje błędy. Dlatego
    przypisujesz innym kłamstwa. Sam jesteś kłamcą i dlatego uważasz, że
    wszyscy też kłamią.

  • 27. Data: 2018-02-13 19:55:17
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 13 lutego 2018 18:05:38 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    Nie da sie zmienic tego ze energia fali emitowanej przez źródło słabnie
    proporcjonalnie do kwadratu przebytej odległości.

    zenek, nie wiem czy sobie zdajesz sprawe ze NIGDY promienniki nie są wykonywane jako
    żródło bezkierunkowe. A tylko wtedy zachodzi taka zależnosc jak napisales.
    To są urzadzenia o kierunkowym działaniu.

    b.

  • 28. Data: 2018-02-13 19:56:34
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mam chujowa dla innych ceche charakteru. Nie lubie jak ktos innych w chuja robi. Nie
    uwazam sie za najmadrzejszego i wiedzacego wszystko. Nie znajdziesz mnie na grupach
    fizyka teoretyczana, biologia molekularna itp. Ale jak kurwa czegos sie w zyciu
    nauczylem i ktos swoimi dyrdymalami twierdzi ze jest inaczej to litosci u mnie nie
    znajdzie. Napisz ile masz lat. Moze jestes starszy od wegla i dlatego Ci sie wszystko
    pierdoli. Wiek bylby okolicznoscia lagodzaca.

  • 29. Data: 2018-02-13 20:27:09
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie koleguj sie Budyn z tym co Ci tak powiedzial. W chuja Cie zrobil. Podczerwien to
    fala elektromagnetyczna i podlega wszystkim prawom jakie dotycza fal
    elektromagnetycznych. W promiennikach plytowych nie ma zadnego skupiania
    promieniowania a w promiennikach wysokotemperaturowych umieszczenie marnej jakosci
    odblysnika ma bardziej na celu obnizenie temperatury obudowy niz "wzmocnienie"
    promieniowania. Poza tym to ze natezenie promieniowania jest odwrotnie proporcjonalne
    do kwadratu odleglosci nie podlega dyskusji ani negocjacjom. Dwa razy dalej cztery
    razy slabiej, trzy razy dalej dziewiec razy slabiej, cztery razy dalej szesnascie
    razy slabiej itd.

  • 30. Data: 2018-02-13 22:12:28
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    razy slabiej, trzy razy dalej dziewiec razy slabiej, cztery razy dalej szesnascie

    Po ch... się tak produkujesz? Chwalisz się, że ukończyłeś szkołę
    podstawową? Tu są ludzie typowo techniczni, po studiach i bardzo dobrze
    znają wzory. Rzecz w tym, że chodziłeś na wagary i nie rozumiesz o co w
    tym wszystkim chodzi i nie rozumiesz, że te wzory w tym przypadku są
    nieprzydatne.

    Jeżeli zaś chodzi o kwarcowe promienniki podczerwieni to są one jednym z
    najlepszych sposobów ogrzewania i zapewniają odczucie komfortu cieplnego
    pomimo, że temperatura powietrza jest dużo niższa od tej, jaką musimy
    uzyskać grzejąc grzejnikami wodnymi czy też reklamowanymi w tym wątku
    panelami.

    Jak będziesz grzeczny, przeprosisz za swoje chamstwo i poprosisz to ci
    wytłumaczę o co w tym wszystkim chodzi i dlaczego przytaczane przez
    ciebie wzory są tu g... warte.