  • 101. Data: 2012-12-07 16:00:03
    Temat: Re: [OT] - Wyborcy wam tego nie wybaczą
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

    Użytkownik "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:k9suu5

    > Czyli będzie po "staremu" , czyli kanapy , gruz , kible i itd w lasach

    Bedzie po staremu,
    no i dodaktowo jako bonus - kiedy gmnina bedzie
    zalegac z zaplata przedsiebiorstwu wywozacemu smieci
    bedziesz mial syf i smrod na smietniku/koszu pod wlasnym
    domem
    Nie wazne bedzie to ze placisz w terminie
    i co do grosza oplate za wywoz smieci w kasie gminy,
    co bedzie jesli firma wywozowa oglosi bankructwo ??

    Ciekawe kogo wtedy straz miejska ukarze mandatem ?????

    pozdrawiam
    Adams

  • 102. Data: 2012-12-07 16:00:34
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "mcs" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > Wydaje mi się, że jesteś w mylnym błędzie :-)
    > Aby tak było, odbierana musiałaby być każda ilość śmieci, a tak nie
    > będzie. I o tym nikt nie mówi. Limity mają być zwiększone, ale nadal będą
    > obowiazywać.

    Oki. Bedzie mniejsza motywacja do podrzucania czesci smieci do
    lasu/sasiadom, do spalania ich w kotlach itp.

  • 103. Data: 2012-12-07 16:01:28
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

    > No właśnie. Ale może być też tak, że niektórzy będą płacić mniej. Gdy
    > gminy wybiorą opcję opłaty od m2.
    > Wtedy dorobkiewicze którzy wybudowali domy zapłacą za to ...

    adobrzeimtakhujom!

  • 104. Data: 2012-12-07 16:02:29
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    >
    > Jedynie co się zmieni to to że ludzie będą płacić nawet kilka razy więcej
    > dokładnie za to samo co mają obecnie ...

    Mozesz jeszcze numery sobotniego totka?

  • 105. Data: 2012-12-07 16:03:31
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > He :-)
    > To troche nie tak.
    > Marza nie moze byc wysoka, bo konkurencja... i tez wypadne z rynku.
    > Walka z kradzieza wyglada niestety inaczej. :-)

    Hmmm, bejzbol i świagier na zapleczu?

  • 106. Data: 2012-12-07 16:05:52
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...
    W dniu piątek, 7 grudnia 2012 13:34:32 UTC+1 użytkownik Adams napisał:

    >I takl się zastanawiam- stawki ustalane sa teraz, niech będzie że od
    >budynku.

    I tak sie rodza plotki, jakis kolo robi se zalozenia z sufitu, a potem
    "kalkuluje".

  • 107. Data: 2012-12-07 16:08:34
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

    Czesc ;-)
    > Oki. Bedzie mniejsza motywacja do podrzucania czesci smieci do
    > lasu/sasiadom, do spalania ich w kotlach itp.

    O co chodzi z tym spalaniem w kotle ???

    pozdrawiam
    Adams

  • 108. Data: 2012-12-07 16:09:02
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > A co za problem ?
    >
    > Ustalić jakis "minimalne" normy. Np. 240L na miesiąc.

    Czyli chcialby wprowadzic to, co wprowadza nowa ustawa obowiazujaca od
    lipca. Brawo! :-)

  • 109. Data: 2012-12-07 16:09:38
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "qlphon" <q...@p...fm> napisał w wiadomości

    > aż 20 ?! wydawało mi się, że odsetek myślących jest mniejszy...
    >
    > i czy masz lepszą alternatywę?

    "lepsza alternatywa" niestety plasuje Cie poza tymi 20

  • 110. Data: 2012-12-07 16:11:30
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Ale na kogo/na co? Na osobę? Na mieszkanie? Na dom?

    wg zuzycia wody :-)