  • 131. Data: 2015-02-26 20:59:43
    Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Fragi" <s...@o...pl> wrote in message
    news:8yvuaxsirqrz$.1erxmu34eqkf9.dlg@40tude.net...

    > Tak, to prawda.

    Fajnie że się zgadzamy. Poprawił mi się bardzo humor :-)))
    Bo byłem już bliski załamania nerwowego ;-)

    To napisz proszę teraz co takiego podłego :-) u mnie zauważasz
    że "nie da się ze mną normalnie rozmawiać"...

    Marzę tylko o tym aby być normalny :-)))

    > Od 9 stycznia??? Pogięło Cię?

    U... beee... nieładnie takich brzydkich słów używać...

    > Jeśli Ty tam widzisz tylko 3 błędy, to nic już nie dodam.

    Obiecujesz? :-)

    > Trudnych wyrazach... Aha...

    Nie obrażaj jej... umówmy się, że to były trudne wyrazy. OK?

    > Powtarzasz się :)

    Zachłystuję się Twoją dowcipnością i poczuciem humoru :-)

  • 132. Data: 2015-02-26 21:01:06
    Temat: Odp: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: "@" <s...@p...onet.pl>

    > Bierzesz, bo widzisz w tym złą intencję lekarza/systemu.

    > Jeżeli u dziecka wystąpiły _jakiekolwiek_ niepokojące objawy poszczepienne
    > (to przecież nie musi być aż padaczka!), to dlaczego miałby ryzykować? I
    > to wszystko jedno, czy bardziej mu w tym momencie chodzi o swoją
    > reputację, czy Twoje dziecko.
    > Chyba że na tym szczepieniu Ci tak bardzo zależy...
    >
    > Ewa

    Ech.. wyjasnie moze od poczatku do konca.
    U mojego dziecka nigdy nie wystapily zadne niepokojace objawy poszczepienne.
    Moje dziecko w wieku ok. 7 miesiecy zaczelo wykonywac dziwny ruch raczka -
    mialo taki "tik" przyginania raczki do szyi lub glowy z rownoczesnym
    grymasem na twarzy. Bawilo sie, czyms bylo bardzo zaabsorbowane, po czym
    nagle "mach" lapka w gore, skrzywienie, ewentualnie krotki za to glosny
    wyraz niezadowolenia w postaci skrzekliwej i.. powrot do zabawy.
    Z tym objawem pediatra wyslal nas do szpitala, "bo to moze byc cos
    neurologicznego" (dziecko neurologicznie do tamtej pory badane - zdrowe). W
    szpitalu, po wywiadzie ze mna i pokazaniu lekarzom jak wyglada ten "tik"
    (mialam kilka nagranych filmow na aparacie foto) zapadla natychmiastowa
    decyzja o blokadzie szczepien. Bo byc moze to padaczka poszczepienna. Dla
    neurologow na tym oddziale, na ktorym bylam - chleb powszedni.

    Dalszych perypetii nie bede opisywac, bo nie ma to najmniejszego sensu.
    Grunt, ze przyczyna tych "padaczkowych" zachowan mojego dziecka okazal sie
    byc tzw. zespol Sandifera, tj. efekt refluksu przelykowo-zoladkowego,
    objawiajacy sie u dzieci przykurczami (swiadomymi) ramion, rak, czy nawet
    glowy do ramienia, jako odruchowe odreagownie bolu spowodowanego kwasna
    trescia zoladka, przedostajaca sie do przelyku. Po podaniu lekow
    zobojetniajacych kwas zoladkowy "padaczka" ustapila.

    @

    ---
    Avast.

  • 133. Data: 2015-02-26 21:01:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "zażółcony" <r...@c...op.pl> wrote in message

    > A może Ty byś wyjaśnił, dlaczego w USA szczepienia stosuje
    > się wybiórczo ?

    Na czym ta wybiórczość polega?

    > Może na Wikipedii jest błąd.

    Jak widzisz błąd to go popraw. Na tym polega siła Wikipedii.

  • 134. Data: 2015-02-26 21:04:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    > "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    > Stąd, że 2+2=4.

    Wytłumaczyłem Ci, że wtrąciłeś się w rozmowę o czymś,
    w czym nie brałes udziału i gadałeś o czymś o czym nie
    masz pojęcia. Zrozumiałeś. I to był mój cel. Nic więcej.

    To że to Cię zabolało i zalałeś mnie śmierdzącym jadem
    swojej nienawiści to już niezamierzony efekt uboczny tego
    że zrozumiałeś fakt, że gadałeś bez zrozumienia tematu...

  • 135. Data: 2015-02-26 21:14:14
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 26 Feb 2015 09:22:48 +0100, Ghost napisał(a):

    > Nie populacja powinna takich odważnych antyszczepieniowców pogonić,
    > odizolować na jakieś wyspie, a potem gdy ostatni zdechnie, na te wszystkie
    > niezaszczepione choroby, pieprznąć w wyspę car bombą i pozamiatane.

    Pierwsza większa epidemia i tę bandę pogonią, gdzie jej miejsce. Po
    ostatniej akcji w USA większość tam jest za przymusem szczepień. Niestety
    zbyt dużej liczbie osób się w dupach poprzewracało z braku innych zagrożeń
    i szukają ich na siłę.

    Wam się naprawdę chce dyskutować z ikselką? Przecież ona jest kompletnie
    zaimpregnowana na argumenty. Pewnie wspomina stare dobre czasy bez
    szczepień: http://i.imgur.com/i92vgnv.jpg

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 136. Data: 2015-02-26 22:06:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

    > Tzw "źródła oficjalne" z samej definicji _nigdy_ nie potwierdzają
    > niewygodnych "politycznie" informacji, no a już na pewno nie te
    > źródła, do których sięgasz, no proszę Cię. Potwierdzają je tylko
    > lekarze - ale tylko i wyłącznie między sobą, bowiem odbywają się na
    > ten temat "półoficjalne" lekarskie konferencje - a ja ze względów
    > nazwijmy to towarzysko-rodzinnych mam BARDZO DOBRY dostęp do takich
    > informacji. Ale dla dociekliwych i te się w ncie nie ukryją, wystarczy
    > wpisać hasło "lekooporna gruźlica" i mamy co mamy, np:
    > https://www.google.pl/search?q=%22lekooporna+gru%C5%
    BAlica%22&ie=utf-8&
    > oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=Vm3vVOugCsf3avO2gYgJ

    Byc moze nie zrozumiałas mojego pytania...
    Możesz przeczytać je jeszcze raz i odpowiedziec na MOJE pytanie...?
    I prosze - bez Macierewiczowania...

  • 137. Data: 2015-02-26 22:06:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik zażółcony r...@c...op.pl ...

    > A może Ty byś wyjaśnił, dlaczego w USA szczepienia stosuje
    > się wybiórczo ? Może na Wikipedii jest błąd.

    Nie mam pojecia. Az tak nie zgłębiałem tematu. To jestj eszcze przede mna
    :)
    Dlatego pytam Ikselke która wydaje się byc zaznajomiona z tematem.
    Przeczytałem co napisała, sprawdziłem i nie znalazłem danych o ktorych
    pisze.
    Wiec dopytuję.

  • 138. Data: 2015-02-26 22:19:48
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 26 Feb 2015 21:14:14 +0100, Borys Pogoreło napisał(a):

    > Wam się naprawdę chce dyskutować z ikselką? Przecież ona jest kompletnie
    > zaimpregnowana na argumenty. Pewnie wspomina stare dobre czasy bez
    > szczepień: http://i.imgur.com/i92vgnv.jpg

    Yszszsz, mondralo - jakie znowu czasy bez sczzepień?! Za moich dziecięcych
    czasów szczepienia były także przymusowe, i to jeszcze ile, a jakie
    toksyczne, w tym np przeciw polio, no dobrodziejstwo podobno! - a ze mną do
    tej samej szkoły (sąsiednie klasy i o jeden wyżej - czyli wszystko moje
    pokolenie) podstawowej chodziły TRZY ofiary tej szczepionki! I w każdej
    szkole w sąsiedztwie była przynajmniej jedna! Zna(łam)m ich wszystkich
    OSOBIŚCIE!
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 139. Data: 2015-02-26 22:21:03
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia 26 Feb 2015 21:06:13 GMT, Budzik napisał(a):

> [...]
    >>

    > Byc moze nie zrozumiałas mojego pytania...
    > Możesz przeczytać je jeszcze raz i odpowiedziec na MOJE pytanie...?

    Dziubasku, TE dane nie są publikowane, w odróżnieniu od propagandy sukcesu
    szczepień :->
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 140. Data: 2015-02-26 22:33:34
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ikselka wrote:

    > Dziubasku, TE dane nie są publikowane,

    jasne . Nie są publikowane i dlatego je znasz.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?