  • 251. Data: 2012-12-12 17:17:44
    Temat: Re: [OT] - Wyborcy wam tego nie wybacz?
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Maniek4 wrote:

    > A to, ze jak nie miales kasy na leczenie to pod plot niestety.

    "A u nas w NFZ się skończył limit i co pan nam zrobi?"

    Pozdrawiam, Piotr

  • 252. Data: 2012-12-12 17:21:06
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Ghost wrote:

    > Uhm, Michel Moore, udowadnial w jednym ze swoich filmow, ze amerykanie
    > maja najgorsza opieke zdrowoatna, Kanadyjczycy, Francuzi i Brytyjczycy
    > byli tam w znacznie lepszej pozycji.

    A w najlepszej byli, jeśli dobrze pamiętam, wycastrowani Kubańczycy...
    Jednak to nie pod ambasadą Fidela ustawiaja się kolejki, ciekawe czemu?

    Piotr

  • 253. Data: 2012-12-12 17:21:43
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Piotr Wyderski" <p...@n...mil> napisał w wiadomości

    > "A u nas w NFZ się skończył limit i co pan nam zrobi?"

    Przy bezposrednim zagrozeniu zycia? Prokurator.

  • 254. Data: 2012-12-12 17:37:05
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Ghost wrote:

    > Przy bezposrednim zagrozeniu zycia? Prokurator.

    I grabarz. Czuję się pocieszony.

    Piotr

  • 255. Data: 2012-12-12 18:01:38
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    > Korwin kreuje sie na wlasna marke, w sumie nie obchodzi mnie to.

    Ale jak widzisz są tacy co się pozabijać chcą, tak ich to obchodzi.

    > To powinien sie zastanowic jak trafic do ludu tzw. Nie gadac glupot. Czy
    > to wina dziennikarzy, ze zwracaja uwage na to, czy raczej jego, ze gada
    > glupoty?

    To wina ludu że kupuje te tanie sensacje. To świadczy o prymitywiźmie ludu.

    > W sile gospodarki. Jak myslisz, dlaczego frank jest relatywnie drogi?
    Ale ta siła jest na kredyt. Czyli na bardzo glinianych nogach.
    Bankructwa z dnia na dzień potentatów jest tego dowodem.

    > To jest gieldowa spekulacja nie majaca z pieniadzem nic wspolnego

    Ale jest i ma bezpośredni wpływ na pieniądz.
    Popatrz na naszą gospodarkę. Wszędzie co rusz to czytasz że jakiekolwiek
    pierdnięcie ma wpływ na złotówkę. Ma wpływ?

    > Nie wiem, nie zastanawialem sie nad tym
    A ja się zastanawiałem z nieco innej strony. Apple ktos wycenił bo produkuje
    drogocenne zabawki. Apple to wartość patentów które wcześniej czy później
    kto inny by inny dokonał, tyle że Apple musi sobie krzyknąć 10 razy tyle co
    inni.
    Teraz wyobraź sobie że przyjeżdża taki "pan Apple" do Polski i mówi kupuję
    to badziewie a ja mu wieszam cenę na płocie 2x większą niż ma w kieszeni.
    Skoro on ma prawo przesadzać ze swoimi cenami to czy ja nie mam prawa
    wycenić tak samo swojej posiadłości?

    > Cale zycie jedno drozeje, a inne tanieje. Tak bylo przed wejsciem.
    Co staniało?

    > To nie jest prawda. Drukowanie dolarow przyczynia sie akurat do wzrostu
    > cen.
    Wzrostu cen ale spadku wartości towarów.

    > Sztuka polega na tym zeby tych pieniedzy nie bylo zbyt duzo, a ile powinno
    > byc to akurat wiadomo.
    Zazwyczaj wiadomo tylko to że trzeba dodrukować.

    > Marek, to byl cytat z Twojego linka. Mnie nie dziwi, ze nikt za darmo
    > pieniedzy nie pozycza, tylko matematyka mi sie nie zgadza.
    > Poza tym nikt nikogo nie zmusza do korzystania z uslug bankowych jak mi
    > sie wydaje?
    Jesteś w błędzie. W większości firm wypłaty nie dostaniesz bez przelewu na
    ROR.
    Zakładając firmę masz obowiązek posiadać konto pod groźbą poważnych
    konsekwencji prawnych.

    > Jednak sens tych dwoch cytatow byl nieco inny. Skoro mamy te sama i
    > niezmienna co wazne ilosc pieniadza - zlota na rynku, to jak bank z
    > drugiego cytatu moze generowac zysk? Z czego? No nic tylko ktos musi miec
    > mniej.

    Albo wyprodukować coś aby był powód do wydrukowania równowartości pieniądza.

    > Ta > teoria - cytat: "Ponieważ pieniądz jest wykorzystywany tylko do
    > wymiany i rozliczeń, to zwiększenie ilości dolarów, funtów czy marek w
    > obiegu nie może przynieść społecznych korzyści" z gory skazuje gospodarke
    > na stagnacje. Rozumiesz, ze to bzdury?
    > W obiegu zamknietym nie da sie zrobic tak zeby wszyscy mieli lepiej.
    > Zawsze jak jeden bedzie mial wiecej to drugi bedzie mial o tyle samo
    > mniej.

    Jeżeli nikt nic nie będzie produkował to tak, masz rację, ale jak choćby
    jeden będzie coś produkował to nie.

    > Czyli widzisz, ze zlota jak krwi trzeba gospodarce dostarczyc w miare jej
    > wzrostu. A to jest sprzeczne z tym co linkowales, a ja cytowalem.

    Po części. Dawniej wystarczyło złoto. Ja uważam że powinno to być cokolwiek
    co jest wyprodukowane i ma przez to jakąś wartość.

    > Sila pieniadza to sila gospodarki, jej potencjalu niczym nie skrepowanego.
    Ano właśnie można nie mieć złota a mieć prężny przemysł i produkować.
    My Polacy nie mamy ani tego ani tego i dlatego jesteśmy biedokami.

    > Jedna z miar ilosci pieniadza na rynku jest poziom inflacji, wiec nie da
    > sie drukowac ot tak pieniedzy jezeli gospodarka ma byc silna i stabilna.
    A jednak drukują. Trzeba jakoś spłacać te kredyty.

    Marek

  • 256. Data: 2012-12-12 18:03:37
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    > I jak Cie traktować poważnie

    Wcale cię o to nie proszęo. Jak widzę narazie to ty się szwendasz za mną i
    coś chcesz.
    Mam ci rzucić kość?

    Marek

  • 257. Data: 2012-12-12 18:12:25
    Temat: Re: [OT] - Wyborcy wam tego nie wybaczą
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    > A mnie ciekawi, czy w ten interes wejdzie pewien ogólnie
    > znany toruński biznesmen, np. poprzez jakąś nową fundację
    > Lux Śmiecitas... :-)

    Jak nic wysypiska będą kropione i jeszcze się patrona jakiego dorobią.

  • 258. Data: 2012-12-12 18:14:09
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    > Albo zakasać rękawy i zrobić samemu.
    W sądzie i w urzędzie skarbowym także :)

    Marek

  • 259. Data: 2012-12-12 18:21:54
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    > I grabarz. Czuję się pocieszony.

    To nic. Jeszcze trzeba z 8 tysiaków wyłożyć na pogrzeb i trumnę.

    Marek

  • 260. Data: 2012-12-12 18:47:07
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl>

    >To po co w ogóle segregujesz?

    Nie rozumiem pytania ?

    Po to segreguje aby wyrzucać śmieci segregowane do odpowiednich pojemników
    To chyba zrozumiałe ?

    U mnie w gminie nie ma takich kontenerów do segregacji śmieci i wożę te
    śmieci do miasta , bo tam sam ogólnodostępne kontenery do segregacji śmieci
    , takie same kontenery są także przy MPO ...